Skocz do zawartości

Q3KinG

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Q3KinG

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Q3KinG

0

Reputacja

  1. Q3KinG

    Ustawienie Prins 1.8T

    Mam taki problem, ze nie mogę wyregulować czasów wtryskiwaczy w PRINSie, tzn. jeżeli wyreguluję lnj1_in, to w lnj1_out jest różnica 0,4. Regulację przeprowadzam parametrami RC_in (podczas jazdy, 3000 obrotów) i potem na postoju ustawiam Off_inj. Czy lepiej ustawić równo lnj1_in? Czy może lepiej ustawić róźnice 0,2 na każdym? Obecne ustawienia: RC_inj = 124% Off_inj = 8 A może jest jakiś parametr, aby dopasować lnj1_out? Z góry dzięki za pomoc.
  2. Ja mam seryjnie zamontowany HomeLink (na 99% w wersji 6). Czy nie ma jakiegoś sposobu aby zmienić go na wersję 7? Moja brama osiedlowa nie obsługuje tego HL - próbowałem zaprogramować kodem zmiennym i nie działa :/ Nie ma możliwości dołożenia kolejnego modułu do bramy osiedlowej. Zostaje mi albo wymienić sterownik na nowszy, ale z tego co pisaliście to nawet jak bym nawet kupił nowy (w wersji 7) i wmontował go tam gdzie stary, to i tak nie będzie działał, prawda? A może jest jakiś magik co by umiał wgrać wersję 7 do home linka w wersji 6? Albo pozostaje sprytna zagrywka wmontowania pilota w słonecznik Rzućcie który pomysł najlepszy? tnx
  3. Kupiłem przedmiot (za 129zł + przesyłka): http://allegro.pl/show_item.php?item=4680071618 Wąż posiada dwa dławiki. Stary posiadał tylko jeden. Wspomaganie śmiga jak nowe. Problemy z wyciem pompy zniknęły. Myślę, że maglownica już nie cierpi. Przewód Trzeba troszkę podgiąć przy przyłączu do maglownicy i podpiąć z drugiej strony do pompy wspomagania, ale da się to wszystko wykonać we własnym warsztacie. Dzięki temu można zaoszczędzić sporo kasy, gdyż oryginalny wąż w ASO kosztuje 984zł. Dyskusje uważam za zakończoną.
  4. Co może się zatrzeć? A nie wtedy większe ciśnienie idzie na maglownicę, stąd też kierownica chodzi lżej? I nie wraca tak szybko do stanu środkowego?
  5. Hejka, ostatnio miałem problem z wężem hydraulicznym łączącym pompę wspomagania z maglownicą. Wąż miał dziurę. Zakułem nowy wąż na stare oryginalne końcówki audi. Teraz jest ok (w sensie nie ubywa płynu), lecz osoba, która zakuwała wąż powiedziała, że nie da się przełożyć dławika, który był na oryginalnym wężu. Przez to mocno słychać pompę przy skrętach na postoju. W środku też czuć wtedy jakąś gumę. Czy to może się ten zapach wydobywać z maglownicy? Czy mogę uszkodzić pompę lub maglownicę przez brak dławika? Dodam też, że kierownica chodzi nieznacznie lżej i przy lekkich skrętach bardzo wolno wraca do położenie środkowego. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w temacie? Z góry dzięki za info. SILNIK: BFB (1.8T) MODEL: B6 (2003r.)
  6. Hejka, zaczęło mi wyć wspomaganie. Zajrzałem do płynu był on jak "smoła", więc go wymieniłem. Po wymianie płynu na oryginalny G 4000 mam duży ubytek płynu. Na 350km ubywa mi 50ml. Przy maglownicy nic nie zauważyłem - sucho. Wyciek pojawia się na pompie wspomagania. Ale wydaje mi się, że to chyba nie pompa. Cięzko mi dostrzec skąd leci. To że płyn widać na pompie to fakt, ale czy to pompa to nie jestem pewien. Załączam zdjęcie. Bardziej stawiał bym na ten przewód ciśnieniowy który leci od pompy do maglownicy. Cięzko sprawdzić ten przewód, gdyż jest on w takiej metalowej tulejce. Gdzie mogę dostać taki przewód? i czy to na pewno z niego może być wyciek z załączonej fotki?
  7. Q3KinG

    Szukam rury kolektorowej

    Czyli rozumiem, że rura jest identyczna w aucie: Audi A4 B6 2.0 ALT, skrzynia manualna ? ---------- Post dopisany 31-07-2014 at 14:28 ---------- Poprzedni post napisany 11-06-2014 at 16:17 ---------- Kupiłem tłumik bosala i rurę również bosala od 2.0 ALT (wszystko pasuje i śmiga). Rura od 2.0 ALT ma troszkę inne mocowanie, ale da się je dopasować do 1.8T. Trzeba tylko kupić dłuższą śrubę i zrobić sobie tulejkę. Jakby ktoś potrzebował zdjęć, to mogę podesłać. Info na priv.
  8. Kupiłem tłumik bosala i rurę również bosala od 2.0 ALT (wszystko pasuje i śmiga). Rura od 2.0 ALT ma troszkę inne mocowanie, ale da się je dopasować do 1.8T. Trzeba tylko kupić dłuższą śrubę i zrobić sobie tulejkę. Jakby ktoś potrzebował zdjęć, to mogę podesłać. Info na priv.
  9. Q3KinG

