Jump to content
IGNORED

Problem z porannym rozruchem Audi a4b5 1.9 ajm


paueru1
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich pacjent Audi A4 b5 ajm 1.9tdi 115 km o1 r. Mam problem z 1 uruchomieniem silnika dłużej trzeba kręcić żeby odpalił, jak odpali to pracuje jak by na 3 gary i potrafi zgasnąć, po 2 uruchomieniu wraca po około minucie do normy, jak zacznie normalnie pracować po około 1 minucie to jak go zgaszę i ponownie odpale już pracuje normalnie na 4 gary i równo pracuje. Byłem u znajomego na kompie zero błędów silnika, świece żarowe nowe, filtr paliwa nowy, pompki wstępnej ajm z tego co autoda podaje to nie ma.Parametry silnika na kompie w miarę ok , jedno co zauważyliśmy to 2 pompo wtrysk odbiega sporo od reszty, dokładnie nie pamiętam po ile miały, ale z tego co pamiętam w bloku 013 wszystkie 3 wtryski oprócz 2 wtrysku miały po 0.05,0.07 mg, 2 wtrysk miał 0,10 do 0,17 mg, sporo odbiega od reszty, podaje resztę bloków  co pamiętam  023 blok  wszystkie 3 wtryski miały po około 30 a 2 wtrysk dochodził do 57 przy 3 rpm , blok 018 jałowy 0, wkręcamy na obroty 0, odpuszczamy 4 pojawia się na chwile. Synchronizacja rozrządu na biegu jałowym 0.00 dochodzące do 0.06, podczas jazdy do -1.1. Wszystkie testy na rozgrzanym silniku przy temp od 80 do 90 stp c na liczniku, temp zewnętrzna około 0 +-1,2 stp c.Przed wymianą uszczelki pod głowicą oprócz twardej pracy silnika i wywalaniu płynu, nie było takich objawów na zimnym. Była regenerowana kompleksowo głowica za 1.5 tysiąca nie mam papieru co było robione ale z tego ci widziałem zawory nowe, oringi na pompo wtryskach  jak nowe,  tulejki pompo wtrysków jak nowe, sam składałem auto na blokadach i regulowałem pompo wtryski na zegarze i kątomierzu, ustawiłem wszystkie 4 regulacje pompo wtrysków na 190 st, w necie znalazłem info że minimum od 180 do 270 st się ustawia, czy od takiego ustawienia na tym 190 st 1 pompka by się rozjeżdżała ?? jak będę miał dostęp do vaga zrobię logi. Proszę o poradę co jest nie tak, co sprawdzić już nie mam sił na to auto. Pozdrawiam

Edited by paueru1
Link to comment
Share on other sites

Wrzucasz grupy 013+018+023 i pokazujesz po nocy na zimnym od samego odpalenia przez okolo minute... Najpierw ustaw logowaniu w vagu, dopiero odpal... Zobaczymy co tam sie dzieje...

Link to comment
Share on other sites

Temperatura paliwa około -1.5 dolotu chyba +2 a płynu też koło +1.5. Po 1 uruchomieniu wariował na obrotach jak trzymał to nagle spadał i czuć było że silnik trzęsie przy spadku obrotów

Wrzucam 1 log 1 uruchomienie

Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_i3XU7u6.html  tu chyba coś nie załapał vcds

2 uruchomienie jeszcze musiał podkręcić by odpalić

Tu 1 grupa jest z 1 loga a 2 grupa danych po 2 uruchomieniu i trzymany aż zaczął normowac wyniki

Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_k8f6AGV.html

Edited by paueru1
Link to comment
Share on other sites

U mnie tez podobnie jest w A4. Trochę szarpie jakby się cylinder jeden zawieszał. Co zrobić?

 


http://www.dobre.edu.pl/marketing-firmy-przez-opakowania/

Edited by kordiann11
Link to comment
Share on other sites

Trochę te logi dziwnie zrobiłeś, ale wygląda na problem z PD na 4 cylindrze... Wymieniales uszczelniacze ? Dobrze wyczysciles spod gniazda wtrysku ? 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, kordiann11 napisał:

U mnie tez podobnie jest w A4. Trochę szarpie jakby się cylinder jeden zawieszał. Co zrobić?

Kolego musisz parametry pracy silnika pokazać co się tam dzieje, ja u siebie podejrzewam 2 wtrysk a zwłaszcza jego elektronikę bo on się tam rozjezdza na elektronice według innych to sporo dłużej się otwiera, przez co moze skutkować za długim czasem pracy, przy otwieraniu i zamykaniu, także podlewa na 2 i wystarczy, albo już za słabe podcisnienie daje vacu pompa. I ciężko z rana ma zaciągnąć paliwo.

Link to comment
Share on other sites

17 minut temu, kamil-vag napisał:

Trochę te logi dziwnie zrobiłeś, ale wygląda na problem z PD na 4 cylindrze... Wymieniales uszczelniacze ? Dobrze wyczysciles spod gniazda wtrysku ? 

 Kamil, to znajomy zamotal się w vcds 1 raz robił, dlatego tak wyszło a 2 raz nie zmienił nazwy i nadpisało log z 1 uruchomienia. Ja osobiście nie wymieniłem oringow na pompakach, jak zakładałem pompki oringi wyglądały jak nowe. firma która regenerowala Głowice robiła od podstaw, to czyścili pewnie gniazda pod wtrysk i zakładali podkładki, głowica przyszła z wtryskami, jak wyciągałem wtryski bo nie było po kolei od mojego poznaczenia, to podkładka została w gnieździe.Przejrzalem logi i rzeczywiście według logów 4 sporo daje na zimnym a na gorącym 2 sporo odbiegl przy jeździe i na bipach 023 też się rozjezdzal do 0.60 a reszta 0. 30+

Edited by paueru1
Link to comment
Share on other sites

No to nie wiem czy dobrze zrobiłeś je demontując... Ta podkładka się układa do wtrysku po mocnym dokręceniu śruby mocującej... Ja na Twoim miejscu zrobiłbym te uszczelniacze jeszcze raz na nowych zestawach...

Link to comment
Share on other sites

Kamil wtryski były tylko włożone na sztukę, śruby były luźne nie były dokrecone

Link to comment
Share on other sites

W dniu 18.12.2018 o 16:57, kamil-vag napisał:

No to nie wiem czy dobrze zrobiłeś je demontując... Ta podkładka się układa do wtrysku po mocnym dokręceniu śruby mocującej... Ja na Twoim miejscu zrobiłbym te uszczelniacze jeszcze raz na nowych zestawach...

 

tu są nowe logi podczas postoju i jazdy autem

1.Grupy logów 01,04,07

http://vaglogi.pl/log-001_004_007_idbRNcr.html

2.Grupy logów 013,018,023

http://vaglogi.pl/log-013_018_023_lCQPi5.html

Edited by paueru1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...