Skocz do zawartości

crossu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O crossu

Informacje

  • Imię
    Bartłomiej
  • Miasto
    Rzeczyca

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia crossu

0

Reputacja

  1. U mnie jest rok 1996, szyber wykręcałem z avanta 1997. Oba przedlifty Mój silniczek 8D0959591, z avanta 8D9959591 Byłem w tamtym temacie, ale myślalem, że tyczy się tylko polifta (my bad) -- Doszedłem do ładu, górną podłączyłem według schematu na silniczku i miernika, dolną natomiast poprzez wyłapaną inną kostkę do tego silniczka --
  2. Zaktualizuje ktoś schematy? Ten sam problem
  3. Witajcie U siebie w instalacji mam 6-PIN wtyczkę (sedan) a w silniczku mam wejście 5-PIN (avant). Ma ktoś schematy obu kostek jak podłączyć?
  4. Witam, posiadam a4 b5 przedlift, czy podobne szyberdachy były stosowane w innych markach vw, seat? Czy podejdą z jakiegoś innego modelu?
  5. Witajcie, Dzisiaj odkryłem (przez cały czas byłem pewny, że tylko się uchyla w tym modelu) że szyberdach powinien cały się wsuwać po przekręceniu pokrętła w lewo. (lepiej późno niż wcale) Opis problemu: > Przy przekręceniu pokrętła w lewo szyberdach tylko się uchyla lekko ale nie wsuwa. Po przekręceniu wajchą awaryjną za moment 'blokady' mechanizm wsuwania działa dobrze, jednak przy wsuwaniu zatrzymuje się przed końcem (pozostaje szczelina). > przy zamykaniu powrotnym wajchą awaryjną dalej niż jest w stanie włącznik pociągnąć szyberdach ucieka na jedną stronę Wygląda to tak że z lewej strony ściąga dobrze a z prawej szyba zostaje w tyle co powoduje przekrzywienie jej. Dopychając prawą stronę szyberdachu ręką to zamyka się za pomocą awaryjnej wajchy. Potem znowu przełącznik działa w trybie uchylania dwustronnego. Pytanie: Co może blokować tą prawą stronę? Miał ktoś taki problem? (rozbieranie jest dość czasochłonne dlatego chciałem poznać waszą opinie) Czekam na jakieś pomysły, dzięki.
  6. Ze schematu który znazłem w internecie od bezpiecznika leci prosto od pompy, podłączyłem nowy przewód. Na razie wszystko jest ok, pompa działa, samochód odpala.
  7. Jest to możliwe że ona robi zwarcie na lewym kierunku? Przerywacz krzyczy niemiłosiernie a przy bujnieciu jej zwykle przestaje i włącza się kierunek.
  8. Witam, od czego dokładnie jest przewód połączony tą kostką? W schemacie nie widziałem jej. Od strony kierownicy idzie górną częścią i jest połączony z kostką z której też odchodzi jeden przewód. Kostka znajduje się po prawej stronie za kolumna kierownicy. Prawdopodobnie robi ona zwarcie na lewym kierunku.
  9. Które piny połączyć? @update Pod obciążeniem zwykłej żarówki też traci napięcie. Połączyłem + prosto z bezpiecznika i wszystko chodzi. Wygląda więc że wina leży w przewodzie bezpiecznik -> pompa
  10. Tylko jak podłączałem na krótko to specjalnie wziąłem tylko + ze wzmacniacza, masa była z kostki i wszystko chodziło jak powinno.
  11. Witam, AUDI A4 B5 SEDAN 1.8 ADR PB + LPG Geneza zdarzenia: Wszystko było w jak największym porządku, w sobotę rano pokonałem trasę ok. 90km, auto zostawiłem na parkingu uczelni o godz. 8, koło godziny 11 też przeparkowałem się w inne miejsce, zero problemów. Kolejnym razem (godz. 14), wsiadłem do samochodu, auto odpaliło bez najmniejszych problemów, JEDNAK po 7 sekundach zgasło. Próbowałem kilkakrotnie odpalić ponownie ale bezskutecznie, stan ten utrzymywał się do poniedziałku, gdy chcąc sprawdzić czy odzywa się pompa samochód odpalił bez najmniejszych problemów, zrobiłem małą trasę wszystko było ok. Wieczorem tego dnia znowu sytuacja się powtórzyła, tym razem obroty zaczęły falować -> zgasł -> kręcił, ale nie odpalał. Opis problemu: Po dokładnym obejrzeniu sprawy okazało się, że pompa nie daje paliwa, jednak: 1. Pompa po podłączeniu na krótko prosto z akumulatora (podpiąłem się pod + poprawdzony pod wzmacniacz, masa została z kostki) działa normalnie. 2. Podczas kręcenia rozrusznikiem pojawia się napięcie na kostce (ok. 11V+) 3. Gdy podłącze kostkę do pompy napięcie momentalnie spada do 0V. 4. Bezpiecznik nr 28 /sprawny/ 5. Przekaźnik nr 208 /reaguje na zapłony w stacyjce (porusza się mechanizm, ale czy jest w 100% sprawny nie sprawdzałem)/ Pytanie: A więc wie ktoś może dlaczego kostka traci napięcie po podłączeniu do pompy? Czekam na Wasze pomysły, z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...