EVI

Pasjonat
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O EVI

    Informacje

    • Imię
      Ewa
    • Lokalizacja
      Imielin

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    318 wyświetleń profilu
    1. EVI

      Na to pytanie CI nie odpowiem przewody sprawdzali ale generalnie chyba wymieniają na ślepo .... nawet mieli podejrzenia o słaby akuś w środe mam dzwonić az pomyślą co moze to byc ale chyba nie bede dzwonić ciagle mi mówią ze Mam sprzedac te auto , a ja 8 miesięcy szukalam tej wersji tego modelu i tego silnika i jak juz tyle kasy włożyłam to głupota zebym sprzedała oczywiście kasa poszła na szukaniu przyczyny falowań obrotów i gaśnięcia
    2. EVI

      Wlasnie jutro bede dzwonić do takiego gostka z polecenia nie wiem co poradzi ale chce zeby sie ten koszmar zakończył W maju tamtego roku kupiłam auto a jakoś pierwsze objawy dawał w sierpniu /wrześniu
    3. EVI

      Nie , nie mam
    4. EVI

      Kompletnie nic , zawsze jak wracAm z pracy wychodzę z auta zeby otworzyć garaż to zanim wejdę do niego to juz nie raz Zgaśnie a nie raz jest tak ze siedze i obserwuje i tak jak stanę to po chwili zaczyna wskazówka sie podnosić i wracać potem znowu i czasem nie zgaśnie ale obroty nie podnoszą sie tak bardzo wysoko ale czesto sie to kończy gaśnięciem
    5. EVI

      EGR napewno nie , ale zawsze to jakiś trop ! Oni twierdzą ze nie ma żadnych błędów i wymieniają na ślepo chociaż przy przepustnicy byli pewni ze to na bank to a jednak nie .
    6. EVI

      Tak przepływka nowa przepustnica orginalna , ezektor orginalny przy mnie go odpakowal i założył co do dolotu i odmy to takich info nie mialam udzielonych , ale widze ze oni umywają ręce juz nie maja pomysłu kazali w środe zadzwonić ale chyba do tęgo czasu bede szukała kogoś innego od października sie. Z nim bawią sprawdzają podpinają i d*pa
    7. EVI

      Z tego co wiem to ten ezektor tez wymienial to taki czarny plastikowy element podobny do gwizdka , i dalej problem ps: wymienił go przy mnie trwało to 2 minuty
    8. EVI

      Witam ponownie !temat „ falujących obrotów i gasnącego auta na cieplym silnikiu niestety dalej jest moja bolączka borytam sie z problemem ! Od października 2017 , czyli podsumowując ( falujące obroty na ciepłym czasem poprostu podnoszą sie i obniżają i w 80% poprostu gaśnie , nie ma problemów z ponownym odpaleniem a wiec co było robione ( czyszczenie przepustnicy , przepływka, W ostateczności wymieniona przepustnica ( zostalam poinformowana przez mechaników ze przeczuwali ze to przepustnica) i Jak wymienili co najlepsze 3 tygodnie auto było idealne cieszylam sie ze problem rozwiązany ! Otóż nie ! Spowrotem zawiozłam do szukania problemu i zdecydowali o wyjęciu sterownika silnika i wczytaniu błędów , 4 dni czekałam na diagnozę okazało sie ze sterownik jeSt okej ,błędów nie było jedynie co zrobili to lutowali cos w przewodach przepustnicy ? Juz fachowo tego nie jestem w stanie określić , w kazdym bądź razie pierdoła , wczoraj przez godzinę pracował na jalowym u mechaników i nie gasł , byłam zadowolona ze twraZ juz musi byc dobrze ale dojechalam do domu , stanelam przed garazem i Zgasnal !!! Mechanicy powiedzieli juz ze nienawidzą tego audi ze nie maja pomyslu i nie wiedza co robic ! A ja mam Z***ebany weekend , a oni nie wiedza co jest grane nie ma błędów w ecu to samo , pomocy
    9. EVI

      Kurczę dziekuje bardzo naprawde kazda odpowiedz bardzo mnie cieszy ze ktos chce pomóc C.d.n
    10. EVI