    Szukam rury kolektorowej

    Aha, ale 2.0 ALT nie ma chyba turbiny (i ma 130KM) a słyszałem, że jak rura będzie miała słabą siatkę to się zaraz rozleci przy wydechu turbo doładowanym. Czy to prawda?
  10. Q3KinG

    Szukam rury kolektorowej

    Witam, nie znalazłem na szukaczce więc piszę. Szukam rury kolektorowej, tej z siatką. Mam urwaną tą siatkę, już raz miałem to spawane i wytrzymało 2 miesiące. Teraz chciałbym wymienić całą rurę. W audi powiedzieli mi 800zł, czy wiecie jaki producent produkuje tą rurę kolektorową do Audi? Czytałem, że może to być BOSAL, ale nigdzie nie mogę znaleźć tej rury. Jest wiele do modelu B5 natomiast brak do B6. Pytałem wielu sprzedawców i odpowiedź zawsze ta sama: "Nie posiadamy tej rury do pańskiego modelu samochodu". Prośba o pomoc w temacie.
  11. Mam podobny problem. Mam urwaną tą siatkę, już raz miałem to spawane i wytrzymało 2 miesiące. Teraz chciałbym wymienić całą rurę. W audi powiedzieli mi 800zł, czy wiecie jaki producent produkuje tą rurę kolektorową do Audi? Czytałem, że może to być BOSAL, ale nigdzie nie mogę znaleźć tej rury. Pytałem wielu sprzedawców i odpowiedź zawsze ta sama: "Nie posiadamy tej rury do pańskiego modelu samochodu". Prośba o pomoc w temacie. SILNIK: BFB (1.8T) MODEL: B6
  12. Mam problem u uciekaniem płynu chłodniczego przez korek wlewowy. Problem zaczął występować, gdy gazownik dokręcił na reduktorze LPG śrubę spod której kapał płyn chłodniczy. Mój gazownik mówi, że reduktor nie ma wpływu na ciśnienie w układzie chłodzenia. Czy to prawda? Zaobserwowałem, że problem występuje tylko, gdy załączany jest duży obieg, wtedy na desce rozdzielczej dostaję czerwony komunikat o błędzie układu chłodzenia i płyn ucieka przez zbiornik wyrównawczy i wylewa się na silnik, gdy silnik już się rozgrzeje problem nie występuje. Aha, zaznaczę, że znajomy mechanik sprawdził że płyn chłodniczy jest czysty, przy wlewie oleju czysto, na bagnecie oleju czysto. Znajomy mechanik zalecił wymianę termostatu, wymieniłem (cały z obudową) i to samo. Może to problem z tym korkiem wlewowym? Ja się nie znam, ale jednak czuje, że to problem z reduktorem, jak myślicie? Czy może jednak uszczelka, lub głowica? Z góry dzięki za pomoc.
  13. Pojechałem do mechanika i mechanik dolał jakiegoś preparatu na przeczyszczenie wtryskiwaczy benzynowych. Po jeździe dwu dniowej na benzynie auto odżyło potem ustawiłem komputer od gazu. Zobaczymy jak sprawy dalej się potoczą. Nowy wtryskiwacz benzynowy kosztuje 503zł
  14. To chyba nie problem z ustawieniami w ECU w gazie, bo teraz już w ogóle nie da się jeździć na benzynie. Auto zachowuje się tak, jakby pracowało na 3 cylindrach. Nawet na benzynie zaczyna migać kontrolka "elektroniki", aby się natychmiastowo zatrzymać. Na gazie wszystko ok. Ma ktoś pomysły? Ja przypuszczam, że może to wtryskiwacz benzynowy poleciał, albo pompka paliwowa? Jak uważacie? Dziś wieczorem podłącze auto do VAG'A i zczytam błędy.[br]Dopisany: 10 Lipiec 2009, 13:33_________________________________________________4 BLEDY !! 17511 - O2S Heating: B1 S1: Performance too Low 008 - Implausible Signal - Intermittent 16523 - O2S B1 S2: Signal too Slow 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16684 - Wykryto wypadanie zaplonu -np: roznica cisnien 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16687 - Wypadanie zaplonu w 3 cylindrze 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent VAG-COM Version: Release 409.1-S 4 Faults Found: 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16523 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0139 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent 16684 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0300 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17511 Nie znany kod błędu zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 16523 Sonda lambda wolna odpowiedź (strona 1 czujnik 2) obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY 16684 Losowe wypadanie zapłonu zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 16687 Brak zapłonu cylinder 3 zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY Takie błędy dostałem z trzech różnych programów. Błędy pojawiły się podczas jazdy na benzynie. Na gazie wszystko jest OK. Proszę o analizę i pomoc. POZDRAWIAM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...