-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Blessu

Informacje
-
Imię
Robert
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Postaram się jutro zrobić i wrzucić EDIT Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Na tym logu masz spory kawałek jazdy statycznej, 5 bieg ok 90kmh bo mi się logowanie nie zastopowało, korekty są jakie widać.
-
Nie, nie sprawdzałem... Mimo wszystko po logach bardziej mi się rzuca w oczy przeładowanie ciśnienia, skoro wtryski mają na bogato to raczej paliwa mają pod dostatkiem...
-
Większe wtryski + program, nic więcej, hamowane na ok. 195KM. Przed programem było ok, po programie wszystko grało przez ok. rok na poprawnych korektach, gdzieś pod koniec roku był pierwszy check engine i wymiana po kolei co opisałem powyżej.
-
Przy pełnym bucie jest bogato i tego jestem świadom, tak była napisana mapa, jak wszystko działało jak należy to przy pełnym bucie korekta miała -5 max -8, mniej więcej. Problem jest od paru ładnych tygodni, ale najpierw było wymieniane wszystko dookoła, teraz mi się po prostu pomysły skończyły.
-
Tak, ten ten przy odmie. Założony ori, jak wszystko inne. Dolot szczelny, ale sprawdzany organoleptycznie, nie kompresorem. Jeździć niby można, ale mało kto lubi oglądać helikopterek i jechać ze świadomością korekt +20%...
-
Drodzy userzy. A4 B6 BFB Błąd P1128 (uboga mieszanka), po logach z tego co widzę to przede wszystkim ubogo w czasie jazdy normalnej i bogato przy przyspieszaniu. Korekty jak widać po logach kosmos, po skasowaniu korekt zachowuje się jak czołg. Nowa przepływka ori, nowa sonda, nowy zawór odpowietrzania skrzyni korbowej, świece, cewki, pompa paliwa i parę innych rzeczy których już nie zliczę. Co padło? Jedyny mój pomysł to N75, ale podzielcie się opiniami. PB: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum LPG: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
Nurtuje mnie od jakiegoś czasu taka kwestia. Wszędzie dookoła się słyszy, że LPG w 1.8T trzeba stroić pod szerokopasmową sonde z uwzględnieniem AFR itd. Jak się to ma silnika z wyrzuconym katem i wstawionym downpipem, gdzie druga sonda lambda jest usunięta ze sterownika? Czy to oznacza, że w przypadku DP nie ma możliwości poprawnego wystrojenia instalacji gazowej / jest to znacznie utrudnione? Pewnie gdzieś popełniam błąd myślowy, więc z chęcią bym naprostował swoje rozumowanie przy pomocy kogoś pomocnego z forum
-
Seria.
-
Witajcie. Borykam się ze znajomym ostatnio z takim problemem - grupa 033, korekty krótkoterminowe lambda, non stop, niezależnie od warunków i jazdy odczyty wskazują 0.0 Co może być przyczyną? Sonda na 100% sprawna (testowane na kilku nowych). Coś mi świta że wygląda to trochę jakby silnik non stop pracował w trybie otwartym, czyli olewa korekty lambda i posiłkuje się tylko i wyłącznie mapami. Dobrze kombinuje, czy kwestia jest w czymś całkowicie innym? Silnik APP
-
Mógłbyś rozwinąć myśl? Bo jak rozumiem nie ma to związku z pętleniem wtrysków.
-
Tak tak, PB to podstawa, może się po prostu okazać, że PB ma się dobrze, mapa LPG do korekty i wszystko będzie hulać. A póki co wystarczy nie ganiać do odcinki
-
Co reszta sądzi o ilości powietrza?
-
ok, dzięki wielkie. W najbliższym czasie postaram się zrobić przełącznik gazu, wtedy na spokojnie zrobię sobie logi osobno na PB i LPG i porównam co i jak.
-
Ok, faktycznie. Jeśli wtryski pętlą na LPG to wiadomo, że do regulacji instalacja, a w przypadku, gdy wtryski pętlą na PB to...?
-
@przem8 Podpowiesz w którym miejscu to widać?