Skocz do zawartości

Mefisto221

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mefisto221

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Mefisto221

0

Reputacja

  1. @Fish1991Dzięki za sugestie, korekcja poszła za pompką, po wymianie wtrysku na inny problem rozwiązany.
  2. Dzień dobry Problem dotyczy silnika 1.9 TDI AVF, samochód odpala od strzału nawet po dłuższej przerwie, jednak po kilku sekundach pracy zaczyna nierównomiernie pracować, wydobywa się niebieskawy, śmiedzący nie przepaloną ropą dym. Po chwili wszystko ustaje i silnik pracuje prawidłowo. Po rozgrzaniu przy dynamicznym przyśpieszaniu dymu nie widać.Moc w porządku. Tempertatura powietrza 20C, w zimie pewnie będzie jeszcze gorzej z odpaleniem... Z odczytu logów statycznych wynika, że problem jest tylko na 1 cylindrze , krótko po odpaleniu korekcja wynosi 2,99mg/str (silnik pracuje nie równo), w ciągu pół minuty znacznie spada aż 0,5 mg/str (silnik pracuje normlanie). Wymiana uszczelnien pd, nie przyniosła efektu, gniazdo pompowtryskiwacza jest już trochę wyklepane w podobnym stanie jak pozostałe. Pytanie czy niesprawny pompowtryskiwacz może powodować takie problemy zakładając że po rozgrzaniu silnik działa normlanie? Proszę o inne sugestie. Logi pod obciążeniem 013 023 011 http://vaglogi.pl/log-023_013_011_jRGTCs.html (ogarnę dokładniejsze). Dzięki.
  3. Mam podobny problem jak w temacie( powietrze jest wypychane z filtra), do tego w trakcie przyspieszania od 1700obr auto zaczyna się telepać po dodaniu gazu. Czy ten 2 objaw świadczy o tym samym? Dodam jeszcze że problem z telepaniem przy przyśpieszaniu i dźwiękiem z filtra jest sporadyczny, rano dosłownie nic spokój, mija tydzień i znów to samo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...