Jump to content

luk330

Pasjonat
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

13

About luk330

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Sochaczew/Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2008
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CAPA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. luk330

    Koronawirus

    Troche sie boje, jesten miedzy mlotem a kowadlem. Z jednej strony tam nie odnotowuja nowych przypadkow, ale z drugiej mozliwe, ze nie mowia o tym na glos.
  2. U mnie jest tak samo. Dzieki, po urlopie w takim razie zaczne od tego.
  3. luk330

    Koronawirus

    Ja lecę w sobotę na 2 tygodnie do Tajlandii... też trochę z duszą na ramieniu.
  4. Mechanicznie nigdy nie był czyszczony. W historii serwisowej w ASO serwisowe wypalanie było robione przy każdej wymianie oleju (co 12-15tys). Jeżdżąc tylko po mieście co jakieś 200km, jadąc szybko po trasach co 400-500km.
  5. luk330

    B8 TrOOOOp

    Panowie z dieslami: czy spotkaliście się z takim problemem jak u mnie?
  6. Cześć, co kilka wypalań DPF, w czasie jazdy kiedy akurat DPF się wypala na niskich obciążeniach (utrzymywanie stalej prędkości albo delikatne przyśpieszanie) silnik zaczyna przerywać/szarpać. Po wciśnięciu mocniej gazu przestaje, auto normalnie przyśpiesza, moc w zasadzie taka jak zawsze. Błędów brak. Po zakończeniu dopalania DPF (żeby to zrobić to jazda na szarpanego.... kilka chwil przyspieszania i potem zwalniania, potem znów przyspieszania) wszystkie objawy znikają. Miał ktoś taki przypadek? Od czego zacząć? '08 A4 B8 3.0TDI CAPA, manual.
  7. luk330

    B8 TrOOOOp

    Obydwie założyłem z czujnikiem/zaworem. Możliwe, że są identyczne - jak kupowałem to też widziałem, że pasują do 2.0tdi ja założyłem zamienniki Lemfordera (coś koło 400zł/sztuka) i od prawie roku jest bajka. Drgań praktycznie nie ma.
  8. luk330

    B8 TrOOOOp

    U mnie jedna była całkowicie zerwana - w sensie część przykręcana do silnika oderwała się całkiem od części przykręcanej do budy/sanek, dodatkowo była wylana i żadnego błędu nie było. U mnie obie byly z czujnikiem, aczkolwiek ja mam 3.0tdi.
  9. Mojego malucha (rocznik 1994) też nie ma w bazie cepik, dziwne. Audi i astra normalnie działają.
  10. Peter, pompa wysokiego ciśnienia z poprzedniej wersji silnikowej? Czyli jakiej? Słyszałem, że CCWA ma najbardziej wydajną pompę i wtryski, więc skąd kwestia wymiany pompy na starszą? Albo czym było to podyktowane?
  11. Generalnie jestem w stanie to zrozumieć ale widzę aspekty, które mogą być uciążliwe w codziennej eksploatacji (chociażby dobór części do ewentualnych napraw).
  12. Problemow bedzie mnostwo, zeby stare 1.8t pozenic z elektronika z b8, zeby wszystko dzialalo jak trzeba. To bedzie najdrozsza operacja. Tfsi przy remoncie na prozadnych czesciach mozna na rozne sposoby wzmocnic, ulepszyc, poprawic. A i tak wyjdzie taniej niz kombinatoryka z wsadzaniem starego motoru do nowej budy i kundlenie auta, ktorego potem nikt nie bedzie chcial kupic. Odezwij sie do nosb performance, rozne dziwne swapy robil wiec moze Ci cos podpowie. A jesli chcesz sie czegos dowiedziec o remontach, wytrzymalosci i usterkach tfsi to odezwij sie do corling albo sportmile (daja gwarancje na tfsi po remoncie, sa na tyle zyczliwi, ze przez telefon za darmo mozna wiele wartosciowych rzeczy sie dowiedziec).
  13. Cześć, mam popsuty side assist, błąd sterownika master (kilka stron wcześniej pisałem), chcę to w końcu zreanimować i kupić nowy radar. Pytanie - mam u siebie wersję softu w sterownikach 0040, co się stanie jeśli jeden ze sterowników będzie miał inną wersję softu? Czy może lepiej kupić obydwa i wymienić żeby miały jedną wersję?
  14. Kupię tylną lampę w błotnik do sedana przedlifta na żarówki (nie led), najchętniej lekko uszkodzoną, bez różnicy czy lewa czy prawa.
×
×
  • Create New...