Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRC VS STAG ? 250 koni 350 moment .


TurboKrk18

Rekomendowane odpowiedzi

Audi a4 b7 1.8t Q . 

Autko bedzie robione do 230 250 koni i 340 360 momentu . 

Jaka isntalacje wybrac i jakie bebechy do tego ? 

Zdania sa podzielone strasznie chociaz widze ze STAG ma przewage ze jest lepszy . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRC jest fajne ale nie do zmodzonego auta. Da się ogarnąć ale montażyście musi się bardzo chcieć a 99% montujących brc reguluje tylko na postoju.

 

Druga sprawa jak jest zrobiona ta moc przy jakich obrotach co było wymieniane żeby to osiągnąć?

 

Ja bym założył:

- stag q-box basic

- gold gt

- pojedyncze barakudy 130-stki lub ac-w03 + zasilanie z obu stron

- wilozawór extra

- elektrozawór BFC

- Faro 13mm po całości

 

Zamontować i ustawić na trasie.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz kogoś kto ogarnia instalacje KME to do takiej mocy lepsze będzie KME.

KME ma więcej opcji ogólnie, jest bardziej sprecyzowane niż STAG, to Ci na pewno powie nie jeden, który zajmuje się tylko regulowaniem LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KME NEVO to się chyba nazywa.

Gdzies na Youtube jest filmik ze strojenia Skody Octavi zrobionej na 250km właśnie na KME NEVO.

Zapewne wszyscy beda polecać STAGa bo spora większość użytkowników ma te sterowniki, co oczywiscie nie oznacza ze stag jest taki mega fajny.

Edytowane przez aiwer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam KME Nevo, znalazłem gościa co potrafi wystroić auto i nie mam problemów, żadnych błędów z mieszanką, nie czuję, że auto jedzie na gazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gregor10 napisal ze poleca lpg tech . wtryski dragon tech . reduktor kme gold turbo . 

Co powiecie ? 

Stag juz odpada . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kme z opini fajna sprawa :) dylemat ? 

Cena taka sama . roznica 200 zl ? Smiech . nie chodzi o cene . ma to chodzic i zapier@@@@lac . :)

A na stacji lpg usmiech :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, TurboKrk18 napisał:

Gregor10 napisal ze poleca lpg tech . wtryski dragon tech . reduktor kme gold turbo . 

Co powiecie ? 

Stag juz odpada . 

A dlaczego STAG odpada ?

Najpierw powinieneś zrobić ten stage2 a potem zakładać LPG. Bo tak to możesz później wymienić połowę podzespołów bo nie będą dawały rady.

Rób moc a później do kumatego gaziarza, choćby nawet do ZEN SYSTEM warsztatu współpracującego z gregor10 :) Robisz moc u gregora a potem na drzwi obok na montaż lpg. Najlepsze i najsensowniejsze rozwiązanie.

No chyba, że tą moc to planujesz zrobić ale jeszcze nie teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z gregorem przez maila sie ciezko dogadac :) nic nie wspomnial ze obok ma gaziarzy .  czyli najpierw tiuning potem gaz .  moc max 250 . ale za stag 2 20 tys zl :) wole stag 1 220 koni albo 230 i dac o polowe mniej ;)

Stag z tego co mocniej wyczytalem masakra pod chipa i tiuning . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to stag czy kme czy lpg tech to przy możliwościach tych sterowników teraz ma najmniejsze znaczenie, najważniejsze to dobór komponentów czyli zasilanie reduktora, sam reduktor i wtryski, oraz osoba która to umie wystroić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...