Skocz do zawartości

buska1992

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O buska1992

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Chełm

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wymieniłem pompę, narazie wszystko jest w porządku, ciśnienie na cylindrach około 12 barów na jednym jest trochę słabsze ale może być to błąd pomiarowy. Okazało się też że kabel od czujnika ciśnienia oleju był zagięty przez co kontrolka ciśnienia oleju wyskakiwała najprawdopodobniej ale profilaktycznie zmieniłem pompę bo i tak miskę trzeba było zrzucać bo ciekło trochę z niej.
  2. Czyli odkręcić korek żeby był luźno i ma nie skakać, dobrze zrozumiałem? Szkoda mi to teraz sprawdzać bo muszę tą pompę zmienić, nie chce żeby coś temu silnikowi się stało
  3. Witam, problem zaczął się od kiedy pompa olejowa zaczęła się kończyć, wyskakuje kontrolka ciśnienia oleju, mechanik do którego zaprowadziłem samochód stwierdził że to przez czujnik bo mierzył ciśnienie i było w porządku przy 3 tyś obrotów 5 barów na biegu jałowym 1,5 bara (nie pamiętam dokładnie) odkręcał korek wlewu oleju i pokazywał że stamtąd ładnie dmucha więc pompa chodzi, czy to normalne że idzie stamtąd takie duże powietrze? Stwierdził jeszcze że silnik chyba jest do remontu bo czuć benzynę w oleju. Niby mierzył kompresję i mówił że było 11 barów na cylindrze. Dzisiaj jak sprawdzałem bagnet to wydawało mi się że przybyło mi trochę oleju na miarce i stamtąd też czuć benzynę. Czy to wszystko może być spowodowane wadliwą pompą oleju i tym że trochę na niej jeździłem, i już zatarłem silnik?
  4. Witam, wszystkich na forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...