Skocz do zawartości

Bocian94audia4b62004

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bocian94audia4b62004

Informacje

  • Imię
    Michal
  • Miasto
    Kuj-Pom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czyli gdybym zastosował duzy separator z dużym przepływem nie byłoby problemow ? Nie bd kopcił na biało na biegu jałowym ani na czarno przy gazowaniu, i po problemach ? Czy wgl zapomnieć o separatorach i pogodzić sie z kopceniem na wyższych obrotach ? Ale z drugiej strony wszyscy pisza ze OTC to idealne rozwiazanie...
  2. Turbo po regeneracji ze względu na padnięta zmienna geometrie ( te trybiki małe były zniszczone) . Kopcenie zaczyna się przy 2.5 tys obrotów, najgorzej widać to jak coś za mną jedzie w nocy i wszystko odbija się w reflektorach. Dolot na 99% szczelny ściągnąłem go i sprawdzałem i wygląda wszystko ok. Olej jest w tej rurce od odmy która wchodzi w dolot Turba przy filtrze powietrza. Nie mam opcji na zrobienie logow...
  3. Po odpięciu małego OTC przestał kopcić na biało...... Natomiast powróciło kopcenie na czarno przy wyższych obrotach.. ( gwałtownym przyspieszaniu) dodam, że turbo po regeneracji jakieś 5 tys km.... Wtryski sprawdzone i w idealnym stanie.....
  4. Czy możliwe jest kopcenie z wydechu na biało po zastosowaniu za małego separatora odmy ? mam do dyspozycji 2 separatory jeden z calowymi końcówkami a drugi jak na zdjęciu ( króćce około 13mm), przy zastosowaniu tego mniejszego po przejechaniu 300 km samochód kopci na biało na postoju ? zbieg okoliczności czy faktycznie za mały przepływ powietrza ze skrzyni korbowej ? Problem z zamontowaniem większego OTC jest taki ze nie ma na niego miejsca....
  5. Cześć. Jestem tu nowy, przeszukałem trochę forum ale nie mogłem znaleźć nic co pasuje do mojego przypadku. Mianowicie : Audi a4 b6 1.9 TDI 131 km 2004 AVF Zabrałem się za czyszczenie EGR ( trochę syfu było ale po czyszczeniu jak nowy) i przy okazji zeby zachować EGR w czystości zamontowałem separator odmy ( OTC). Powodem czyszczenia było czasami kopcenie na czarno powyżej 2800 obrotów. Po wyjechaniu z garażu momentalnie usłyszałem lekkie syczenie w zakresie 1600-1800 obrotów. Zbagatelizowałem to, teraz po przejechaniu około 300 km od "czyszczenia" na rozgrzanym silniku moje audi kopci na biało po kilkunastu sekundach na postoju i przy pierwszym przygalopowaniu. Dodam ze do dziś było wszystko pięknie nie kopcił na biało nic. Temperatura +10oC. Co to może być ? zdjąć separator i zapomnieć o poprawianiu fabryki ? czy to może coś innego i tylko zbieg okoliczności z moja ingerencja w silnik ? dodaje fotkę zamontowanego mini separatora
×
×
  • Dodaj nową pozycję...