Jump to content

chupachups

Pasjonat
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About chupachups

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Śląsk

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1986
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG
  1. uzupełnienie tematu, w sprawie słabego dołu winnym okazało sie być turbo a dokładnie luz zaworu upustowego miało to także związek grzechoczącym turbo po regeneracji turbiny auto ożyło.
  2. Uzupełniam temat, grzechoczące turbo to jak najbardziej luźna klapa zaworu upustowego, po regeneracji turbiny problem rozwiązany.
  3. Panowie, możecie dać jakieś foty co tam dokładnie dokręcić ? mam identyczny problem
  4. Napisz czy mogę z tym jeździć. Czy turbo do regeneracji ewentualnie co robić w temacie
  5. Kurczę no to nad cisńienie, chciałem to jakoś obrazowo opisać. Wybacz
  6. Witam, szukam odpowiedzi oraz ewentualnych wskazań problemu otóż podczas obciążenia gdy auto jest rozpedzone kiedy puszczę padał gazu w momencie kiedy w silniku można powiedzieć jest nadcisnieńie słychać grzechotanie to samo jest kiedy gasze silnik i z okolicy turbo słychać jakby klapę gaszaca która terakota.
  7. Katalizator widziałem na włąsne oczy był ok, co do sprawdzenia turbo no to tutaj ominąłem ten punkt - wyszło mi to z głowy. Zrobie na nowo logi
  8. A powiedz mi kolego Łukasz13 czy zaworek n75 ma wpływ na moc, przyspieszenie samochodu, czy wymienia się go z racji przebiegu zużycia? Jakie zaworki i nne rzeczy mają na to wpływ?
  9. spróbuję może troszkę jaśniej wytłumaczyć, chodzi mi o to że dmuchałem oraz wciągałem powietrze cienką rureczką która była na zaworze DV. Powietrze z ust uchodziło wolno ale uchodziło a sprawdziłęm to przy okazji wymiany zaworu DV. Podpowiedz czy zmienić ewentualnie jeszcze jakieś zawory ?
  10. Aktualnie jestem po wymianie zaworu DV i jest lepiej jak najbardziej, stary zawór był od nowości ponadto troszkę zaolejony, zdecydowanie słabsza sprężyna była oraz nie trzymał ciśnienia w cienkim króćcu. Kiedy wymontowałem zawór dmuchałem oraz wciągałem powietrze przez rurkę która idzie jak się nie myle do zaworu n75, jednoznacznie ale z oporem powietrze przechodziło w obydwie strony. Chciałem się dowiedzieć jak sprawdzić ten zawór czy może także go wymienić dla pewności, czy rórka która prowadzi od DV powinna przepuszczać powietrze ?
  11. a możesz polecić konkretny numer zaworu ? są jakieś poprawione modele bądz zastąpione innymi numerami?
  12. Masz rację ale to się wiązało ze zmianą nowych opasek itp itd, z tego co patrzyłem zawór DV jak się nie myle siedzi w samochodzie od nowości czyli 2005 rok są na nim oryginalne opaski audi jednokrotnego użytku.
  13. Witam po długiej przerwie, chciałem uzupełnić informacje, czyli przepływka sprawdzona, podaje dobrze została dodatkowo wyczyszczona, wyciągnięty katalizator celem sprawdzenia drożności jest bez uwag został wsadzony z powrotem, wymieniona profilaktycznie druga sonda. Nadmieniam żę problem dalej nie znikł brakuje około 0.3 bar od dołu czyli koło 2 tyś obrotów na górze około 3.5 tyś jest już ok. Dodam, iż nie sprawdziłem szczelności dolotu gdyż nie posiadam zaślepek dedykowanych do takiego celu i tutaj została jeszcze stwierdzona jedna możliwość tj. zawór DV, który może być winowajcą - co o tym sądzicie ?
  14. chupachups

    Poduszki silnika

    Kolego jak sobie poradziłeś z poduszkami? jakie rezultaty?
×
×
  • Create New...