Skocz do zawartości

n0rb92

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O n0rb92

Informacje

  • Imię
    Norbert
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia n0rb92

0

Reputacja

  1. Witam, wszystkich mam mały problem z moim nowym nabytkiem, a mianowicie mam ją od miesiąca i zrobiłem 3 tyś kilometrów bez problemu aż do wczoraj, leciałem A2 130kmh na tempomacie, depnąłem żeby wyprzedzić i po 2 sekundach złapał awarię zaczęła mrugać kontrolka świec i muł, zrobiłem mu szybki restart ustąpiło, włączyłem tempomat i po chwili znowu awaria a do tego zaświecił się check, który mimo restartu już nie zgasł, było to jakieś 20 km od domu, które już na tempomacie aż do zjazdu na miasto bez problemu dojechał tylko ten check nie zgasł, dzisiaj kręciłem się po mieście i zauważyłem, że przy stałej prędkości auto lekko szarpie, ktoś miał coś podobnego? Jutro jadę na błędy sprawdzić i tak się zastanawiam czego mogę się spodziewać. Pozdrawiam
  2. Kolego nie dałem ciała tylko w etce jest błąd, pierwsze zdjęcie to ETKA a drugie poprawne podłączenie Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
  3. Witam panowie ponownie, problem rozwiązany, kto by pomyślał że N75 podłączony według etki jest źle podłączony
  4. turbo na stół raczej odpada bo jestem na stancji 200km od garażu no cóż widocznie muszę kupić kabelek i zrobić logi, spróbuję jeszczę ją odkręcić ze dwa obroty
  5. ruszałem sztangę ponieważ turbo które kupiłem było bez gruchy i sztangi i musiałem ze swojej padliny przełożyć, wężyka nie sprawdzałem, jedynie ruch ręką czy wogóle nie jest zapieczona ale rusza się, jakie są ori ustawienia sztangi w takim układzie @edit kolego moje turbo puściło olej że zasłona była na kilosa i kupiłem używkę po regeneracji od zaufanego grupowicza
  6. nie śpieszy mi się, samochodu do mechaników w ogóle nie zaprowadzam, myślałem że ogarnę to bez kabelka, nie mam go bo poprzednia drezyna to było B4 2.3 a tam to wszystko było łopatologia do zrobienia
  7. a jak nie mam kabelka coś mogę kombinować czy najpierw kabel
  8. Witam szanowne grono, padło mi turbo w AHU, więc zakupiłem drugie regenerowane, po złożeniu samochód wyraźnie osłabł, skręciłem sztangę na maksa i odzyskał moc ale tylko do 120km/h później odcina mi turbo i zostaje muł do ponownego zgaszenia i odpalenia, jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...