A nie zwróciliśmy uwagi czy czuć na pedale sprzęgła, dwumas to się raczej objawia chyba na puszczonym sprzęgle a nie wciśniętym, bo jak sprzęgło wciśnięte to jest rozłączenie napędu chyba i dwumasy też
Witam, w audi ojca z 2007roku, z motorem 1.8t BFB, ośka, po wciśnięciu sprzęgła do końca czasami jest takie rytmiczne pukanie (nie zawsze), jak sprzęgło nie jest wciśnięte to nic nie słychać, czy to może być łożysko oporowe czy coś innego ?
Właśnie tego nie zrobiłem( bo już mi się nie chciało na koniec pracy i jakoś o tym zapomniałem później ), uważasz że to może być przyczyną ? A jak to wsadzić ? u dołu są 2 wystające bolce z tego co pamiętam ale nie chciały mi jakoś wejść.
Widzę że kolega dobrze modzi, całkiem spoko wyszło jak na osobę która robiła to pierwszy raz, a jakie radio będzie zamontowane? Bo też myślę u siebie wymienić tylko że ja mam już 2din w standardzie.
Witam, mam taki problem że występuje u mnie dudnienie w filtrze powietrza a wałek wraz ze szklankami itp był wymieniony około 2-3 miesiące temu na kolbenschmidt, dzisiaj otworzyłem maskę aby wymienić filtr powietrza, odpaliłem auto i usłyszałem to dudnienie, co to może być ?
Gdzieś na necie wyczytałem że to jak ktoś ma np: motor 116km i wstawia wtryski ze 130konnego TDI to musi zmienić te numery w kompie, czyli to nie prawda ? Mogę wsadzić np: do 116km wtryski od 130km i będzie działać bez problemu z tą wielkością nakrętki elektrozaworu ?
Oczywiście wiem że one się tam różnią na 2 rodzaje z wąską i szeroką nakrętką elektrozaworu.
Ostatnie da się za pomocą VCDS lite sprawdzić jakie wtryski mam zapisane w sterowniku ? Chodzi mi o to czy ten wtrysk co siedzi w silniku to jest zapisany w kompie.
Czyli tam gdzie jest -1,11 to jest ten najwydajniejszy jak dobrze rozumiem a tam gdzie mam +0,99 to ten słabszy, ktoś mi na innej grupie pisał że ten co ma wysokie bipy czyli u mnie +56 to jest ten słabszy i już nie wiem kto mówi dobrze :/