
chupachups
Pasjonat-
Postów
35 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O chupachups

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Śląsk
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Odgrzewane kotleta. Walczę że stukami. Magiel po regeneracji. Krzyżak wymieniony z innego pojazdu i jest poprawa lecz dalej jest luz. Ale coś jest w temacie krzyżaka ponieważ po jego zmianie auto przy zawracaniu niema już efektu zrywania opony. Czy ktoś doszedł do rozwiązania z tajemniczymi stukami z przodu?
-
Problem z rzadko spotykanym ogrzewaniem postojowym Ardic
chupachups odpowiedział(a) na MisterK temat w Audi A4 B6/B7
Odświeżę temat o ardicu mam problem piec nie rusza był wyciągnięty i wyczyszczony po zamontowaniu dalej nic. Pytanie gdzie znajduje się jego pompka? Ja zmieniam iż jest to piec benzynowy. -
uzupełnienie tematu, w sprawie słabego dołu winnym okazało sie być turbo a dokładnie luz zaworu upustowego miało to także związek grzechoczącym turbo po regeneracji turbiny auto ożyło.
-
Uzupełniam temat, grzechoczące turbo to jak najbardziej luźna klapa zaworu upustowego, po regeneracji turbiny problem rozwiązany.
-
Panowie, możecie dać jakieś foty co tam dokładnie dokręcić ? mam identyczny problem
-
Napisz czy mogę z tym jeździć. Czy turbo do regeneracji ewentualnie co robić w temacie
-
Kurczę no to nad cisńienie, chciałem to jakoś obrazowo opisać. Wybacz
-
Witam, szukam odpowiedzi oraz ewentualnych wskazań problemu otóż podczas obciążenia gdy auto jest rozpedzone kiedy puszczę padał gazu w momencie kiedy w silniku można powiedzieć jest nadcisnieńie słychać grzechotanie to samo jest kiedy gasze silnik i z okolicy turbo słychać jakby klapę gaszaca która terakota.
-
Katalizator widziałem na włąsne oczy był ok, co do sprawdzenia turbo no to tutaj ominąłem ten punkt - wyszło mi to z głowy. Zrobie na nowo logi
-
A powiedz mi kolego Łukasz13 czy zaworek n75 ma wpływ na moc, przyspieszenie samochodu, czy wymienia się go z racji przebiegu zużycia? Jakie zaworki i nne rzeczy mają na to wpływ?
-
spróbuję może troszkę jaśniej wytłumaczyć, chodzi mi o to że dmuchałem oraz wciągałem powietrze cienką rureczką która była na zaworze DV. Powietrze z ust uchodziło wolno ale uchodziło a sprawdziłęm to przy okazji wymiany zaworu DV. Podpowiedz czy zmienić ewentualnie jeszcze jakieś zawory ?
-
Panowie ktoś coś ???
-
Aktualnie jestem po wymianie zaworu DV i jest lepiej jak najbardziej, stary zawór był od nowości ponadto troszkę zaolejony, zdecydowanie słabsza sprężyna była oraz nie trzymał ciśnienia w cienkim króćcu. Kiedy wymontowałem zawór dmuchałem oraz wciągałem powietrze przez rurkę która idzie jak się nie myle do zaworu n75, jednoznacznie ale z oporem powietrze przechodziło w obydwie strony. Chciałem się dowiedzieć jak sprawdzić ten zawór czy może także go wymienić dla pewności, czy rórka która prowadzi od DV powinna przepuszczać powietrze ?
-
a możesz polecić konkretny numer zaworu ? są jakieś poprawione modele bądz zastąpione innymi numerami?
-
Masz rację ale to się wiązało ze zmianą nowych opasek itp itd, z tego co patrzyłem zawór DV jak się nie myle siedzi w samochodzie od nowości czyli 2005 rok są na nim oryginalne opaski audi jednokrotnego użytku.