rodzyn90

Pasjonat
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O rodzyn90

    Informacje

    • Imię
      Marcin
    • Lokalizacja
      3Miasto

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      3.0 TDI V6
    • Kod silnika
      BKN
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Tiptronic
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Witam. Kupię alufelgi pasujące do A4 B7 3.0 TDI - większe zaciski na przodzie niż w np. 2.0tdi. Muszą być ET42. Z pomorskiego. Interesuje mnie niski przedział cenowy oraz aby felgi były proste i całe.
    2. Zobacz ofertę Kupie - ALUFELGI 16" ET42 - do B7 - POMORSKIE Witam. Kupię alufelgi pasujące do A4 B7 3.0 TDI - większe zaciski na przodzie niż w np. 2.0tdi. Muszą być ET42. Z pomorskiego. Interesuje mnie niski przedział cenowy oraz aby felgi były proste i całe. Dodający rodzyn90 Wysłano 01.10.2018 Kategoria Kupię
    3. rodzyn90

      Problem wraca co jakiś czas. Ostatnio wyczyściłem dodatkowo turbinę od strony wydechu zestawem: nafta w strzykawce + przewóz zakończony dysza rozpylającą. Trochę syfu puściło. Ale znowu pojawił się po kilku zgaszeniach i odpaleniach na ciepłym silniku mój błąd P0235. Gdzieś wyczytałem, że problemem mogą być również klapki kolektora. Wymieniałem ja rok temu cały komplet. Ale już podczas wymiany czuć było w jednym z kolektorów, że ciężko chodzi w końcowym ruchu zamykania - trzeba było użyć więcej siły żeby domknąć klapki. Zastanawiam się czy wymieniając wtedy klapki i zostawiając tak ciężko chodzący mechanizm nie wywaliłem kasy w błoto i trzeba było zablokować klapki w pozycji otwartej poprzez takie zaślepki i blokady na sterowniki od klapek żeby zamknać temat. Czy teoretycznie blokowane klapki kolektora mogą być także przyczyną błędu który mnie trapi?
    4. rodzyn90

      Dzieki za info. W sobotę będę działać
    5. rodzyn90

      9:21 - wygląda na dziecinnie proste
    6. rodzyn90

      jak rozumiem te śruby łączą się z katalizatorem - orientujecie się czy łatwo można odsunąć tą rurę po odkręceniu 3 srub? Nie chciałbym podczas rozkręcania zostać w środku całej operacji bez możliwości złożenia wszystkie w całość. Proszę o rady jak ugryźć ten temat
    7. rodzyn90

      Widzę już jak to wygląda. Jeszcze pozostaje kwestia odkręcenia rury od turbiny a przede wszystkim jakie jest tam dojście do śrub
    8. Koledzy, czy macie pomysł jak się dostać do turbiny - od strony wydechu bez ściągania turbiny? Może spotkaliście się z jakim tutorialem czy to jest realne w tym silniku? Chciałbym spróbować rozpylić trochę nafty między łopatki i rozruszać sztangę. Jak wiadomo w 3.0 TDI jest bardzo ciasno pod maską, więc stąd moje pytanie na ile jest to realne żeby się dostać wężykiem z rozpylaczem do łopatek od strony gorącej? Domyślam się, że pierwszym krokiem jest zdjęcie metalowej obudowy turbiny
    9. rodzyn90

      Nastawniki są sprawne - podczas zapłonu wykonują pełny ruch. Póki co zamontowałem same ograniczniki na nastawniki 75pln - nie zaślepiałem kolektorów, bo to kilkukrotnie droższa zabawa.
    10. rodzyn90

      W chwili obecnej przebieg walki: 1. Wyczyszczony bardzo dokładnie przepływomierz i wydmuchany sprężonym powietrzem. Po wyczyszczeniu doszły błędy związane z klapkami kolektorów - albo zbieg okoliczności. 2. Turbina wyczyszczona środkiem do czyszczenia turbin w sprayu (2-2,5tys obrotów i psikanie w wąż za przepływka do turbiny). Obecnie testuje czy będą dalej nolaufy się pojawiać.
    11. Rok temu wymieniłem klapki kolektorów - kompletny zestaw w obu kolektorach. Przy okazji wymyłem kolektory. W ostatnich dniach wróciły błędy kolektora: P1018 - Klapa w kolektorze ssącym 2 sterowania strumieniem powietrza Dolne położenie krańcowe nieosiągnięte Przekroczona górna wartość graniczna Statycznie P3135 - Klapa w kolektorze ssącym sterowania strumieniem powietrza Dolne położenie krańcowe nieosiągnięte Przekroczona górna wartość graniczna Sporadyczna Chciałbym tym razem wywalić całkowicie klapki żeby pozbyć się tego tematu raz na zawsze. Muszę zweryfikować czy nastawniki się nie spaliły. Bo bardzo możliwe że tak się stało. Czy nawet jeśli się spaliły to czy jest jakiś skuteczny sposób aby zablokować klapki w pozycji otwartej i żeby uporać się z tym zagadnieniem? Widziałem na alledrogo, że można dostać zestaw zaślepek + ogranicznik na nastawnik. Sprzedawca twierdzi, że jeśli nastawniki są sprawne ten zestaw załatwia temat. Czy faktycznie tak jest i nie ma tańszego sposobu na to? np. ogranicznik na nastawnik + odłączenie nastawnika od zasilania? Czy jeśli mam rozwalone nastawniki muszę je wcześniej wymienić na sprawne? Z góry dziękuję za rady
    12. Cześć. Przepaliła mi się ostatnio żarówka o przedniego lewego kierunkowskazu. Jest duży problem dojścia aby wyjąć oprawę. Może ktoś już się z tym problemem zmagał? Czytałem, że należy zdemontować górny zbiornik od spryskiwaczy - ale chyba w silniku 3.0 tdi jest to bezskuteczne bo wogole to nie wplynelo na miejsce. O ile można by jeszcze kombinerkami przekręcić oprawkę to o zmieszczeniu wyciągnietej żarówki nie ma mowy. Czy jest jakas alternatywa wyjęcia żarówki poza ściaganiem zderzaka?
    13. Witam, od jakiegoś czasu zmagam się z błędem P0235 opisanym w tym temacie - Na chwilę obecną to nie jest chyba zbyt istotne. Zauważyłem, że co jakiś czas jak pojawia się ten mój błąd, jest odcięcie turbiny od początku od uruchomienia silnika oraz delikatnie falują obroty - tutaj filmik, który nakręciłem: Zamieszczam pod spodem logi dynamiczne. Czy może być problem z przepływomierzem? DPF off, EGR zaślepiony i wyłączony. Marcin-kanal011.pdf Marcin-kanal010.pdf Marcin-kanal008.pdf Marcin-kanal004.pdf Marcin-kanal003.pdf Marcin-kanal001.pdf
    14. rodzyn90

      Czy z logów z ostatniego mierzenia (post 20 w tym temacie) wynika czy problem może tkwić w przepływomierzu? Czy jest sens tutaj szukać?
    15. rodzyn90

      Jeszcze jedno dodam na chwile obecną. Zauważyłem, że raz na jakis czas podczas odłączenia turbiny przez nolauf i mój bład P0235 pojawiają się falujące obroty. Podsyłam linka jak to wygląda. Podkreślam nie zdarza się tak za każdym razem. Ale jak się zdarza to tylko jak jest nolauf.