endriux
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O endriux
Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
lubelskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia endriux
0
Reputacja
-
Odgrzeje kotleta troche, mam to samo w sensie wentylator nie chodzi na postoju w skutek czego auto sie przegrzewa w korkach. Działa na pierwszym biegu nie moze wejśc na 2 bieg (jakby coś go blokowało) nawet z testu vcds. Na krótko działa bez problemu. Czujniki przy chłodnicy i przy grodzi wymienione z ASO. Błąd który powraca, po zmianie sterownika z wentylatorem nic to nie dało 18339 - Coolant Fan Control Module (J293): Malfunction P1931 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
-
Raczej nie czuje różnicy żeby jakoś mniej turbo dawało a nie mam jak sprawdzić, a do kanału jutro będę miał dostęp wieczorem więc sprawdzę co jest za turbo, bo sprawdzałem niby luzów nie było. Wyszło 198km/313nm
-
Witam na wstępie chciałbym się przywitać posiadam A4 B6 1.8t BFB na początku było wszystko ok, pękł kruciec naprawiony na ori z ASO ale nie o tym mowa. Ostatnio zrobiony program w samochodzie włożony DP wtryski z BEX i skrojony. Jazda fajna polecam każdemu co się zastanawia, robić! Przejdę do rzeczy jechałem za kolega nie mam lekkiej nogi więc tak 150km/h do 200km/h. Po kilometrze może dwóch już tak normalnie jadąc w pewnym momencie na blacie wyświetlilo mi się brak płynu chłodniczego samochód zagasilem od razu i zajechalem z drogi. Turbo nie powiem nie było zbyt zimnie a wręcz czerwone okazało się że pękła obudowa termostatu. Wymieniony i nic nie ucieka płynu ale jest ubytek oleju wcześniej go nie było ? Co może być przyczyną? Mogę jakoś to zdiagnozować co się stało? Pozdrawiam