Skocz do zawartości

endriux

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O endriux

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia endriux

0

Reputacja

  1. Odgrzeje kotleta troche, mam to samo w sensie wentylator nie chodzi na postoju w skutek czego auto sie przegrzewa w korkach. Działa na pierwszym biegu nie moze wejśc na 2 bieg (jakby coś go blokowało) nawet z testu vcds. Na krótko działa bez problemu. Czujniki przy chłodnicy i przy grodzi wymienione z ASO. Błąd który powraca, po zmianie sterownika z wentylatorem nic to nie dało 18339 - Coolant Fan Control Module (J293): Malfunction P1931 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
  2. Raczej nie czuje różnicy żeby jakoś mniej turbo dawało a nie mam jak sprawdzić, a do kanału jutro będę miał dostęp wieczorem więc sprawdzę co jest za turbo, bo sprawdzałem niby luzów nie było. Wyszło 198km/313nm
  3. Witam na wstępie chciałbym się przywitać posiadam A4 B6 1.8t BFB na początku było wszystko ok, pękł kruciec naprawiony na ori z ASO ale nie o tym mowa. Ostatnio zrobiony program w samochodzie włożony DP wtryski z BEX i skrojony. Jazda fajna polecam każdemu co się zastanawia, robić! Przejdę do rzeczy jechałem za kolega nie mam lekkiej nogi więc tak 150km/h do 200km/h. Po kilometrze może dwóch już tak normalnie jadąc w pewnym momencie na blacie wyświetlilo mi się brak płynu chłodniczego samochód zagasilem od razu i zajechalem z drogi. Turbo nie powiem nie było zbyt zimnie a wręcz czerwone okazało się że pękła obudowa termostatu. Wymieniony i nic nie ucieka płynu ale jest ubytek oleju wcześniej go nie było ? Co może być przyczyną? Mogę jakoś to zdiagnozować co się stało? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...