Skocz do zawartości

luk330

Pasjonat
  • Postów

    147
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O luk330

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Ożarów Maz.

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CAPA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia luk330

14

Reputacja

  1. Pozostały czas: 9 dni i 3 godziny

    • Sprzedam
    • Używany

    Jak w temacie, sprzedam dwie przednie zwrotnice z tarczami, łożyskami, czujnikami abs. Stan bardzo ładny. Najlepiej odbiór osobisty, w zachodnich okolicach Warszawy mogę podrzucić.

    1,150.00 PLN

    Ożarów Mazowiecki - PL

  2. Zobacz ogłoszenie Przednie zwrotnice z tarczami, czujnikami, łożyskami Jak w temacie, sprzedam dwie przednie zwrotnice z tarczami, łożyskami, czujnikami abs. Stan bardzo ładny. Najlepiej odbiór osobisty, w zachodnich okolicach Warszawy mogę podrzucić. Użytkownik luk330 Data 03/29/24 Cena 1,150.00 PLN Kategoria A4 B8  
  3. luk330

    B8 TrOOOOp

    To jest MMI 2g low. Możesz sobie kupic Dension gateway 500, emulator od Hadrona na przykład albo jakis diwajs z chin. Wpisz sobie emulator zmieniarki mmi 2g i będzie tego sporo. Montaż jest dość prosty. Zeby sprawdzic konkretna wersje softu to musisz wejsc z tego ekranu w settings (prawy gorny przycisk przy pokrętle) i tam na dole chyba powinna byc pozycja "version"
  4. luk330

    B8 TrOOOOp

    Najpierw podlacz vcds i wklej co Ci pokazalo. W C6 częstą przyczyną takich problemów są po prostu zaśniedziałe styki w kostce/kostkach przy plywaku(w moim tak było i tez walilo takim dziwnym błedem), może lepiej od prostych rzeczy zacząć.
  5. Ale to bardziej drżenie.wibracje całego napędu w czasie ruszania czy rzeczywiście szarpie jakbyś za szybko puszczał sprzęgło?
  6. luk330

    B8 TrOOOOp

    Wygląda jakbyś jeździł na za niskim ciśnieniu, wtedy ścianka boczna się grzeje i efekt taki jak na zdjęciu,
  7. luk330

    B8 TrOOOOp

    Wjeżdża plug&play? Czy trzeba coś przerabiać?
  8. luk330

    B8 TrOOOOp

    To i ja się pochwalę, że kupiłem trzeci stop w ASO. Kupiłem w ASO trzeci stop. Trzeci stop kupiłem w ASO. (czy każdy już to przeczytał?) Niestety wymieniłem już sam. Dziękuję za uwagę.
  9. dzięki za dodatkowe info. Łożysko i gniazdo lewej półosi robiłem 5 lat temu zestawem naprawczym i do tej pory się trzyma więc chociaż jeden problem z głowy
  10. Nie mogę rozkminić o którym łozysku tutaj mowa. Chodzi o łożysko półosi na wyjściu ze skrzyni po lewej stronie auta? Czy w obudowie skrzyni, w środku gdzieś przy samym dyferencjale? U mnie też skrzynia niedawno zaczęła wyć w taki sam sposób. Z góry dzięki za podpowiedź.
  11. Podbiję temat. Mam tak samo, ktoś to rozwiązał? Skrzypienie przy przerzucaniu 1-2 i 5-6 jest nabardziej słyszalne i faktycznie przypomina dzwięk tarcia gumy o gumę.
  12. luk330

    B8 TrOOOOp

    Cześć, pytanie do osób mających zestaw kół i zawieszenia 9x19 ET33 z oponami 235/40 + eibach prokit (lub podobne sprężyny/zawieszenie obniżające). Jakie macie modele opon i czy nie ocierają o nadkola? Kupiłem nokiana poweproof i pierdzielony jest tak szeroki i ma tak grubą ściankę, że obcierają mi koła o nadkola przy rancie błotnika (jest łączenie mniej więcej po środku), kiedy jadę na przykład w 4 osoby. Negatyw na tylnej osi mam na skraju tolerancji. Wcześniej jezdziłem na conti sport contact 3 235/40 i nie obcierało (ale wtedy też miałem dużo większy negatyw na tylnej osi - około 3 stopnie czy nawet trochę powyżej, co powodowało dość szybkie ścieranie opony od wewnętrznej strony). Myślę, czy nie zmienić rozmiaru na 235/35, ale mam wrażenie, że opona będzie za niska i nie będzie to dobrze wyglądało.
  13. Ja u siebie nie zauważyłem żadnego dymienia, nawet wtedy kiedy wciągał największe ilości.
  14. luk330

    Zawieszenie

    troche nie ten dział. Co masz na myśli pisząc zawieszenie? Amortyzatory i sprężyny mają swoje klasy wagowe zależne od rodzaju nadwozia, napędu, silnika, skrzyni biegów, wyposazenia i rynku, na którym było sprzedawane. A pozostałe części zawieszenia to nie wiem, mogą być jakieś róznice w szczegółach, typu na przykład jakaś średnica tulei.
  15. chłodniczka EGR jest pomiędzy głowicami, wszystko z góry trzeba pozdejmować, żeby tam dojść. Ja u siebie wymieniałem bo też mi płyn znikał, w najgorszym momencie 3litry płynu na 150km, ale oprócz samego znikania płynu nie było w sumie innych objawów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...