Skocz do zawartości

luk330

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

9

O luk330

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Lokalizacja
    Sochaczew/Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    2008
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CAPA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. luk330

    B8 TrOOOOp

    Z klapką to prawda, mam uwalony zamek klapki wlewu, który w ogóle nie działa a przy zamykaniu miga kierunkami. Na pewno problem jeszcze z którymś zamkiem, vcds powinien pokazać z którym (przynajmniej mi pokazywał w C6 jak miałem uwalony zamek).
  2. luk330

    Aplikacja Call2car

    Na szczęście ja nie zbankrutowałem, z tego co widzę to nawet ta firemka co wypuściła to cudo też nie Poza tym, źle odbierasz to co napisałem. Pomysł mi się podoba i apkę sobie z ciekawości zainstaluję, chociaż nie wiem czy mam ochotę na kontakty z obcymi Ja po prostu siedzę od 8lat w zespołach projektowych zajmujących się tworzeniem i wdrażaniem oprogramowania i po prostu mam świadomość tego, że oprogramowanie, które jest ubogie funkcjonalnie, a sama funkcja jest niszowa i jej używanie nie niesie za sobą jakiejś wymiernej korzyści to raczej długo w takiej postaci nie przetrwa.
  3. luk330

    Aplikacja Call2car

    Uboga czyli ma w sumie tylko jedną funkcję, która żeby miała sens musi opierać się na ogromnej liczbie użytkowników. Przy tak okrojonej funkcjonalności obstawiam, że rzeszy użytkowników sama w sobie nie zdobędzie. Nie ma czegoś co dodatkowo mogłoby zachęcić ludzi, żeby z niej korzystać. Widziałbym tu pole do integracji np z rzeczonym już Yanosikiem ale jako feature do Yanosika a nie osobną aplikację, bo jednak nawigacja i ostrzeganie o problemach na drodze to jest taka funkcjonalność, z której praktycznie każdy korzysta i przy okazji mógłby być dostępny moduł kontaktu z innym użytkownikiem (o ile ten sobie tego życzy).
  4. luk330

    Aplikacja Call2car

    Ciekawe ilu ma aktywnie korzystających użytkowników. Sama w sobie jest zbyt uboga funkcjonalnie żeby przetrwać IMO. Powinni dodać jeszcze jeden darmowy szablon typu "jak ku**wa jeździsz!"
  5. luk330

    B8 TrOOOOp

    Miałem przy utrzymywaniu stałej prędkości takie jakby cykanie, tykanie, czasami szuranie (najczęsciej w trakcie toczenia się w korku). Kumpel co mi zawsze serwisuje auto sprawdzał wszystko co wiruje w czasie jazdy i po złapaniu się za lewą półoś okazało się, że ma 1-1.5cm luzu góra dół. Łożysko podpierające półoś wyrobiło gniazdo i obracało się w gnieździe wyrabiając je coraz bardziej-typowa usterka, na ktorą audi wydało procedurę serwisową a w USA było naprawiane za darmo. W dziale "układ napędowy i skrzynia biegów" dotyczącym B8 masz dość długi temat, podklejony. Problemy są zazwyczaj z lewą półosią ale zdarzają się i z prawą.
  6. luk330

    B8 TrOOOOp

    Przez rok i 4 miesiące użytkowania: świece, pasek osprzętu z rolkami i napinaczami, przekaźnik świec, "mały rozrząd", uszczelnienie pompy wysokiego ciśnienia, sprawdzenie chłodnicy EGR, tarcze+klocki przód, klocki tył, nowe/używane zwrotnice przód, łączniki stabilizatora przód, sworznie z przodu (te przy zwrotnicach), poprawiałem regulacje cięgien od klap w kolektorze (taki zestaw naprawczy, że trzeba regulować), kilka razy olej z filtrami (co 10-15tys wymieniam komplet filtrów), naprawa problemu z lewą półosią zestawem naprawczym z ASO, sprawdzane były też wtryskiwacze razem z wymianą podkładek. Teraz mnie czeka sprzęgło z dwumasem (kupione - 2700zł za zestaw LUKa z wysprzęglikiem i uszczelniaczem wału) i coś w zawieszeniu z lewej strony zaczęło stukać, więc od razu też zrobię. To w sumie taki zestaw startowy, a moje auto praktycznie od nowości było w jednych rękach i do 2014 roku serwisowane tylko w ASO.
  7. luk330

