paueru1 0 Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 (edited) Witam wszystkich pacjent Audi A4 b5 ajm 1.9tdi 115 km o1 r. Mam problem z 1 uruchomieniem silnika dłużej trzeba kręcić żeby odpalił, jak odpali to pracuje jak by na 3 gary i potrafi zgasnąć, po 2 uruchomieniu wraca po około minucie do normy, jak zacznie normalnie pracować po około 1 minucie to jak go zgaszę i ponownie odpale już pracuje normalnie na 4 gary i równo pracuje. Byłem u znajomego na kompie zero błędów silnika, świece żarowe nowe, filtr paliwa nowy, pompki wstępnej ajm z tego co autoda podaje to nie ma.Parametry silnika na kompie w miarę ok , jedno co zauważyliśmy to 2 pompo wtrysk odbiega sporo od reszty, dokładnie nie pamiętam po ile miały, ale z tego co pamiętam w bloku 013 wszystkie 3 wtryski oprócz 2 wtrysku miały po 0.05,0.07 mg, 2 wtrysk miał 0,10 do 0,17 mg, sporo odbiega od reszty, podaje resztę bloków co pamiętam 023 blok wszystkie 3 wtryski miały po około 30 a 2 wtrysk dochodził do 57 przy 3 rpm , blok 018 jałowy 0, wkręcamy na obroty 0, odpuszczamy 4 pojawia się na chwile. Synchronizacja rozrządu na biegu jałowym 0.00 dochodzące do 0.06, podczas jazdy do -1.1. Wszystkie testy na rozgrzanym silniku przy temp od 80 do 90 stp c na liczniku, temp zewnętrzna około 0 +-1,2 stp c.Przed wymianą uszczelki pod głowicą oprócz twardej pracy silnika i wywalaniu płynu, nie było takich objawów na zimnym. Była regenerowana kompleksowo głowica za 1.5 tysiąca nie mam papieru co było robione ale z tego ci widziałem zawory nowe, oringi na pompo wtryskach jak nowe, tulejki pompo wtrysków jak nowe, sam składałem auto na blokadach i regulowałem pompo wtryski na zegarze i kątomierzu, ustawiłem wszystkie 4 regulacje pompo wtrysków na 190 st, w necie znalazłem info że minimum od 180 do 270 st się ustawia, czy od takiego ustawienia na tym 190 st 1 pompka by się rozjeżdżała ?? jak będę miał dostęp do vaga zrobię logi. Proszę o poradę co jest nie tak, co sprawdzić już nie mam sił na to auto. Pozdrawiam Edited December 16, 2018 by paueru1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil-vag 1,355 Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 Wrzucasz grupy 013+018+023 i pokazujesz po nocy na zimnym od samego odpalenia przez okolo minute... Najpierw ustaw logowaniu w vagu, dopiero odpal... Zobaczymy co tam sie dzieje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paueru1 0 Posted December 17, 2018 Author Share Posted December 17, 2018 (edited) Temperatura paliwa około -1.5 dolotu chyba +2 a płynu też koło +1.5. Po 1 uruchomieniu wariował na obrotach jak trzymał to nagle spadał i czuć było że silnik trzęsie przy spadku obrotów Wrzucam 1 log 1 uruchomienie Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_i3XU7u6.html tu chyba coś nie załapał vcds 2 uruchomienie jeszcze musiał podkręcić by odpalić Tu 1 grupa jest z 1 loga a 2 grupa danych po 2 uruchomieniu i trzymany aż zaczął normowac wyniki Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_k8f6AGV.html Edited December 17, 2018 by paueru1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kordiann11 0 Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 (edited) U mnie tez podobnie jest w A4. Trochę szarpie jakby się cylinder jeden zawieszał. Co zrobić? http://www.dobre.edu.pl/marketing-firmy-przez-opakowania/ Edited December 21, 2018 by kordiann11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil-vag 1,355 Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 Trochę te logi dziwnie zrobiłeś, ale wygląda na problem z PD na 4 cylindrze... Wymieniales uszczelniacze ? Dobrze wyczysciles spod gniazda wtrysku ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paueru1 0 Posted December 18, 2018 Author Share Posted December 18, 2018 1 minutę temu, kordiann11 napisał: U mnie tez podobnie jest w A4. Trochę szarpie jakby się cylinder jeden zawieszał. Co zrobić? Kolego musisz parametry pracy silnika pokazać co się tam dzieje, ja u siebie podejrzewam 2 wtrysk a zwłaszcza jego elektronikę bo on się tam rozjezdza na elektronice według innych to sporo dłużej się otwiera, przez co moze skutkować za długim czasem pracy, przy otwieraniu i zamykaniu, także podlewa na 2 i wystarczy, albo już za słabe podcisnienie daje vacu pompa. I ciężko z rana ma zaciągnąć paliwo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paueru1 0 Posted December 18, 2018 Author Share Posted December 18, 2018 (edited) 17 minut temu, kamil-vag napisał: Trochę te logi dziwnie zrobiłeś, ale wygląda na problem z PD na 4 cylindrze... Wymieniales uszczelniacze ? Dobrze wyczysciles spod gniazda wtrysku ? Kamil, to znajomy zamotal się w vcds 1 raz robił, dlatego tak wyszło a 2 raz nie zmienił nazwy i nadpisało log z 1 uruchomienia. Ja osobiście nie wymieniłem oringow na pompakach, jak zakładałem pompki oringi wyglądały jak nowe. firma która regenerowala Głowice robiła od podstaw, to czyścili pewnie gniazda pod wtrysk i zakładali podkładki, głowica przyszła z wtryskami, jak wyciągałem wtryski bo nie było po kolei od mojego poznaczenia, to podkładka została w gnieździe.Przejrzalem logi i rzeczywiście według logów 4 sporo daje na zimnym a na gorącym 2 sporo odbiegl przy jeździe i na bipach 023 też się rozjezdzal do 0.60 a reszta 0. 30+ Edited December 18, 2018 by paueru1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil-vag 1,355 Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 No to nie wiem czy dobrze zrobiłeś je demontując... Ta podkładka się układa do wtrysku po mocnym dokręceniu śruby mocującej... Ja na Twoim miejscu zrobiłbym te uszczelniacze jeszcze raz na nowych zestawach... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paueru1 0 Posted December 18, 2018 Author Share Posted December 18, 2018 Kamil wtryski były tylko włożone na sztukę, śruby były luźne nie były dokrecone Link to comment Share on other sites More sharing options...
paueru1 0 Posted December 21, 2018 Author Share Posted December 21, 2018 (edited) W dniu 18.12.2018 o 16:57, kamil-vag napisał: No to nie wiem czy dobrze zrobiłeś je demontując... Ta podkładka się układa do wtrysku po mocnym dokręceniu śruby mocującej... Ja na Twoim miejscu zrobiłbym te uszczelniacze jeszcze raz na nowych zestawach... tu są nowe logi podczas postoju i jazdy autem 1.Grupy logów 01,04,07 http://vaglogi.pl/log-001_004_007_idbRNcr.html 2.Grupy logów 013,018,023 http://vaglogi.pl/log-013_018_023_lCQPi5.html Edited December 21, 2018 by paueru1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now