-
Postów
1053 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O bongod
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Warszawa/Grodzisk
Auto
-
Model
A6 C5 Allroad
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.7 T V6
-
Kod silnika
ARE
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia bongod
9
Reputacja
-
A4b6quattro obserwuje zawartość bongod
-
bongod obserwuje zawartość Słaby zapłon w 2.7 bit
-
Witam. Ma ktoś może pomysł na słabe przyjmowanie zapłonu w 2.7? Wtryski z rs6, hybrydy k03, przepływka pokazuje 280 g/s I więcej nic nie można ugrać. Kompresja w przybliżeniu 10/11bara. Szczelność sprawdzona. Przyjmuje max 10 zapłonu. Brak już pomysłów. Konwersja na cewki tfsi coś zmieni? Pozdro
-
Witam. Zakładał ktoś poduszki silnika meyle do 2.7? Nie mają wtyczek ani ori ani meyle, obie olejowe stąd się zastanawiam. Różnica w cenie jest spora ale w mercedesie dają radę . Dajcie znać jak coś wiecie. Pozdro.
-
Poradził sobie ktoś? Ja po swapie na manual tak mam.
-
Większe autko potrzebne. Zostaje przy marce i roczniku .
-
Jak by ktoś coś to moje autko na handel ?
-
Spryski mgiełkowe wleciały w końcu
-
Smok wyczyszczony I wpadł magiel z servo
-
Witam. Czy da się zrobić logi z kilku kanałów na raz?
-
Na sprzedaż do odnowienia jak by co 8.5j et 29
-
-
-
Dokładnie tak jest. Nie słyszałem tylko nigdy o tej firmie :).
-
Dokładnie te :). Wyleczyłem się z wystających rantow a te zgrywaja się z blotnikiem bez dystansów i pierścieni nie trzeba :). Właśnie do odnowienia dałem bo w marnym stanie były. Ciekawe czy nowy lakier dobrze położony będzie trwały jak ori. Niedługo wrzucę obecne 8.5j et 29 na bazar, też do odnowienia bo ranty pościerane I z jednej klar schodzi :).