Skocz do zawartości

yarco29

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yarco29

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Płock

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia yarco29

0

Reputacja

  1. Witam. Dziś przeczyszczony został układ wspomagania (fakt troszkę brudny był) ale nadal nie został rozwiązany mój "ból głowy" ze wspomaganiem... Co może być przyczyną zacinąjącego się zaworu pompy?
  2. Wracam od mechanika, przyczyną jest blokujący się/zatykający (czy jak tam zwał) zawód na pompie. Jutro będzie czyszczony cały układ.
  3. do 2.0 130KM na 110bar a do 1.8T na 105bar.
  4. Witam. Wymieniłem uszkodzoną pompę na drugą używaną, zalany nowy płyn (zielony), nowy pasek wielorowkowy... Zauważalny brak wspomagania na biegu jałowym - 800obr, czasami podczas jazdy, kiedy wrzucę na luz (obroty na 800) również brak wspomagania. Wystarczy dodać gazu (1200-1400obr) i wspomaganie jest. Przyczymy: - źle naciągnięty pasek? - wadliwa pompa wspomagania? może ogólnie w audi nie ma wspomagania i ja się czepiam? Dzięki koledzy za jakieś sugestie bo mnie kur... ogarnia.
  5. Witam, problemem braku wspomagania okazała się pompa. Wymieniona na drugą. Pasuje od 1.8T po małych przeróbkach.
  6. Witam, dziś kolega podpiął VAGa i odczytał błąd: P-1290 czujnik temperatury płynu chłodzącego Po skasowaniu błąd wystąpił ponownie. Auto chodzi bez zarzutu, nie grzeje się, temperaturę trzyma, płynu nie ubywa. Co może być przyczyną? Jak ten błąd wyeliminować? Gdzie jest owy czujnik? Dzięki za instrukcje.
  7. tak, tylko, że ta pompa na wolnych obrotach raczej stoi (kierownica sztywna), przy dodaniu gazu jakby chwilowo wspomaganie jest...
  8. uważasz, że wymiana płynu może poskutkować? Kurcze trochę mnie to auto zaczyna rozczarowywać, miesiąc temu przeboje z klimą, sprężarką, teraz znika sobie od tak wspomaganie
  9. No właśnie nie, a przynajmniej gołym okiem nic nie widać... Więcej będzie wiadomo, jak auto zostanie podniesione i od spodu zobaczymy pompę... aczkolwiek ubytku płynu wspomagania nie zaobserwowałem przez 4 miesiące (tyle mam audi).
  10. przedwczoraj sprawdzałem stan poziomu płynu w zbiorniczku, było O.K. , więc zakręciłem korek ponownie i tyle... Jedyna moja czynność ze wspomaganiem. Próbowałem odpowietrzyć skręcając kierownicą kilka razy w obie strony ale nie przyniosło, to żadnego efektu.
  11. Witam. Dziś rano nagle zniknęło mi wspomaganie kierownicy, które do tej pory chodziło bez zarzutu... płyn stan max, pompa co najdziwniejsze według wstępnych oględzin działa. Przy dodaniu gazu (wyższe obroty) wspomaganie jakby na chwilę wraca. Co może być przyczyną? Dzięki za jakieś podpowiedzi
  12. Mi po miesiącu czynnik uciekł z powodu bardzo małej nieszczelności, która na próbie azotowej nie została odkryta. Przepuszczał delikatnie oring przy łączeniu skraplacza z rurką od klimy (lewy dół). U Ciebie po 2-latach... wiesz, może nieszczelność powstała niedawno i dlatego dopiero teraz czynnik uciekł? Przegląd klimy w aucie kilkunastoletnim ten raz w roku, no góra raz na 2 lata (jak się nic nie dzieje) musi być zrobiony... Najlepiej podjedź do "klimaciarza" aby Ci sprawdził czy jest czynnik a potem szczelność. Jeżeli 2 lata temu było nabijane z barwnikiem (zielony), to powinien zlokalizować źródło nieszczelności.
  13. Temat załatwiony. Okazało się, że oring przepuszczał. Fakt, że bardzo minimalnie, gdyż ponownie na próbie azotowej nic nie było słychać ani nie ubywało gazu... Oring zmieniony i póki co (odpukać) jest good.
  14. Dokładnie tak jak piszesz, trzeba zrobić raz a porządnie dlatego też chciałem aby wykonał sprawdzenie szczelności azotem aby nie było w przyszłości niespodzianek (niestety nic to nie dało). Jeszcze raz podkreślę, płaciłem dodatkowo za usługę próby ciśnieniowej, która po miesiącu okazała się bezsensowna, bo mi czynnik uciekł.
  15. właśnie w tym miejscu (stojąc przodem do maski auta z lewej strony na dole skraplacza jest łączenie z rurką i tam jest wilgoć... Mechanik twierdzi, że miesiąc temu klima była 100% szczelna, bo wpuścił azot i przez 40 min nic nie ubyło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...