Jump to content

sonadores

Pasjonat
  • Content Count

    102
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About sonadores

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Gorzów Wielkopolski

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zdecydowałem sie na dystanse przód 17 i tył 25mm zresztą sytuacja taka że mniejsze jak 17 nie mogły być gdyż by nie pasował pod względem wysokości kołnierzy piast. Jest jednak problem tego typu że jadąc 150h czułem drgania na pedale gazu, kolumnie oraz drzwi. Kierownica nie biła jednak odczuwalne lekkie drgania przy wyższej prędkości. Zauważyłem że pierścień centrujący pasuje ładnie do felgi jednak na piaście jest luz. Nie sprawdzałem jak to jest na innych kołach, gdyż byłem na wulkanizacji zmienić koła i dopatrzyłem sie tego luzu z ciekawości podczas gdy dokręcali reszte kół. Dziś odkręcałem to koło by przyjrzeć sie bliżej problemowi. Średnica tylej piasty lewego koła od strony kierowcy ma 56,8mm. Nie wiem w czym jest problem czy w dystansach czy może w piaście ? jednak na felgach ori 16 problem nie występował, chyba że ori felgi mają średnice 57 jednak i tak było by to raczej absurdalne. Felgi które założyłem są oryginalne, sprawdzone przed założeniem opon jak i wyważone po założeniu tak to wygląda Dystanse przylegają do piasty nie ma szczelin etc. jednak wydaje mi sie że przez ten luz i być może na innych kołach powoduje to efekt 'jaja' stąd te drgania Co o tym sądzicie ? jutro bądź w tyg. planuje ściągnąć dystanse i założyć koła bez nich i przejechać sie żeby móc coś wykluczyć. Otwór centrujący felg to 57,1 - koła wyważone więc wychodzi na to że problem w dystansach
  2. Witam, Wczoraj zakładałem nowe felgi do których musiałem dokupić dystanse z kołnierzem centrującym 17 i 25mm Gdy na wulkanizacji zakładali mi opony spróbowałem sprawdzić jak leży dystans na tylnej piaście i zauważyłem lekki luzik tzn. dystans ma delikatnie wyczuwalny luzik na kołnierzu centrującym. Zakładałem dedykowane pierścienie 57,1 nie wiem czy świruje czy tak ma być, nigdy nie używałem dystansów dlatego nie wiem co o tym myśleć. Czy ktoś ma w tym doświadczenie bądź kojarzy czy felga bądź dystans ciasno wchodzi na kołnierz czy jest delikatny luzik ? Facet od wulkanizacji twierdzi ze powinno być wszystko dobrze a sprzedający pierścienie tłumaczy ze powinien być lekki luz
  3. znalazlem w googlach mniej wiecej jak to wyglada i mysle ze wiem juz co i jak
  4. chciałbym jeszcze podpytać jak wygląda opona 215/50 względem felgi ? tzn. mam na myśli czy jest lekko wybrzuszona względem płaszczyzny felgi czy sie bardziej licuje ?
  5. super, dzięki za info będe wiedział gdzie dobrać dystanse Pozdrawiam
  6. Co do tych dystansów to rozumiem że 4szt tylko tak mysle czy 20mm nie bedzie miało wiekszego wpływu na narażanie śrub na ścinanie ? Nie miałem nawet okazji widzieć takiego dystansu i zastanawiam sie czy jak felga ma 57,1 srednice to czy dystans ma być z tą tuleją ktora wchodzi do felgi czy tez ma tego nie być. Nie wiem jaka jest technologia wykonania tego dystansu stąd rozkmina
  7. Dzięki bardzo, tak zrobie Pozdrawiam
  8. Cześć, zamiar mam taki żeby profil był 50 przy tym zawieszeniu, będzie wyglądać to przyzwoicie niż na siłe 45 jak koza ; ) także jak bd brać to tak jak napisałeś 215/50
  9. mam zawias 1ba aktualnie 16 standardowo 205/55 co do nowych 17 opon jeszcze nie posiadam , dopiero planuje zakup na sezon.
  10. Będzie a blisko ? bądź opona będzie obcierać przy tym ET ?
  11. Cześć, Chciałbym zasięgnąć opini czy felga 17 o szerokości 7,5 i et 51 wejdzie i nie będzie nic obcierać ? na kalkulatorze et wychodzi że do wzorcowej 16 przy et 42 nowa fela będzie siedzieć bliżej zawieszenia o 15mm a od zewnętrznej strony schowa sie o 3mm. Czy miał ktoś z was do czynienia z podobnym ET ? Wole sie przygotować na sezon czy będą potrzebne dystanse czy może jednak obędzie sie bez
  12. Dziwi i nie dziwi mnie to ze zawsze sie ktos znajdzie kto odpisze na post nie w temacie, byle by napisac/zaostnieć. Szkoda ze nie byłeś taki aktywny jak założyłem post, tylko na koniec po fakcie gdzie nie nic nie wnosisz w założony temat. Nie wypowiadaj sie za innych
  13. Brak czasu to nie lenistwo, szybkie pytanie zadałem będąc w pracy bo miałem okazje kupić fajne felgi. Ale juz przedawniona sprawa. Więcej nie skorzystam bo po co mam sie denerwować niemiłymi odpowiedziami gdzie forum jest po to by zadać pytanie
  14. Tragedia ... jakby nikogo nie bylo na forum
  15. Cześć, Wpadłem na taki pomysł który chciałbym opisać i wywnioskować z waszą pomocą czy ma to sens. Mianowicie posiadam głośniki pod 220v 2.1 coś mi sie uszkodziło na płytce wzmacniacza i sub cały czas buczy wymieniłem w nim pojedyńczy wzmacniacz ( na każdy głośnik osobny ) bo tak mi zaproponował znajomy mechatronik. Kondensatory nie wylane, nawet na podmiane wlutowywałem i problem ten sam także poddałem sie i sprzęt leży. Wpadłem na pomysł, a właściwie od dluższego czasu zastanawiałem sie czy wypaliło by gdybym w jakiś sposób wykorzystał sam sub i podpiął do niego zasilanie i sygnał w bagażniku. Do rzeczy: w środku suba znajduje sie transformator o napięciu wychodzącym 13v x 2-1,2A chciałbym podmienić bądź wykorzystać ori wzmacniacz harmana do tego własnie suba myślałem powiedzmy o czymś takim bądz bardziej konkretnym pod sam sub https://allegro.pl/tpa3116d2-wzmacniacz-mocy-audio-2-1-12-24v-bte-380-i6912154981.html co myślicie bądź czy ktoś kombinował coś w podobny sposób ?
×
×
  • Create New...