Skocz do zawartości

arek4422

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arek4422

Informacje

  • Imię
    arek
  • Miasto
    nowa sól

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia arek4422

0

Reputacja

  1. WITAM.Miałem podobny problem Audi a4b6 1.6 2003.Kupiłem go z uszkodzonym termostatem jeździłem na nie dogrzanym silniku.W trasie ledwo 70 stopni szybko tracił temp w mieście prawie 90 stopni w korku.Problem się zaczął gdy wymieniłem termostat w tym silniku jest zespolony z obudową koszt 350+ robocizna.Po wymianie silnik szybko się nagrzewa po ok 800 metrach 90 stopni.Auto na zimnym silniku sprawowało się normalnie ale gdy chwycił temp 90 stopni zaczął kopcić, siwy gryzący dym,przy redukcji biegu szarpnięcie silnikiem (falowanie)chwilowy spadek mocy.Znajomy mechanik sprawdził tłumik,kat.sondy,odma,egr,uszczelka pod głowicą ok. Test próba olejowa i d*pa pierścienie. 1 i 4 gar zapieczone.Więc postanowiłem zrobić silnik gdyż nie planuje kupić to samo.Po remoncie będę miał pewność co mam.Planowanie głowicy,docieranie gniazd zaworowych,uszczelka pod głowica.komplet pierścieni ,uszczelka korektora ,nowe szpile,do tego doszły płyny ,olej i przy okazji rozrząd.Tłoki ,szczelność głowicy,ścianki cylindrów,panewki były ok koszt remontu 2000 zł .Po remoncie silnik chodzi super brak dymu,falowania nie jest już zamulony i po przejechani 1000km nie wziął grama oleju.Pisze bo moje auto miło takie objawy oby nie było tego u ciebie.POZDRAWIAM
  2. WITAM.Miałem podobny problem Audi a4b6 1.6 2003.Kupiłem go z uszkodzonym termostatem jeździłem na nie dogrzanym silniku.W trasie ledwo 70 stopni szybko tracił temp w mieście prawie 90 stopni w korku.Problem się zaczął gdy wymieniłem termostat w tym silniku jest zespolony z obudową koszt 350+ robocizna.Po wymianie silnik szybko się nagrzewa po ok 800 metrach 90 stopni.Auto na zimnym silniku sprawowało się normalnie ale gdy chwycił temp 90 stopni zaczął kopcić, siwy gryzący dym,przy redukcji biegu szarpnięcie silnikiem (falowanie)chwilowy spadek mocy.Znajomy mechanik sprawdził tłumik,kat.sondy,odma,egr,uszczelka pod głowicą ok. Test próba olejowa i d*pa pierścienie. 1 i 4 gar zapieczone.Więc postanowiłem zrobić silnik gdyż nie planuje kupić to samo.Po remoncie będę miał pewność co mam.Planowanie głowicy,docieranie gniazd zaworowych,uszczelka pod głowica.komplet pierścieni ,uszczelka korektora ,nowe szpile,do tego doszły płyny ,olej i przy okazji rozrząd.Tłoki ,szczelność głowicy,ścianki cylindrów,panewki były ok koszt remontu 2000 zł .Po remoncie silnik chodzi super brak dymu,falowania nie jest już zamulony i po przejechani 1000km nie wziął grama oleju.Pisze bo moje auto miło takie objawy oby nie było tego u ciebie.POZDRAWIAM
  3. Kostki wyczyszczone.Płyta po kąpieli w specyfiku wysuszona na pieprz.Odezwały się tylko szyby,lusterka i pilot.Po godzinie znikło połączenie.Centralny działa, tylko ręcznie przednie drzwi.Uwalony na amen.
  4. Moduł po suszeniu puszka w bagażniku.I tak go szlak trafił.Działa tylko centralny przód.
  5. WITAM. Moje audi po ostatniej burzy stało sie u-botem,zalany moduł komfortu pech.Moja wina nie sprawdziłem odpływów pod aku i serwo.Auto juz po wysuszeniu ale jest problem moduł komfortu 8E0959433BA co to oznacza,nigdzie go nie ma jakiś święty grall czy co.Czytałem o zamiennikach najbardziej pasuje BD.Co o tym myślicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...