Skocz do zawartości

TurboKrk18

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TurboKrk18

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ABY
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TurboKrk18

0

Reputacja

  1. Z gregorem przez maila sie ciezko dogadac nic nie wspomnial ze obok ma gaziarzy . czyli najpierw tiuning potem gaz . moc max 250 . ale za stag 2 20 tys zl wole stag 1 220 koni albo 230 i dac o polowe mniej Stag z tego co mocniej wyczytalem masakra pod chipa i tiuning .
  2. Kme z opini fajna sprawa dylemat ? Cena taka sama . roznica 200 zl ? Smiech . nie chodzi o cene . ma to chodzic i zapier@@@@lac . A na stacji lpg usmiech
  3. Gregor10 napisal ze poleca lpg tech . wtryski dragon tech . reduktor kme gold turbo . Co powiecie ? Stag juz odpada .
  4. ale słabe autko będzie wtedy ja mam klijentów ktorzy płacą wiecej zeby mozna było ostro pojezdzic i mi sie to kalkuluje dlatego sam nie wiem czy autko wytrzyma .
  5. uu ciezko . od stag mam kolesia . chyba ze gregor10 cos ogarnie . kme ? pierwsze słysze . zaraz odpalam i czytam
  6. Hmm . orientuje sie bo zamierzam tak zrobic . stag 2 tak zwany . okej Dziekuje .
  7. Audi a4 b7 1.8t Q . Autko bedzie robione do 230 250 koni i 340 360 momentu . Jaka isntalacje wybrac i jakie bebechy do tego ? Zdania sa podzielone strasznie chociaz widze ze STAG ma przewage ze jest lepszy .
  8. Super Dziekuje Bardzo Za Pomoc Pozdrawiam .
  9. 15 gazu na takie osiągi z butem ? to ja sie nawet nie zastanawiam tylko jestem przekonany w 100 % ! Tobie 12.5 -13 to piękne spalanie . Z Emotkami Dobrze . Jaka Cena Takich Modów ? Tak Pi Razy Oko ? Mam Do Cb Pytanie . Czy to jest prawda ze jak ma sie gaz to trzeba np na 1000km przejechanych na gazie zrobic 100 km na benzynie ? Butle jaką masz Generacje ? Ja Myslałem na 4 . podobno na 5 strasznie wtryski siadają . Pozdrawiam .
  10. prywatny kierowca Np Niemcy Oraz Taxi Vip a jaka cena takich przeróbek ? ? ? Hamulce podstawa a jakie masz spalanie ? Mam Bardzo wymagających klijentow i takie modyfikacje muszą byc heh a jak z przyspieszeniem ? ile do setki masz ? i jaki V Max ?
  11. Audi A4 B7 163 koniki 1.8T Q . Seria . Chciałbym sie dowiedziec czy ide w dobrym kierunku . Planuje zrobic 210-230 koni i 300 350 moment . Tylko ze autko na gaz i tutaj sie pogubiłem . miesięcznie bede robił około 5-8 tys kilometrów dlatego wybor gazu . Ale na zloty spoty itp jezdzic będę i fajnie by było mieć cos pod tą maską Jaka Cena Zrobienia takiej modyfikacji i co trzeba zrobic ? Czytałem duzo na forum Czy ja to dobrze Widze ? Z Tego Co Wyczytałem Plan Jest Taki . http://gregor10.pl/audi-a4-b7-1-8t-bfb-163km-214km-325nm/ nie powiem kozak ale troszku mocniej chce Ja Bym Zrobił Tak . -Duży Centralny Intercooler FMIC. -Downpipe zamiast kata -Wydajniejsze wtryskiwacze paliwa ( ? Chyba Ze Gazu ) O_O -Chiptuning -Zestaw układu dolotowego z filtrem stożkowym -Kolektor Wydechowy Miedziany -Koncówki Tłumika Sportowe . Tylko nie wiem jak z tym gazem . i ciekawią mnie koszty . nie powiem ze do gregora sie nie przejade Ale jak narazie szukam autka tylko już mysle naprzod koszty Też Interesuje Mnie Spalanie po takich modach Pozdrawiam I Prosze o Pomoc i Porady Tak jak pisałem autko będzie robic 80-100 tys km rocznie napewno . A na Kilka Lat Chciał Bym Go Miec a nie wiadomo ile wytrzyma . Tez Słyszałem Ciekawy Mit Ze Na Gazie Mozna Zrobic Kilka Koni Więcej Ale niewiem ile w tym prawdy . i ze stożek go gazu nie przejdzie . inni ze super rozwiązanie . O_O
  12. Kot Szkoda ze Kombi i brak s line zewnetrznego
  13. Czy ta sie to wymienic na srebrne ? heh ( listwa z napisem Quattro )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...