luk330

Pasjonat
  • Zawartość

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

7

O luk330

    Informacje

    • Imię
      Łukasz
    • Lokalizacja
      Sochaczew/Warszawa

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2008
    • Silnik
      3.0 TDI V6
    • Kod silnika
      CAPA
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. luk330

      Tak coś mi pamięć podpowiadała, że nick jakiś znajomy
    2. luk330

      Spoko, sam się przy okazji czegoś nowego dowiedziałem. Pytanie przy okazji - jeździłeś wcześniej C6 i byłeś na A6 Klubie?
    3. luk330

      Znalazłem dokument, który opisuje charakter prawny tablic rejestracyjnych. Przejrzałem na szybko i można pewnie się dowiedzieć czego można się spodziewać w razie problemu (nie czytałem całego ale tam też jest zagajone o ten art306): https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiYtLalze_fAhVqp4sKHZg3A78QFjABegQICBAC&url=http%3A%2F%2Fwww.policja.pl%2Fdownload%2F1%2F5386%2Fkarnego.pdf&usg=AOvVaw2JIrEtKvC0S5T0CrnZLWdY
    4. luk330

      Numery te same, ale przednia była w formacie włoskim i do tego też miały naklejony jakiś fejkowy hologram.
    5. luk330

      Mój kolega miał zarzut z art.306 KK (fałszowanie znaków identyfikacyjnych) i nic nie dało, że oryginały miał przy sobie. Sprawa trafiła prosto do sądu pomimo usunięcia problemu na miejscu. Akurat w jego przypadku skończyło się fartem, bo sprawa została umorzona z uwagi na niejasną definicję tablic rejestracyjnych jako znaku identyfikacyjnego, ale z tego co można w Internecie poczytać to różnie z tą interpretacją sądów bywa. Co prawda uchwała Sądu Najwyższego z dnia 27 października 2005 r., I KZP 33/05 (OSNKW 2005, nr 11, poz. 106) jasno stwierdziła, że tablice nie są znakami identyfikacyjnymi ale nie każdy organ o tym wie albo pamięta :) (kolega miał tą sprawę w 2013 albo 2014 roku).
    6. luk330

      Panowie, muszę wymienić przednie zwrotnice... kupiłbym używki, ale one zazwyczaj sprzedawane są w komplecie z górnymi wahaczami, które i tak muszę wyjąć bo nie chcę zakładać ich niewiadomego stanu. Żeby ograniczyć ryzyko ponownego uszkodzenia zwrotnic pomyślałem żeby je wymoczyć kilka dni w jakimś penetrującym preparacie żeby rozmiękczyć śniedź pomiędzy aluminiowym wahaczem a stalowym sworzniem i śrubą. Pytanie czy ktoś z Was pomagał sobie w jakiś sposób przy wyciąganiu górnych wahaczy i czy jakiś specyfik realnie ułatwi tą operację? Przechodził ktoś z Was przez to?
    7. luk330

      Pozdrowienia z dzisiejszego poranka w Al.Niepodległości w Warszawie
    8. luk330

      Mogę Ci ten Sochaczew polecić o ile chce Ci się jechać 50-pare km. Co do Street Lane to niestety tak mają
    9. Cześć, potrzebuję: zestawu sprzęgła (komplet z dwumasem), dźwigni sprzęgła (dźwignia wyciskowa: 0B1 141 719 K ) wysprzęglik ("wyprzęgnik", w oryginale ma nr 8K0 721 257 A ) do mojego auta o nr vin WAUZZZ8KX8A030309 Z góry dzięki za wycenę.
    10. luk330

      Mój kolega wziął niedawno od niego już 4te auto.
    11. luk330

      W tej instrukcji serwisowej wszystko jest. Ta wypukła kapa jedynie różniła się literką na końcu, ale to przy zamawianiu części w ASO powiedzieli, że jest nowsza wersja (chociaż na pierwszy rzut oka się nie różniła, może różnica w materiale).
    12. luk330

      W Radzyminie mogę Ci też polecić Street Lane Garage. Chłopaki zajebistą robotę robią z Audi, ja u nich też robiłem pare rzeczy w swoich audikach. Co do kosztu to coś koło 300zł było (łozysko, kapa, kilka podkładek i śruby), na podkładki czekałem w ASO chyba 8dni roboczych, reszta była od ręki.
    13. luk330

      Masz luz na lewej stronie? Kilka stron wcześniej wrzucałem przetłumaczoną na polski procedurę zaradczą, instrukcja krok po kroku jak to robić i z jakimi częściami. Ściągnij tę instrukcję, kup zestaw naprawczy (polecam kupić kilka dodatkowych podkładek - w razie co można oddać) i każdy mechanik powinien dać radę to zrobić. Chyba, że chcesz się wybrać do Sochaczewa (55km od Warszawy w zachodnią stronę, w godzinę dojedziesz) to dam Ci namiar na mojego kolegę, który u mnie to naprawiał przy pomocy tego zestawu naprawczego i instrukcji. Póki co przejeździłem 20tys km i luz nie powrócił.
    14. luk330

      No fajnie fajnie... Dużo rezania i zastanawiania się jak przykręcić tą soczewkę?? Pytanie czy da się zachować "skrętność"?
    15. luk330

      A jakie ma znaczenie czy jeździł czy nie? Serio pytam. Problem się chyba rozwiązał, podwyższenia kar za wycinkę nie będzie póki co. Obstawiam, że na kilka lat spokój. Na stacjach diagnostycznych nie mają urządzeń do jednoznacznego wskazania na postoju czy DPF jest czy nie ma, ITD też nie posiada, więc ci, którzy wycięli DPFa a mają sprawny układ wtryskowy i dolot pewnie mogą spać spokojnie póki co.