ŁUKASZ PRO
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ŁUKASZ PRO
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Hajnówka
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia ŁUKASZ PRO
0
Reputacja
-
Witam serdecznie. Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Powoli pada mi przegub zewnętrzny w mojej Audi A4 B6 1.8T AVJ. Poszedłem więc po nowy i zapytano mnie o ilość zębów? Czy da się to sprawdzić bez zdejmowania starego przegubu?
-
Witka Temat bardzo bardzo stary, ale pozwolę sobie odwieżyc. Q3KinG , (jeżeli tu jeszcze zaglądasz), mam chyba identyczny problem, do tego który opisałeś. Jeżdżąc na gazie jest niemal ok, drgania silnika na niskich obrotach są prawie niewyczuwlane, za to przełaczając na benzynę zaczyna jakby zapłon wypadać i strasznie trzesie silnikiem. Po przejechaniu kilkunastu km na benzie problem ustaje i drgania znów są bardzo bardzo leciutkie. Osoba obca nie wyczułaby ich. To blędy odczytane z VAGa. 17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Readiness: 0000 0000 Pojeżdże teraz na samej benzynie i sprawdzę jeszcze raz błędy. Q3KinG czy udało Ci się pozbyć problemu? Czy auto poszło do lamusa?