
bartek949
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O bartek949

Informacje
-
Imię
Bartek
-
Miasto
Radom
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
BKE
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Audi A4 1.8T - rytmiczne pukanie po wciśnięciu sprzęgła
bartek949 odpowiedział(a) na bartek949 temat w Audi A4 B6/B7
A nie zwróciliśmy uwagi czy czuć na pedale sprzęgła, dwumas to się raczej objawia chyba na puszczonym sprzęgle a nie wciśniętym, bo jak sprzęgło wciśnięte to jest rozłączenie napędu chyba i dwumasy też -
Audi A4 1.8T - rytmiczne pukanie po wciśnięciu sprzęgła
bartek949 odpowiedział(a) na bartek949 temat w Audi A4 B6/B7
Może ktoś pomoże ? -
Audi A4 1.8T - rytmiczne pukanie po wciśnięciu sprzęgła
bartek949 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam, w audi ojca z 2007roku, z motorem 1.8t BFB, ośka, po wciśnięciu sprzęgła do końca czasami jest takie rytmiczne pukanie (nie zawsze), jak sprzęgło nie jest wciśnięte to nic nie słychać, czy to może być łożysko oporowe czy coś innego ? -
Kolego mógł byś podać link do radia ? Bo ciekawi mnie to radio, w miarę się nawet komponuję.
-
Audi A4 B6 Avant BEX 190PS Schwarz pakiet! DELFINGRAU MET 2xSline Gwint AP
bartek949 odpowiedział(a) na Czaki89 temat w Audi A4/S4 B6
Będziesz miał gdzie modzić jak taki duży garaż -
Właśnie tego nie zrobiłem( bo już mi się nie chciało na koniec pracy i jakoś o tym zapomniałem później ), uważasz że to może być przyczyną ? A jak to wsadzić ? u dołu są 2 wystające bolce z tego co pamiętam ale nie chciały mi jakoś wejść.
-
Widzę że kolega dobrze modzi, całkiem spoko wyszło jak na osobę która robiła to pierwszy raz, a jakie radio będzie zamontowane? Bo też myślę u siebie wymienić tylko że ja mam już 2din w standardzie.
-
Witam, mam taki problem że występuje u mnie dudnienie w filtrze powietrza a wałek wraz ze szklankami itp był wymieniony około 2-3 miesiące temu na kolbenschmidt, dzisiaj otworzyłem maskę aby wymienić filtr powietrza, odpaliłem auto i usłyszałem to dudnienie, co to może być ?
-
Dokładaj do niej pakiet s-line
-
Gdzieś na necie wyczytałem że to jak ktoś ma np: motor 116km i wstawia wtryski ze 130konnego TDI to musi zmienić te numery w kompie, czyli to nie prawda ? Mogę wsadzić np: do 116km wtryski od 130km i będzie działać bez problemu z tą wielkością nakrętki elektrozaworu ? Oczywiście wiem że one się tam różnią na 2 rodzaje z wąską i szeroką nakrętką elektrozaworu.
-
Ostatnie da się za pomocą VCDS lite sprawdzić jakie wtryski mam zapisane w sterowniku ? Chodzi mi o to czy ten wtrysk co siedzi w silniku to jest zapisany w kompie.
-
Ok, coś tam wiem więcej po przeczytaniu lektury, a powiedz mi czy mogę zamienić 4 wtrysk z 3 ? było by mniej odkręcania
-
Czyli pierwszy ma -1,11 bo nadrabia za ten co leje i ma +0,99 ?
-
Czyli tam gdzie jest -1,11 to jest ten najwydajniejszy jak dobrze rozumiem a tam gdzie mam +0,99 to ten słabszy, ktoś mi na innej grupie pisał że ten co ma wysokie bipy czyli u mnie +56 to jest ten słabszy i już nie wiem kto mówi dobrze :/
-
Pomoże mi ktoś jaka jest kolejność ? Czy ten co jest pierwszy w programie i ma bipy +56 to jest pierwszy od rozrządu ?