Skocz do zawartości

Peli333

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Peli333

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Peli333

0

Reputacja

  1. Witam, czy orientuję się gdzie dostane dystanse ze zmiennym otworem centrującym a mianowicie potrzebuje na piasty 57 zarzucić felgi 66 i jednocześnie je odsadzić o 20 mm, ktoś ma jakieś namiary czy muszę odwiedzić pobliskiego tokarza ?
  2. Witam, mam dosyć nietypowy problem a konkretnie spalanie na poziomie ok 14 l czystej benzyny przy normalnej jeździe do 3,5 tyś obrotów około wraz z słabszym przyspieszeniem niż powinno być. Jestem tutaj nowy i chciałbym zasięgnąć waszej opinii czy to spalanie jest normalne i tak w sumie czy jest problem. Opinie słyszałem różne, a mianowicie że ten silnik potrafi palić ok 12 l ale bez quattro więc z napędem 4x4 będzie palił więcej. Po pierwszym osobistym spotkaniu z Vagiem wykryłem błąd 17604 związany z sondą lambda który wyczyściłem. Serwis zrobiony (olej filtry rozrząd czyszczenie miski, Bez paliwowego - od niego powinienem zacząc który już jest zamówiony) Świece zapłonowe dedykowane ngk PFR6Q ale zmieniłem je dopiero wczoraj z niededykowanych (kolejne pytanie czy to mogło mieć związek z mocą) Podsumowując chciałbym zasięgnąć u was rady czy dramatyzuje czy muszę się z Tym pogodzić (jeśli chodzi o spalanie). Im więcej czytam internet tym bardziej głupieje bo dowiaduje się coraz to innych powodów takiej sytuacji(walnieta przepływka, sonda, zła mieszanka, katalizator padnięty - czyli milion innych rzeczy)
  3. DLA POTOMNYCH. walnięty był moduł MCE (nie wiadomo czemu nie dawał na lewy przedni i lewy tylni kierunek) prawdopodobnie któreś ścieszki były przepalone a tak naprawdę jedna Bozia wie co się stało. Koszt naprawy 180 zł (moduł sam znalazłem w używce)
  4. zacznę od samego przeczyszczenia styków na wszystkich kostkach pinach itp, jak to nie pomoże to podłącze pod kompa. znalazłem schemat z opisem i wiem na które zwrócić uwagę. a czy mógłbyś mi jeszcze powiedzieć czy to że żadne blędy nie są wyświetlane i brak szybkiego migania coś znaczy ? po prostu nie ma żadnych innych oznak ze coś jest nie tak poza tym że się nie palą dzięki wielkie za pomoc
  5. Witam, mój problem wygląda następująco. kupiłem sprowadzoną ze Szwecji A4, okazuje się że dwa kierunki z lewej strony (przedni i tylni) nie działają a ten na błotniku działa. żarówki wymienione na nowe, bezpieczniki sprawdzone, kostka od lewej przedniej lampy była sprawdzona kontrolką czy wychodzi tam prąd od kierunków i jednak go tam nie ma. moje pytanie brzmi od czego zacząć szukanie przyczyny. wiem że przekaźnik jest pod awaryjnymi i czy to może być przyczyną. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...