    B8 TrOOOOp

    W używanym aucie nigdy nie można być niczego pewnym Sam koszt części jest podobny do innych wersji silnikowych, ale za robocizne często mechanicy biorą więcej bo jest ciasno. Do tego niektórych rzeczy jest o 2 więcej, wtryski, świece... Spalanie to temat na książkę, moja po trasie potrafi spalić 6,5 a potrafi też i 11 po mieście raczej poniżej 10 nie schodzi a nie głupieje kręcąc pod odcinkę. Najwięcej jak mi wzięła to 13,5l, ale cały bak wyjeździłem w warszawskich korkach. Średnio spala mi 9-9,3 (z dystrybutora - wskaźnik na FIS zaniża o 0,5litra)
  8. luk330

    B8 TrOOOOp

    Ale pewnie w homologacji pojazdu jest o tym informacja, a na podstawie homologacji dopuszczany jest pojazd do ruchu. Głośno myślę, ale można się diagnosty jakiegoś podpytać co tam mają na checkliście i co ją definiuje.
  9. luk330

    Seriale

    Wczoraj był pierwszy odcinek i o ile do pierwszej serii lubię do tej pory wracać to to co wczoraj obejrzałem to raczej gniot. Zobaczymy co będzie w następnym odcinku.
  10. Rozpisz się proszę bo jestem ciekawy. U mnie zestaw naprawczy z ASO już 30tys km daje rade. A koszt to koło 250zł części i robocizna 100zł (albo 150 już nie pamiętam, tak czy inaczej grosze). Co do rozfrezowania otworu i osadzenia tulei to też moim zdaniem to lepsze rozwiązanie, pytanie jeszcze jaką techniką to robi bez wyciągania skrzyni... Bo tą tuleję trzeba by z jakiegoś sensownego materiału zrobić i raczej ją wprasować jakimś sposobem niż tylko włożyć. Jeśli ona nie wejdzie bardzo ciasno to problem powróci bardzo szybko.
  11. luk330

    B8 TrOOOOp

    Poważnie nic Ci nie przyciera? Ja kilka miesięcy temu o to samo pytałem co [email protected] (pewnie można znaleźć w tym wątku całą dyskusję) i było kilka osób, które twierdziły, że na takim zestawie z 255/35 przyciera dość mocno. Ostatecznie ja do siebie za namową wziąłem 235/40 i jestem zadowolony bo po koleinach nie miota autem a i kawałek gumy jeszcze jest, wyglądowo też nie ma tragedii. Na dniach będę zakładał też eibacha.
  12. luk330

    B8 TrOOOOp

    Taka prawda, jak kiepski odbłyśnik to nawet i +900% niewiele dadzą.
  13. Master: hardware number 4L0907566A, SOFTWARE 8K0907566 Slave: software number 8k0907568 (hardware number przez obd11 nie ma jak odczytac). Software version w obu jest 0040.
  14. Mam tylko odczyt z OBDeleven, ale niewiele tam jest informacji do vcdsa mam troche utrudniony dostep bo bateria w laptopie mi umarla
  15. Heja, mam fabrycznego ASA i wczoraj nagle w czasie jazdy pokazał się błąd na FISie. W sterowniku zapisany jest błąd 02850 Lane change assistance controle module 2. Błąd oczywiście po wykasowaniu od razu wraca, ASA oczywiście nie działa. Z tego co wyczytałem na zagranicznych forach to do wymiany jest sterownik "slave". Czy ktoś przez to przechodził? Od razu szukać odpowiedniego sterownika czy może wcześniej sprawdzić coś innego? Do ostatniego momentu wszystko działało prawidłowo PS. który to jest ten sterownik slave? Da się je rozróżnić prawa/lewa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...