Jump to content

luk330

Pasjonat
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

10

About luk330

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Sochaczew/Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2008
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CAPA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Obroty jednak sie troche podbijaja na zimnym. Ale to nie ma znaczenia. Przyczyną drgan na zimnym (bardzo mocne) i na cieplym (troche lzejsze) byla urwana poduszka silnika. Po wymianie w ogole nie czuc drgan silnika, nic sie nie trzesie, nic nie buczy i nie rezonuje. Kupilem poduszki Lemfordera (408zl sztuka) i poduszke skrzyni Febi (cos kolo 200zl). Wszystko jak reka odjal. Zalaczam fotke poduszki z prawej strony (oczywiscie nie zglaszala zadnych bledow). Lewa byla w miare ok.
  2. luk330

    B8 TrOOOOp

    Normalnie, składasz wszystko bez amortyzatorów (o ile konstrukcja zawieszenia nie wyklucza takiego działania, ale raczej nie). Auto normalnie będzie stało na samych sprężynach, jedynie będzie się bardzo bujać, ale żeby przejechać 10 czy 20metrów to nie ma znaczenia IMO.
  3. luk330

    B8 TrOOOOp

    Czemu go nie postawisz po prostu bez amorów?
  4. Blachy chyba na B sie zaczynaly tak czy inaczej pozdrawiam
  5. luk330

    B8 TrOOOOp

    Panowie help, dzis przy dokrecaniu kluczem zlodziejki (ręką... sic!) omsknela mi sie nasadka od zlodziejki i sie calkiem zniszczyla. Ktos probowal z Was moze innym sposobem niz nasadka odkrecic takie sruby? Moze jakas uniwersalna nasadka da rade? Moze ktos wie gdzie w Warszawie mi to ktos odkreci? Z gory dzieki
  6. Srebrne B6 avant w pakiecie s-line z ramkami klubowymi - wczoraj koło 15-16 w okolicach Elbląga na S7 w stronę Warszawy - pozdrawiam
  7. luk330

    B8 TrOOOOp

    no faktycznie, ma to sens myślałem, że z przodu na konsoli to jest właśnie to pod climatronikiem czyli ta zapalniczka, a to jest gniazdko pod podłokietnikiem. Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałem, że w tylnym rzędzie siedzeń jest gniazdko pod zaślepką Dzięki za rozjaśnienie umysłu. Ciężki dzień w pracy miałem i ciężko dziś myślę.
  8. luk330

    B8 TrOOOOp

    Przestało mi dziś działać gniazdko zapalniczki z przodu (pod climatronikiem). Widzę, że bezpieczniki od gniazdek są w bagażniku po prawej stronie, ale są 4. 3 z nich to odpowiednio gniazdko z przodu na konsoli (czyli ten mój pewnie - jeszcze nie sprawdzałem), z tyłu na konsoli i w bagażniku (to też jest jasne), ale jest jeszcze czwarty bezpiecznik z numerem 4, który jest opisany jako Zapalniczka. I właśnie o ten ostatni chciałem zapytać - czy wie ktoś jaką zapalniczkę on zabezpiecza?
  9. luk330

    Migajace świece

    Miałem takie same błędy jak mechanik źle pozakładał osłony termiczne pomiędzy turbo a nastawnikami, sztanga lewego nastawnika zapierała się o te blachy i podobnie sztanga od turbo nie miała pełnego ruchu. Po poprawieniu już jest ok.
  10. Blisko filtra oleju. Chlodniczka egr jest jedna. Zaznaczylem na foto,kawalek jej tam widac (to takie czyste, srebrne). Ja swoja chlodnice wiozlem do firmy Chlodnice Rosłoniec, wiedzieli jak to sprawdzic.
  11. Jeśli walnięta jest chłodnica EGR to gołym okiem ciężko zauważyć, że cos jest nie tak. Ona puszcza płyn z układu chłodzenia do komory spalin w chłodnicy. U mnie w jednym miejscu jedynie sadzy było wyraźnie mniej i tam była pęknięta magistrala. Chłodnicę EGR wraz z klapą musisz zawieźć gdzieś, gdzie robią chłodnice, będą w stanie ją ciśnieniowo sprawdzić.
  12. Tak, w klapie krąży płyn, zrobię fotę jak będę w domu. U mnie była sprawna, nieszczelna była chłodnica (ale obie części założyłem nowe), ale nawet mimo tego ciśnienie nie było duże w układzie. Na gorącym silniku dało się odkręcić korek a ciśnienie było porównywalne jakbyś nową butelkę coli odkręcał. A czy ogrzewanie Ci działa prawidłowo? Jeden z moich mechaników coś wspominał, że w B8 strasznie ciężko odpowietrza sie nagrzewnicę (nie wiem co tam jest takiego nietypowego)
  13. Dziwi mnie, że wyrzuca Ci plyn w bliżej niezidentyfikowanym miejscu. Powinno wyrzucać korkiem, który ma coś w rodzaju zaworu i wtedy obejściem wyrzuca dołem zbiorniczka. Kolega kiedyś miał podobną sytuację, ale jemu właśnie czasami wyrzucało korkiem. U niego zaczęło się od samodzielnej wymiany części przewodów wodnych na takie silikonowe, tuningowe. Od tego sie zaczelo, że czasami wyrzucało tym zbiorniczkiem. Okazało się, że nie dawało się dobrze odpowietrzyć układu i tworzył się korek powietrzny. Przez brak krążęnia, płyn się w jakiejś części gotował i ciśnienie wyrzucało korkiem. Wszelkie próby odpowietrzenia zgodne z serwisówkami i "starą szkołą" się nie powodziły, a pomogło podanie ciśnienia przez zbiorniczek i odkręcenie odpowietrznika przy nagrzewnicy. Od tamtej pory jest ok. Dla pewności sprawdziłbym jeszcze czy nie ma CO2 w zbiorniczku wyrównawczym.
  14. luk330

    B8 TrOOOOp

    Dzięki za info, ja mam u siebie w 3.0tdi jakieś 650 co na zimnym silniku wydaje mi się zdecydowanie za mało (póki co pomijam to, że wydaje mi się, że ECU powinno samo podbijać na zimnym te obroty). Ja będę to robił poprzez OBD Eleven.
  15. Wymeinialeś na nową czy nową używaną? i jak sprawdzałeś? Chłodnicy EGR tak łatwo sprawdzić się nie da, trzeba zrobić test ciśnieniowy i najlepiej podgrzać całą chłodnicę.
×
×
  • Create New...