Skocz do zawartości

GrzesBiTurbo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O GrzesBiTurbo

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    RS4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Kod silnika
    AZR
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dziekuje Gregory
  2. Witam, prosze o podanie kodu lakieru WAUZZZ8P98B022465 Audi A3 8p 2008r, dziwne bo kod w bagazniku na kartce jest wykreskowany - - -/- - - /- - -
  3. GrzesBiTurbo

    [A4B6] Zawór DV 1.8t

    mea culpa, ale zasada podobna
  4. GrzesBiTurbo

    [A4B6] Zawór DV 1.8t

    może się Ci przyda
  5. Witam, przedstawiam projekt hybrydowego turbo pod specjalne zamowienie z przed półroku Prowadzący VW PASSATa 1.9 TDi PD miał setup stworzony na turbinie KKK BRD [nr ori 53039700109] = 170KM Założenia Klienata: 1) ponad 200KM 2) łatwość Wyprzedania - auto na trasy 3) trwałość 4) rozwój trafiła do mnie turbina od ZNANEGo TUNERa po przejechaniu 5tkm - tubrbina, BRD która była kompletnie rozje%$# ,nie ma co się rozpisywać) ze względu na trwałość postawiliśmy na rowiązania firmy GARRET a dokladniej turbine z serii GT17, który przez projektowe rozwiązania wybacza to co w tubawkach jest najważniejsze(ciśnienie oleju) po poznaniu charakteru jazdy Klieta postawiliśmy na rozwiązanie Mała dupka turbiny rozwiercona pod duży wirnik, większe pełne koło Kompresji o pełnych łopatkach jednak nie ciężkie 11 łopatkowe. Tworzylismy turbine, która pozwoli kierującemu wyprzedzenie na trasie samochodu bez zmiany biegu - filozofia zaprzegnieta z benzynówek gdzie ogranicza się ilość łopatek koła kompresji(dlatego nie 11 łopatek) aby więcej było zasysanego powietrza przy niższych obrotach oraz pelne lopatki ktore daja dobre efekty przy wyzszych predkosciach obr Nowe bebechy pomierzone na ramieniu pomiarowym CMM i dostosowane w 3D modeling Na wydechu zastosowaliśmy żeliwo obraniane CNC(dużo większy wirnik który może kręcić się do 168000 obr/min-czyli bez przesady) aby nie zmieniać wydechu. PLUG & PLAY. Strona dolotowa z racji na wieksze srednice rur dolotowych została zmieniona i również roztoczona CNC. Zmienione A/R w stosunku do serii, pozoztawia pole rozwojowe moim zdaniem do 220-240KM, jednak w tym konkretnym silniku potrzeba wymienoc wtryski bo te pozwolily osiagnac 205 KM i 375 NM Turbina zestrojona na trwałość - jak na trwałość, czyli jak dla dostawczaków/ciężarówek (bez przeładowań na dole) Cały SETup trafił do MOBILTECH Kraków [sam tam serwisuje swojego RS4 2.7BiT] Podoba mi się podeście Adriana(MobilTECH) po zainstalowniu turbiny w samochóch jeżdzi jeszcze jakiś czas na programie przejsciowym, który dostosowuje podzepoły w czasie na danie w palnik. Pozdrawiam GBT
  6. Turbo od 2 tyg jest wsadzone w A4. Jak to powiedzial Adrian z Mobiltechu do tej do tej pory tamte turbiny(brd awx ect...) to byly zabawki dla malych dziewczynek.. Ma mi przeslac jakies dane(chocby logi) ale nie moze odrobic sie Ktos mnie pytal czy samemu zrobi taki upgrade->odpowiadam tak jesli ma taka maszyne i kilka innych.. Pozdrawiam GBT
  7. odpisałem na PW Pozdrawiam GBT
  8. Witam, znając bolączkę BRD tzn. problemy ze jej wstawaniem postanowiłem wymienić standardowe odlewane koło kompresji 5/5 na kute koło z łopatkami typu mixed-flow w ilości 6/6 łopatek[sześć wysokich, sześć niskich] z modelu CAHA poza wymianą wirnika, wnętrze turbiny zyskało full poler co zdecydowanie polepszy przepływ, oraz łożyska 360 stopni upgraded z siedmioma punktami podparcia/poślizgu ostatecznie nasza BRD dostała nastawy CAHA na zmiennej geometrii aby polepszyć wstawanie turbiny. turbina poszła do montażu do mobilTechów. BTW. wszyscy rozpisują się, że BRD to loteria ale mało kto wie czemu. Wszystko chodzi o gruszkę (actuator, nastawnik zm. geometrii) i jej specyfikę. Gruszka KKK mocowana jest do obudowy za pomocą dwóch śrub, szkopuł jest w tym że na obudowie gruszki jest ogranicznik zmiennej geometrii. Niechlujne zamontowanie gruszki spowoduje zły kąt łopatek zmiennej geometrii. Najbardziej odczuwalne to będzie przy niskich obrotach gdy spaliny mają małą energię = późne wstawanie. Dlatego przy wymianie gruszki liczy się pewna staranność. Pozdrawiam GBT
  9. Witam wszystkich, Jestem Grzesiek i mozecie mnie spotkac w Krakowie. Moje Audi to RS4 z 2001r silnik 2.7biT Ryskiem jezdzi sie fajnie ale to nie moje piersze Audi. Jezdzilem 80 cabrio, a3 8l, a3 8p, a4 b7 Pozdrawiam GBT
×
×
  • Dodaj nową pozycję...