Skocz do zawartości

P10TR

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O P10TR

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Zgorzelec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia P10TR

0

Reputacja

  1. Wisko też mam w planach wymienić, bo im większe obroty tym większe ma bicie, duże luzy są. Ale kręci ładnie więc nie jestem pewien czy tu tkwi mój problem. Choć nie wykluczam tej opcji.
  2. Ok;) to już nie marudze;) załatwie nowy czujnik i zobaczymy co będzie:) dzięki
  3. Ok, zapytam i dam znać co i jak;) dzisiaj pojechałem na autostradę, na klimatroniku i zegarach miałem 120°, włączyła się kontrolka przegrzania. Po zjechaniu z autostrady zatrzymałem się i zajrzałem pod maskę, nic się nie działo, górny wąż był gorący ale na pewno 120° nie miał, a dolny wychodzący od termostatu był dosłownie zimny w porównaniu do reszty. Na pewno tak ma być?
  4. K232 o co chodzi z tym VCDS i jak to porównać? Przepraszam jeśli to głupie pytanie, ale jestem świeżak w tych sprawach.
  5. No ja akurat nie posiadam takiego sprzętu, ale z kumplem mechanikiem zrobiliśmy rundę po okolicy z vagiem i różnice są takie niewielkie do 5°C.
  6. Czyli mówisz żeby jeszcze jedno podejście do czujnika temperatury zrobić?
  7. No dolna rurka ta co wychodzi od bloku silnika przez termostat jest zimna, a chyba powinna być ciepla jeżeli termostat puszcza. Czy się mylę? Uszczelka pod głowicą chyba odpada bo nie ma żadnych objawów tego.
  8. Jesli chodzi o czujnik to mam zamiennik. Co do termostatu to juz sam nie wiem, wymieniałem już kilka i za każdym razem jest bez zmian, termostat ten który mam teraz powinien otwierać się przy 87°. Wymieniłem już 4 i nie wierzę by każdy był wadliwy od samego początku. Po 20km na klimatroniku i na zegarach mam ponad 110°, pod maską nic się nie dzieje, ale płyn w zbiorniku wyrównawczym jest zimny, tak samo rurka od termostatu.
  9. Przepraszam że dopiero teraz odpowiadam. Czujnik temperatury wymieniałem i nic to nie zmieniło. Tak przy okazji to jak to z tymi czujnikami jest? Bo kostke do czujnika mam niebieską, a czujnik zielony bo taki jest dedykowany po numerze vin do auta. Jest jeszcze czarny, ale niebieskiego na 4 piny nie ma w sklepach.
  10. Witam! Posiadam Audi A4 B5 1.9tdi 90KM AHU z 1998 roku. Niestety mam z nim problem i nie wiem jak go rozwiązać. Mam nadzieję, że może tutaj ktoś coś podpowie, doradzi. A mianowicie auto normalnie się nagrzewa i osiąga 90°C, ale w krótkim czasie przekracza tę wartość i potrafi dojść nawet do 120°C. Pod maską nic się nie dzieje. Kanał 49 na klimatroniku i Vag pokazują zbliżone wartości, natomiast kanał 51 twardo trzyma 90°C. Powiem jeszcze że chłodnica, pompa wody, nagrzewnica i sam płyn są nowe. Czujnik temperatury i termostat również były wymieniane na nowe ale nic to nie zmieniło. Dużo czytałem wątków o podobnym temacie na tym forum i wiem że może to być wina nie oryginalnego termostatu (choć działa poprawnie) i czujnika temperatury, ale może jednak przyczyna jest gdzieś indziej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...