

sonadores
Pasjonat-
Zawartość
102 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Komentarze sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Reputacja
1O sonadores

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Lokalizacja
Gorzów Wielkopolski
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rocznik
2005
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
znalazlem w googlach mniej wiecej jak to wyglada i mysle ze wiem juz co i jak
-
chciałbym jeszcze podpytać jak wygląda opona 215/50 względem felgi ? tzn. mam na myśli czy jest lekko wybrzuszona względem płaszczyzny felgi czy sie bardziej licuje ?
-
super, dzięki za info będe wiedział gdzie dobrać dystanse Pozdrawiam
-
Co do tych dystansów to rozumiem że 4szt tylko tak mysle czy 20mm nie bedzie miało wiekszego wpływu na narażanie śrub na ścinanie ? Nie miałem nawet okazji widzieć takiego dystansu i zastanawiam sie czy jak felga ma 57,1 srednice to czy dystans ma być z tą tuleją ktora wchodzi do felgi czy tez ma tego nie być. Nie wiem jaka jest technologia wykonania tego dystansu stąd rozkmina
-
Dzięki bardzo, tak zrobie Pozdrawiam
-
Cześć, zamiar mam taki żeby profil był 50 przy tym zawieszeniu, będzie wyglądać to przyzwoicie niż na siłe 45 jak koza ; ) także jak bd brać to tak jak napisałeś 215/50
-
mam zawias 1ba aktualnie 16 standardowo 205/55 co do nowych 17 opon jeszcze nie posiadam , dopiero planuje zakup na sezon.
-
Będzie a blisko ? bądź opona będzie obcierać przy tym ET ?
-
Cześć, Chciałbym zasięgnąć opini czy felga 17 o szerokości 7,5 i et 51 wejdzie i nie będzie nic obcierać ? na kalkulatorze et wychodzi że do wzorcowej 16 przy et 42 nowa fela będzie siedzieć bliżej zawieszenia o 15mm a od zewnętrznej strony schowa sie o 3mm. Czy miał ktoś z was do czynienia z podobnym ET ? Wole sie przygotować na sezon czy będą potrzebne dystanse czy może jednak obędzie sie bez
-
Dziwi i nie dziwi mnie to ze zawsze sie ktos znajdzie kto odpisze na post nie w temacie, byle by napisac/zaostnieć. Szkoda ze nie byłeś taki aktywny jak założyłem post, tylko na koniec po fakcie gdzie nie nic nie wnosisz w założony temat. Nie wypowiadaj sie za innych
-
Brak czasu to nie lenistwo, szybkie pytanie zadałem będąc w pracy bo miałem okazje kupić fajne felgi. Ale juz przedawniona sprawa. Więcej nie skorzystam bo po co mam sie denerwować niemiłymi odpowiedziami gdzie forum jest po to by zadać pytanie
-
Tragedia ... jakby nikogo nie bylo na forum
-
Cześć, Wpadłem na taki pomysł który chciałbym opisać i wywnioskować z waszą pomocą czy ma to sens. Mianowicie posiadam głośniki pod 220v 2.1 coś mi sie uszkodziło na płytce wzmacniacza i sub cały czas buczy wymieniłem w nim pojedyńczy wzmacniacz ( na każdy głośnik osobny ) bo tak mi zaproponował znajomy mechatronik. Kondensatory nie wylane, nawet na podmiane wlutowywałem i problem ten sam także poddałem sie i sprzęt leży. Wpadłem na pomysł, a właściwie od dluższego czasu zastanawiałem sie czy wypaliło by gdybym w jakiś sposób wykorzystał sam sub i podpiął do niego zasilanie i sygnał w bagażniku. Do rzeczy: w środku suba znajduje sie transformator o napięciu wychodzącym 13v x 2-1,2A chciałbym podmienić bądź wykorzystać ori wzmacniacz harmana do tego własnie suba myślałem powiedzmy o czymś takim bądz bardziej konkretnym pod sam sub https://allegro.pl/tpa3116d2-wzmacniacz-mocy-audio-2-1-12-24v-bte-380-i6912154981.html co myślicie bądź czy ktoś kombinował coś w podobny sposób ?
-
Cześć, mam okazje kupić ładne felgi w rozmiarze jak w temacie, dodam ze planuje na tych felach miec gume o profilu 50, zawieszenie standard/komfort, w dodatku za pare msc wymieniam springi z tyłu bo sprawność jednej leży w kazdym razie nie planuje obniżenia fury stad pomysł na R17 i gumie 50 żeby to wyglądało, mi sie osobiście podoba ale głowne pytanie czy et będzie ok i nic nie powinno przycierać czy cos ?
-
Mam taki mały problem co do łopatek, a mianowicie wymieniłem mębrane i jestem w fazie testów. Cięgno pracuje z tego co patrzyłem, tylko martwi mnie fakt że gdy wcisne je manualnie do końca to wraca lekko przycinając. Wydaje mi sie że jest lekko sucho tam gdzie są łopatki, pytanie czy tam w jakiś sposób dociera olej ? mam na myśli czy chlapie z odmy itp. ? czy po prostu jakoś tam przesmarować bądź po odkręceniu torksów lekko wyciągnąc bez demontażu i psiknąć czymś tam ?