Skocz do zawartości

paueru1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O paueru1

Informacje

  • Imię
    Paul
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0 i 16V
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia paueru1

0

Reputacja

  1. Siemanko majstry, mam mały problem auto słabo jedzie od dołu jak już się wkręci coś tam jedzie. Auto miało błąd niskiego ciśnienia doładowania innych błędów nie ma, wymieniłem zaworek od sterowania turbiny ten przy turbinie, błąd nie wrócił, turbo ładuje 1,5 bara, przepływka pokazuje 2kg/h na biegu jałowym i temperaturę zasysanego powietrza 72 stp C, wydawało mi się niska ilość powietrza i wysoka temp, także wziąłem ze sklepu dobry zamiennik Pierburga. Lecz to nic nie dało takie same wartości, auto nadal nie jedzie trzeba wysoko kręcić żeby coś tam jechało, coś jeszcze zauważyłem ze jak przytrzymujemy go na 3 k rpm/min to temperatura spalin wzrasta bardzo szybko do wysokich temperatur na postoju do 645 stp C, czy te tfsi takie temp mają, bo taką temp to Diesel osiąga przy wypalaniu dpf 600stp C.
  2. tu są nowe logi podczas postoju i jazdy autem 1.Grupy logów 01,04,07 http://vaglogi.pl/log-001_004_007_idbRNcr.html 2.Grupy logów 013,018,023 http://vaglogi.pl/log-013_018_023_lCQPi5.html
  3. Kamil wtryski były tylko włożone na sztukę, śruby były luźne nie były dokrecone
  4. Kamil, to znajomy zamotal się w vcds 1 raz robił, dlatego tak wyszło a 2 raz nie zmienił nazwy i nadpisało log z 1 uruchomienia. Ja osobiście nie wymieniłem oringow na pompakach, jak zakładałem pompki oringi wyglądały jak nowe. firma która regenerowala Głowice robiła od podstaw, to czyścili pewnie gniazda pod wtrysk i zakładali podkładki, głowica przyszła z wtryskami, jak wyciągałem wtryski bo nie było po kolei od mojego poznaczenia, to podkładka została w gnieździe.Przejrzalem logi i rzeczywiście według logów 4 sporo daje na zimnym a na gorącym 2 sporo odbiegl przy jeździe i na bipach 023 też się rozjezdzal do 0.60 a reszta 0. 30+
  5. Kolego musisz parametry pracy silnika pokazać co się tam dzieje, ja u siebie podejrzewam 2 wtrysk a zwłaszcza jego elektronikę bo on się tam rozjezdza na elektronice według innych to sporo dłużej się otwiera, przez co moze skutkować za długim czasem pracy, przy otwieraniu i zamykaniu, także podlewa na 2 i wystarczy, albo już za słabe podcisnienie daje vacu pompa. I ciężko z rana ma zaciągnąć paliwo.
  6. Temperatura paliwa około -1.5 dolotu chyba +2 a płynu też koło +1.5. Po 1 uruchomieniu wariował na obrotach jak trzymał to nagle spadał i czuć było że silnik trzęsie przy spadku obrotów Wrzucam 1 log 1 uruchomienie Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_i3XU7u6.html tu chyba coś nie załapał vcds 2 uruchomienie jeszcze musiał podkręcić by odpalić Tu 1 grupa jest z 1 loga a 2 grupa danych po 2 uruchomieniu i trzymany aż zaczął normowac wyniki Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_k8f6AGV.html
  7. Witam wszystkich pacjent Audi A4 b5 ajm 1.9tdi 115 km o1 r. Mam problem z 1 uruchomieniem silnika dłużej trzeba kręcić żeby odpalił, jak odpali to pracuje jak by na 3 gary i potrafi zgasnąć, po 2 uruchomieniu wraca po około minucie do normy, jak zacznie normalnie pracować po około 1 minucie to jak go zgaszę i ponownie odpale już pracuje normalnie na 4 gary i równo pracuje. Byłem u znajomego na kompie zero błędów silnika, świece żarowe nowe, filtr paliwa nowy, pompki wstępnej ajm z tego co autoda podaje to nie ma.Parametry silnika na kompie w miarę ok , jedno co zauważyliśmy to 2 pompo wtrysk odbiega sporo od reszty, dokładnie nie pamiętam po ile miały, ale z tego co pamiętam w bloku 013 wszystkie 3 wtryski oprócz 2 wtrysku miały po 0.05,0.07 mg, 2 wtrysk miał 0,10 do 0,17 mg, sporo odbiega od reszty, podaje resztę bloków co pamiętam 023 blok wszystkie 3 wtryski miały po około 30 a 2 wtrysk dochodził do 57 przy 3 rpm , blok 018 jałowy 0, wkręcamy na obroty 0, odpuszczamy 4 pojawia się na chwile. Synchronizacja rozrządu na biegu jałowym 0.00 dochodzące do 0.06, podczas jazdy do -1.1. Wszystkie testy na rozgrzanym silniku przy temp od 80 do 90 stp c na liczniku, temp zewnętrzna około 0 +-1,2 stp c.Przed wymianą uszczelki pod głowicą oprócz twardej pracy silnika i wywalaniu płynu, nie było takich objawów na zimnym. Była regenerowana kompleksowo głowica za 1.5 tysiąca nie mam papieru co było robione ale z tego ci widziałem zawory nowe, oringi na pompo wtryskach jak nowe, tulejki pompo wtrysków jak nowe, sam składałem auto na blokadach i regulowałem pompo wtryski na zegarze i kątomierzu, ustawiłem wszystkie 4 regulacje pompo wtrysków na 190 st, w necie znalazłem info że minimum od 180 do 270 st się ustawia, czy od takiego ustawienia na tym 190 st 1 pompka by się rozjeżdżała ?? jak będę miał dostęp do vaga zrobię logi. Proszę o poradę co jest nie tak, co sprawdzić już nie mam sił na to auto. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...