
Mortat
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O Mortat

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Bielsko-Biała
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
popatrze ale nie zapala sie mi kontrolka abs
-
Witam mam problem staram sie tu opisać temat jest dość dziwny przegladałem kilka stron do tyłu nie znalazłem nic podobnego a w lupie też nie wiem co mam wpisać. wiec tak jade samochodem naciskam pedał hamulca na poczatku jest ok ale tuż przy samym zatrzymaniem pedła podbija do góry (jakby abs jakby bo abes jednak inaczej) słychać jakoeś charakterystycze ja wiem... odbijanie jakiejś sprężyny, bulgotanie po czym sie to wszytsko uspokoją i samochód sie zatrzymuje i pedał się jest wtwardy .Dodam że siła chamowania jest ok tylko ten dziwny objaw wrecz uderzenia pedału w stopę. Podam iż sciągłem wszytkie koła wszytsko wygląda OK nowe tarecze przód tył łożyska z tyłu i zaciski robiłem i uszczeliłme zestawwem naprawczy tłoczki, cały dot 4 wymieniłem i myślałem że z chamulcami już nie bede miał problemu a tu nagle wyskoczyło coś takiego. wzelkei sugtie przeanalizuje nie bede miał problemów o strzały ja rozkładam ręce
-
A oto przyczyna usterki . łożysko totalnie zajechane, tarcza w miare ok ale spalona podobnie docisk. Ktoś kiedyś powiedział żę tarcza i docisk wytrzyma 2 łożyska 2 dni roboty z gleby : P Temat do zamknięcia może komuś się przyda Pozdrawiam grupę łożysko 2.odt
-
Witam dawno mnie tu nie było bo się nic nie dział ... do dziś zatrzymałem samochód wcisnąłem sprzęgło pedał został jak by na dole i ciężko było wrzucić bieg. Podniosłem pedał nogą i jak by wszysko wróciło o do normy pedał pracował a biegi wchodziły. A le podczas odpalania silnik zaczął piszczeć i dymić z otworu gdzie znajduję się sprzęgło (łączenie skrzyni z silnikiem ) przejechałem może pół kilometra silnik nieraz szarpał przy ruszaniu. Jakie sa to objawy bo koła dwumasowego chyba nie , auto jechało do tej chwili idealnie nie nie szarpało nie stukało czy coś. stawiam na sprzegło ale jeszcze może wys[trzeglik czy coś płyn chamulcowy jest Dporadzcie coś rozumiem ze to głównie bedą strzały ale jak widać zakres
-
chwilke mnie nie był dzieki za odpowiedź w sobote się biore do roboty
-
Witam Chciałbym podłączyć kamere lub cb tak żęby się włączało i wyłączało ze stacyjką ... dodam żę w zapalniczce jest prąd cały czas bez wzgledu czy jest kluczyk czy nie ma
-
Witam jak w tytule chyba każdy wie jak wygladaja schowki w a4b5 całe podrapane właście one sie rysują chba z byleczego i zanim kupie jakiś preparat możę ktoś już to w cześcnie przerabiał i za na to jakiś patent schowek-pasazera-audi-a4-b5-czarny-europa-oryginal-i7547274500.html
-
Dokładnie pali na Eco ... w dodatku przy okazji "odzywał" sie przekaźnik jego wyjecie rozwiązało problem, a spręzarka i tak do naprawy lub wentylator klimy Nie musze sie już martwić o poranny deszczyk i zaparowane szybki Dzieki za pomoc Sistar Można temat zamknąć chyba że ktoś chce coś dodać
-
u mnie jest zatarty kompresor paska nie ma, a czy wentylator klimy a dmuchawy to to samo ?
-
Witam Mam a4b5 1.9tdi 98 AFN Wentylator nadmuchu działa prawidłowo nic się nie dzieje dopóki nie odpale silnika na włączonym silniku zaraz jak włączę wentylator pali bezpiecznik 30 dałem 40 tez przepali jakieś sugestie.... co to może być może już konająca dmuchawa ?
-
No minął rok nic nie cieknie, powiem ze dokręcałem naprawdę leciutko zęby nie sprasować tego oringu... może się komuś to przyda
-
aha no spróbuje bez
-
Witam kupiłem nterfejs VAG USB KKL + OBD2 + OBD1 +piny no już walcze z tym jakiś czas i nie daje sobie z tym rady. Dodam że nigdy wcześniej z tym nie robiłem Podłączam kable do OBD z OBD kabel do usb laptop Win 10 a drugi win8 zmieniam COM na 1 i co dalej? A może jest ktoś z okolic Bielska lub śląska który pomoże ogarnąć temat
-
No zobaczymy za jakiś czas nie dokrecałem mocno wrecz na lajta wiec oring trochu wytrzyma lub jeszcze szybciej rozszczelni duzo roboty nie ma a najważniejsze że nie ubywa już płynu i to było przyczyną
-
Wymieniony króciec "lewy" z czujnikiem temperatury powierzchnia ładnie spolerowana miałem dac ale jednak bez silikonu króciec firmy febi no czas pokaże co z tym bedzie