Skocz do zawartości

sonadores

Pasjonat
  • Postów

    126
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sonadores

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Gorzów Wielkopolski

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sonadores

1

Reputacja

  1. Witam Ponawiam temat jedank z tym ze potrafie określic na te chwile ze to co sie dzieje pochodzi z środka kolektora ? Problem ukazuje zamieszczony film, mianowicie dzwięk trzepotania, objijania sie przy dodawaniu gazu w dolnym zakresie az do 3600obr czyli takich gdzies cewka zamyka sterowanie klap dolotowych. Na początku mysalem ze to panewki, wariator/luzny łancuch rozrządu. Swoją drogą napinacz, wariator i łańcuch zostały wymienione. Czy miał ktoś podobny przypadek ? moja teoria jest taka ze klapy wirowe wpadają w jakis rezonans ? Jeździłem z zdjętym cięgnem gruszki i problemu nie było, również jeździłem z wyciągnietymi klapami lecz spowodowało to falowanie obrotów na jałowych obrotach. Jazda na zamkniętych jednak odczuwalnie zmula samochód na niższych obrotach 20210205_201429.mp4
  2. czy ktoś ma jakiś pomysł ??
  3. Witam, w ostatnim czasie zwróciłem uwage na niepokojący dzwięk który pojawiał sie przy dodawaniu gaz szczególnie na maxa w okolicach 2tys do 3600obr silnika. Sytuacja miała miejsce na każdym biegu. Poniżej wrzuce film co mam na myśli. Wstępnie z mechanikiem założylismy ze winien jest wariator i najprawdopodobiej napinacz i wyciągniety łancuch + nietrzymający bądź niezbyt wydajny zawor wysokiego ciśnienia który mialby zle napinac łańcuch ktory jakoby mógłby obijać o obudowe. Aktualnie wariator wymieniony, napinacz i łańcuch febiego, uszczelka wysokiego ciśnienia + pierścienie nastawnika Wniosek taki ze nic to nie zmieniło oprocz niedzwownienia łancucha przy rozruchu Wczoraj byłem załamany co do możliwości uszkodzonych panewek skoro dalej stuka. Oświecilo mnie ze cos mi sie nie zgadza bo dzwięk który uslyszycie konczy sie rowno przy 3600obr - skojarzylem ze cewka kierownicy powietrza zamyka w takich wartosciach. Wymusilem zmiane połozenia kalap (cięgno w dół) dzwięk dalej sie wydobywa, natomiast (ciegno do gory) wtedy ten terkot ustał i uspokoił ze to nie panewki <3 nie do konca rozumiem teraz kiedy klapy sa otwarte a kiedy zamknięte. Zrobilem zdjęcie srodka miejsca klap wirowych i moim zdaniem wychodzi na to ze gdy cięgno jest do góry to klapy są otwarte czyli spoczynkowo dolot ciagle otwarty a przy gazowaniu zamyka sie, natomiast po przkroczeniu 3600obr cewka zamyka podcisninie i dolot dalej otwarty 20210205_201429.mp4 20200828_152924_1.mp4
  4. Witam, tak jak obstawiałem problem leżał po stronie napinacza, łańcucha oraz uszkodzonego wariatora. Łańcuch byl na tyle wyciągniety ze napinacz był prawie na maxa napięty. Dziś auto mam do odbioru j bede wiedział cos więcej. Napinacz i łancuch febi to koszt ok 380zl oryginal 1150zl ori wariator 2000- 2500tys regenerowany 400-600 (200 kaucja) + uszczelka ori wys. ciśnienia 30zl pierscienie nastawnika 100 zl ( wykonane z kompozytu)
  5. dzieki za opinie ze warto wziac od niego, w sumie nie jest to duza kwota jak za tą czesc wg mnie co do wymiany oleju nie wiem czy by to pomoglo bo wstępnie po zaglebieniu sie w temat winny bylby uszkodzony hamulec wariator i ew. ten napinacz w kazdym razie bez wzgledu na olej nie powinno byc fakiego dzwieku tym bardziej ze cichnie on po przekroczeniu rownej ilosci obrotow. Wtedy mysle ze gdyby to olej to mialby na to wplyw jego ilosc a tu problem jest "liniowy" tak czy siak ewidentnie wariator jest uszkodzony, do tego moze dojsc zawor wysokiego ciśnienia, tam tez moze byc problem.
  6. nie wiecej jak 2 sekundy ale zazwyczaj jakas seunda albo mniej. Nie zauwazylem żeby sie pogarszało oprócz tego co teraz sie dzieje ale byc moze nie zwracałem na to nigdy uwagi i nie jestem pewny czy to od jakiegos czasu czy od niedawna sie dzieje
  7. dzwoniłem nawet, kolega beny ma sporo zregenerowanych sztuk takze napewno bym brał od niego. Jeszcze kwestia szukania napinacza i łancucha zebym miał pewne źródlo i dobra częsć, ostatecznie aso. co do wypadania to gdybanie co do łancucha ale wariator 90% tak czy siak na zimnym mi brzeczy juz od 3 lat
  8. napisałem na priv, czekam na jakas odp.
  9. Witam Niedługo biore sie za wymiane wariatora i opcjonalnie jeśli bedzie potrzeba to napinacza z łańcuchem. Czy ktoś mógłby polecić mi przyzwoity zamiennik ? części z aso sam będe mógł sobie sprawdzić. Krótko mówiąc chce sie zorientować w cenach bądź czy ktos z uzytkownikow zajmuje sie sprzedażą tej części
  10. Wstępnie wariatror bym brał od benyA4 także wprawa wariatora byla by ogarnięta, co do napinacza musze poszukac dobrej alternatywy, lub ostatecznie aso... ale tez mam nadzieje ze bedzie z nim okej i winny jest uszkodzony hamulec w wariatorze. W kazdym razie musze sie zorientowac cobi jak w kierunku napinacza i łańcucha. Podobno na komputerze mozna sprawdzić czy jest z nim problem chyba jak dobrze zrozumiałem po przez np. wypadanie zapłonu
  11. napisałem do niego na priv, mam nadzieje ze jeszcze regeneruje te wariatory działam w temacie, moje zadanie zorientować sie co do jakości, dostępności części itd. Musze mieć jakies alternatywy jak juz silnik bedzie rozebrany zeby nie stał za długo...
  12. właśnie będę szukać wstępnie wariatora, i zastanawiam sie nad sensem regeneracji, cos na ten temat może wiesz? musze zobaczyć ile w aso taka impreza ... mechanik wspomniał ze w autolandzie nie maja a intercars ostatnia cena wariatoru 2800...
  13. Nie wiem jak wcześniej był eksploatowany silnik i jaki styl jazdy miał w każdym razie nie przejechałem nim za duzo bo myske ze jakies 40 tys przy czym 2x maglownica, pompa wspomagania, odma, czujnik temperatury + króciec w którym sie znajduje, sprzęgło alternatora, i sprawy zawieszenia. Poki co ma sie zorientowac ile by wyniósł koszt napinacza i łańcucha + wariator. Narazie wspominal ze dołu by nie ruszał tylko skupił by sie na tych rzeczach. Wymieniał juz sam napinacz i łańcuch w takich silnikach i raz to pomogło a raz nie, w każdym razie trzeba by zaglądnąć co sie dzieje, porównać długość starego łancucha do nowego itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...