
KarolA4TDi
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O KarolA4TDi

Informacje
-
Imię
Karol
-
Miasto
Szczecin
Auto
-
Model
S4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
I co panowie pomoże ktoś ?
-
Tracer A3 jest z 2002 roku
-
Witam panowie kupiłem audi z silnikiem 101 km dla dziewczyny co prawda nie A4 AWX tak jak moja ale ale też dieselek A3 AXR 101 km .Od kiedy ją mamy występuje problem z turbiną czasem wpada w tryb awaryjny po zgaszeniu auta jedzie normalnie .W związku z tym ze teraz mam długo oczekiwany urlop postanowiłem się za to zabrać . Powiem tak wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia ale nic nie dało myślałem podmienić zaworki ale powyższa usterka nie występuje zbyt często i nie wiem czy tak mógłbym jeździć .Usterka jest trudna do zdiagnozowania gdyż póki co nie działa gniazdo diagnostyczne z nie wiadomo jakich przyczyn pomimo sprawnego bezpiecznika i wzrokowych oględzin przewodów .Pytanie moje jest takie czy mając Vakumometr kupiony ostatnio na allegro mogę wyeliminować usterkę czy wina jest po stronie turbiny czy gdzieś indziej .Pozdrawiam i dzięki za wskazówki .
-
Panowie jednak słychać pompę lecz ja myślałem że ona chodzi tam samo głośno jak w mojej drugiej A3 101 km :-) Chciałem sprawdzić ciśnienie paliwa w Vacum pompie ale kurde nie mam jak tam dojść żeby podpiąć Vakumometr jest tak ciasno
-
Witam Panowie taki problem z audi A4 b6 AWX auto przy ujemnych temperaturach słabo pali po nocy .Przerobiłem już dużo rzeczy nic nie pomogło miedzy innymi kąt ustawiony na -1 0 +1 nic nie dał rozrusznik zregenerowany aku jak i świece żarowe zamontowane nowe wtryski według logów dobre .Przy tem powyżej 4 pali na strzał a poniżej jest problem moje pytanie jest takie czy ten model posiada może pompę paliwa w zbiorniku bo jedni mówią że tak a inni że nie bo ja podczas przekręcenia kluczyka nie słyszę aby się załączała .Z góry dzięki panowie za pomoc
-
[TDI PD] Trudne uruchamianie silnika, ciężkie odpalanie
KarolA4TDi odpowiedział(a) na sszef temat w 1.9TDI
Panowie więc wymieniłem wszystkie świece na nowe NGK sprawdzałem przez założeniem na listwię grzeją ok czas grzania jest zależny od temperatury .Ale nic to nie pomogło auto nadal źle pali poniżej 3 stopni kręci około 4 sekundy i raptownie zapala :-( -
[TDI PD] Trudne uruchamianie silnika, ciężkie odpalanie
KarolA4TDi odpowiedział(a) na sszef temat w 1.9TDI
Akumulator odpada :-) -
[TDI PD] Trudne uruchamianie silnika, ciężkie odpalanie
KarolA4TDi odpowiedział(a) na sszef temat w 1.9TDI
ok rezystancje sprawdze jutro w takim razie -
[TDI PD] Trudne uruchamianie silnika, ciężkie odpalanie
KarolA4TDi odpowiedział(a) na sszef temat w 1.9TDI
Logi robione przy temperaturze 90stopni o to chodzi ? Ale czy świece mają wpływ że w takiej temperaturze auto tak cięzko zaczyna zapalać .A czy logi powyżej pokarzą np że są uszkodzone uszczelniacze pompowtrysków ? -
[TDI PD] Trudne uruchamianie silnika, ciężkie odpalanie
KarolA4TDi odpowiedział(a) na sszef temat w 1.9TDI
Witam koledzy szukam porady odnośnie mojej A4 b6 1.9 AWX którą kupiłem latem i byłem bardzo z niej zadowolony do czasu aż nie pokazały się temperatury w okolicy 0 .Auto zaczęło przy tem poniżej 1 stopnia ciężej odpalać miało drgania po odpaleniu i kopci na siwo przez chwilę .Gdzie do 1 stopnia zawsze pali na dotknięcie .Sprawdziłem świece żarowe napięcie dochodzi na krótko iskrzy jak podam na każdą świece napięcie .Kąt synchronizacji ustawiałem w okolicy zera i jest tak samo .Dodam że auto czasem jak jadę lubi tak leciutka szarpnąć.Myślicie że są pompowtryski do regeneracji już .? Poniżej mam zdjęcie z Vaga odnośnie wtrysków i logi .Pozdrawiam i dzięki za pomoc bo przy większej temperaturze wątpie że to auto zapali .:-( :-( Więc grupa 13 https://log.malonetuning.com/chart/33928#H8KLCABPw73DrVkCA8KLwo5WSsOOw49Nw4rDjEvDlU0vw4ovLShWw5IxwojDlQEJw6bDpBdlVsKlAsK5OkrDqcKpecKpRcKJJcKpSiDCmcOEw5LCksO8w6LCgsKcw4wSwpDClMKhWWwsAHc%2Fw4JcQwAAAA%3D%3D 18 https://log.malonetuning.com/chart/33929#H8KLCADCnMO9w61ZAgPCi8KOVkrDjsOPTcOKw4xLw5VNL8OKLy0oVsOSMcKIw5UBCcOmw6QXZVbCpQLCuTpKw6nCqXnCqUXCiSXCqUogwpnDhMOSwpLDvMOiwoLCnMOMEsKQwpTCoVlsLAB3P8OCXEMAAAA%3D 23 https://log.malonetuning.com/chart/33930#H8KLCADDisO9w61ZAgNtw4zDiwrCgCAQwoXDoXfCmcK1QhfDqGXDhMKFw6VgA8KVwqEjVE%2FCnwpBC8KXw6fDu8OhKAXCi8OfZzpQwrrDoMOTGUF0WhTDnHzCoAfDsxTDoMOww4BgGMKhFGPCrcK8wqXCuSjDlhbDiMKtXENEw77ChcKcw7oGw7dtHsOaPH5sEsO7eG7DhMO1Y8OSw7oFXScxb8K4AAAA -
Właśnie powiem tak auto paliło idealnie do dzisiaj jak pojawiło się +1 stopień zapaliło na dotyk ale przez chwilę miało drgawki .Dodam że w czasie jazdy właśnie audi czasem tak leciutko szarpnie ale to nie poduszka pod silnikiem ani skrzynia bo były sprawdzane .
-
Zapomniałem dodać żę turbo po zdjęciu węzą jest również suche :-(
-
Paliwo czyściutkie .A może być że są walnięte uszczelniacze na pompowtryskach pomimo że pisałeś że mam wtryski dobre ? Bo
-
Wycieków zero turbo wygląda jakby nowe było auto nie kopci wgl pali perfekcyjnie .Chodzi ci o uszczelniacze zaworowe czy na pompowtryskach ?Tylko ten olej najgorszy
-
Ale dobrze też nie jest ?A bo mm taki problem auto na 600 km pije 500ml oleju :-( i czasem w czasie jazdy lekko lubi szarpnąć . I pali około 7 l ale to chyba norma :-)