P10TR
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O P10TR
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Zgorzelec
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AHU
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia P10TR
0
Reputacja
-
Wisko też mam w planach wymienić, bo im większe obroty tym większe ma bicie, duże luzy są. Ale kręci ładnie więc nie jestem pewien czy tu tkwi mój problem. Choć nie wykluczam tej opcji.
-
Ok;) to już nie marudze;) załatwie nowy czujnik i zobaczymy co będzie:) dzięki
-
Ok, zapytam i dam znać co i jak;) dzisiaj pojechałem na autostradę, na klimatroniku i zegarach miałem 120°, włączyła się kontrolka przegrzania. Po zjechaniu z autostrady zatrzymałem się i zajrzałem pod maskę, nic się nie działo, górny wąż był gorący ale na pewno 120° nie miał, a dolny wychodzący od termostatu był dosłownie zimny w porównaniu do reszty. Na pewno tak ma być?
-
K232 o co chodzi z tym VCDS i jak to porównać? Przepraszam jeśli to głupie pytanie, ale jestem świeżak w tych sprawach.
-
No ja akurat nie posiadam takiego sprzętu, ale z kumplem mechanikiem zrobiliśmy rundę po okolicy z vagiem i różnice są takie niewielkie do 5°C.
-
Czyli mówisz żeby jeszcze jedno podejście do czujnika temperatury zrobić?
-
No dolna rurka ta co wychodzi od bloku silnika przez termostat jest zimna, a chyba powinna być ciepla jeżeli termostat puszcza. Czy się mylę? Uszczelka pod głowicą chyba odpada bo nie ma żadnych objawów tego.
-
Jesli chodzi o czujnik to mam zamiennik. Co do termostatu to juz sam nie wiem, wymieniałem już kilka i za każdym razem jest bez zmian, termostat ten który mam teraz powinien otwierać się przy 87°. Wymieniłem już 4 i nie wierzę by każdy był wadliwy od samego początku. Po 20km na klimatroniku i na zegarach mam ponad 110°, pod maską nic się nie dzieje, ale płyn w zbiorniku wyrównawczym jest zimny, tak samo rurka od termostatu.
-
Przepraszam że dopiero teraz odpowiadam. Czujnik temperatury wymieniałem i nic to nie zmieniło. Tak przy okazji to jak to z tymi czujnikami jest? Bo kostke do czujnika mam niebieską, a czujnik zielony bo taki jest dedykowany po numerze vin do auta. Jest jeszcze czarny, ale niebieskiego na 4 piny nie ma w sklepach.
-
Witam! Posiadam Audi A4 B5 1.9tdi 90KM AHU z 1998 roku. Niestety mam z nim problem i nie wiem jak go rozwiązać. Mam nadzieję, że może tutaj ktoś coś podpowie, doradzi. A mianowicie auto normalnie się nagrzewa i osiąga 90°C, ale w krótkim czasie przekracza tę wartość i potrafi dojść nawet do 120°C. Pod maską nic się nie dzieje. Kanał 49 na klimatroniku i Vag pokazują zbliżone wartości, natomiast kanał 51 twardo trzyma 90°C. Powiem jeszcze że chłodnica, pompa wody, nagrzewnica i sam płyn są nowe. Czujnik temperatury i termostat również były wymieniane na nowe ale nic to nie zmieniło. Dużo czytałem wątków o podobnym temacie na tym forum i wiem że może to być wina nie oryginalnego termostatu (choć działa poprawnie) i czujnika temperatury, ale może jednak przyczyna jest gdzieś indziej.