      No ja wiem tez juz myśle o zmianie mechanika chociaż tamci panowie od Hmm 7 lat świadczą usługi i nigdy problemu nie było oni chyba bardziej myślą ze histeryzuje bo ja ogólnie jestem bardzo przeczulona na punkcie auta i wychwytuje pewne rzeczy wiec pewnie myślą ze przesadzam A No niestety mam taka prace od pon do soboty i ciezko sie ogarnia pewne sprawy Mimo wszystko podzielę sie z wami tym co mi powiedzą
    11. EVI

      Dziekuje za odpowiedz i zainteresowanie moim tematem nie byłam nigdy jak podpinali go i Jakie tam błędy wskazuje , w poprzedniej audi miałam czujnik halla do wymiany o dziwo takis gownienko przez ktore trzeba było cały rozrzad zrobic poniewaz znajdował sie w niefortunnym miejscu .. ja mam tylko info ze były spięcia jakies w Aku i go wymienili i rzeczywiście jest nowy z bosha ..to juz teraz nic nie wiem . We wtorek jadę rozliczyć sie z nimi i sie dowiem dokładnie i opisze w temacie , teraz tez bylam sie karnac i odZiwo równiutko chodzi nie zdechnal . Ale nie zapeszam Ps moze to dziwne ze nie wiem co mi tam majstrowali ale ja tam przywożę auto mowię co i jak a jak auto jest do odbioru to ktos ode mnie musi odebrac poniewaz zanim dojadę z pracy to juz zamkniete maja dzieki chłopaki za opowiedz
    12. EVI

      Witam odgrzewam temat Panowie , mam problem dotyczący falowania obrotów i gaśnięcia , otóż zauważyłam ze na postoju momentami falują obroty i działo sie to sporadycznie dwa razy ale zawsze zjeżdżając z trasy 30 km na nagrzanym silniku stojąc chwile przez minutę czy nawet krócej Auto zgasło , co juz dało mi do myślenia , oddałam auto do mechanika ktory wyczyścił mi przepustnice było 2 tyg spokoju, poczym problem wrócił , falowały obroty ale tylko jak był nagrzany na „luzie „ czasem był na spadku zgaśnięcia ale sie podnosiły a czasem zdechnal , i ponownie udałam sie do mechanika ktory stwierdził ze przepływka do wymiany , Ok! ( ale w końcu tego nie wymienili bo nie było potrzeby cos zrobili niestety nie ja odbierałam auto i nie mam dokładnych info ) Wiec po usłudze dzisiaj pojechałam do pracy szczęśliwa ze problem zniknął , czekam stoję na „ luzie” 5 sekund ... i zdechł .... odczekałam chwile , odpalam 3 s i ponownie No krew mnie zalała z nerwów ! 3 raz dawać bede musiała do mechanika ... nie wiem co to bo gaśnie na ciepłym i bezproblemowo odpala ponownie jedynie co moge stwierdzić ze juz obroty nie swirowaly , dowiem sie we wtorek co tam w końcu zdziałali w moim wozie ...
    13. Wiesz co wahacze juz tez sie powoli proszą . Ale ja mam metaliczne tarcie do tego wyjącą pompa co prawda nagrzeje sie autko to jest znacznie ciszej , ale rownież mam ten objaw "(załącznik ) tak jak np cofam czy ruszam z mała prędkością i kierownica trykocze . Tak zadrży mocno ale tylko w takich warunkach przy ruszaniu po zatrzymaniu bądź cofaniu . Pójdę do garażu zobaczę co sie dzieje w płynie kierowniczym teraz troche pojezdzlam i jest ciszęj ale na zimnym to koncert rożnych dźwięków :/
    14. Witam ! Odgrzewam temat rozpoczęty jakiś czas temu odnośnie tego tarcia " metalicznego " otóż zaczelo sie to robic coraz bardziej dokuczliwe i zauważyłam ze przy skręceniu kołami w prawo bądź lewo wydobywa sie dźwięk buczenia dosyc głośny i na 99% bedzie to pompa wspomagania Pojade do mechanika i dowiem sie ,co zrobic w jakim to jest stanie .. ale jeżeli chodzi o wspomaganie to pracuje spoko nie odczuwam gorszego komfortu jazdy tylko te irytujące chrobotanie i buczenie ....
    15. hmm ciezko stwierdzić poprzednio miałam a3 8l teraz a4 b7 dzisiaj tez sie przysłuchiwałam i sie to powtórzyło , kurczę mam filmik ale moge tylko podesłać mailem