rodzyn90

Pasjonat
  • Zawartość

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Lokalizacja
    3Miasto

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2005
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    BKN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. rodzyn90

    Masz racje - wczoraj pojawił nie ponownie mój nieśmiertelny błąd P0235. Załączam teraz juz mam nadzieję dobre logi dynamiczne - każdy kanał osobno. Proszę o rzut okiem kogoś kto się zna. Marcin-kanal001.pdf Marcin-kanal003.pdf Marcin-kanal004.pdf Marcin-kanal008.pdf Marcin-kanal010.pdf Marcin-kanal011.pdf
  2. rodzyn90

    bez spamu bez spamu plis
  3. rodzyn90

    Wczoraj byłem u fachowca wyłączyć komputerowo EGR. Okazało się, że mam wycięty DPF i zaślepiony EGR przez poprzedniego właściciela. Tylko poprzedni cebulak nie wyłączył EGR komputerowo - co mogło być powodem nolaufów, z którymi walczę od momentu w którym kupiłem auto. W moim przypadku nolauf pojawiał się po ostrym pałowaniu i dopiero kiedy wyłączyłem i włączyłem silnik, od samego początku - a nie podczas jazdy jak w większości przypadków o których czytałem w internetach. Nie chce zapeszać - ale troche logicznego sensu to moim zdaniem ma. Podczas pałowania egr wysyłał błąd do komputera auta i dopiero podczas ponownego odpalania auto wyłączało turbine bo miało w pamięci błąd EGR. Mam nadzieję, że tak było i to będzie koniec tej historii. Do chwili obecnej bilans dla tych którym nie chce się czytać od początku cała historie. Żeby od razu nie porywać się na regeneracje/wymianę turbiny i nastawnika turbiny: - wymieniony czujnik ciśnienia doładowania - wymieniony zawór N75 - wyłączenie komputerowo EGR (wcześniej przez poprzedniego właściciela był zaślepiony EGR blaszkami i usunięty DPF).
  4. rodzyn90

    Wymieniłem zawór N75 na nowy pierburga. Błąd opisany w temacie pojawia sie dalej i po wymianie zaworu doszedł błąd: P0401 - Układ recyrkulacji spalin Za mały przepływ Nieosiągnięta dolna wartość graniczna Sporadyczna Zamierzam na dniach przyjrzeć się EGRowi i spróbować go wyczyścić. Jak to nie pomoże to planuję zaślepić cały EGR. W tym temacie będę dopisywał dalsze poczynania - dla przyszłych użytkowników forum
  5. rodzyn90

    a co z kluczem dynamometrycznym? Czy warto się nad tym pochylić czy dokręcać śruby na pałe (ale żeby nie zerwać gwintu)?
  6. rodzyn90

    Masz na myśli, żeby na samym początku zanim zabiorę się za odkręcanie dolnych wahacza, zaatakować te śruby na zdjęciu poniżej? Sięgnę tam kluczami bez ściągania dołu? Będę miał w razie awarii dwóch mechaników obok, zajetych swoją robotą, ale w razie kryzysu będzie miał kto mi pomóc
  7. rodzyn90

    Znowu sam sobie odpowiem - dowolnie wersja A lub B.
  8. Witam, w najbliższy weekend będę podchodził do tematu wymiany kompletu wahaczy i końcówek drążka w moim aucie. Chciałbym się odpowiednio przygotować do całej operacji i proszę o wszelkie rady. Zaopatruje się w odrdzewiacz, smar, mam do dyspozycji kanał i lewarek. Czy podnieść strony pojedynczo na lewarku i na nim trzymać auto podczas całej operacji wymiany? Czy lepiej oprzeć go na drewnianych klockach po obu stronach? Czy konieczny jest klucz dynamometryczny żeby dokręcić każdą śrubę? Firma, która ustawia fachowo zbieżność jest oddalona 5km. Czy lepiej skręcić wszystko "mniej więcej" i zostawić dokręcenie śrub odpowiednio mocna na zbieżność? Problem, że nie mam dostępu do klucza dynamometrycznego i musiałbym specjalnie go kupić (pewnie kiedyś się przyda - tylko czy teraz jest konieczny?). Jaki smar wybrać żeby podczas składania smarować śruby? Zwykły tawot czy lepiej wybrać coś innego żeby mieć spokój w przyszłości? Z góry bardzo dziękuję za pomoc i każdą dobrą radę.
  9. rodzyn90

    Witam. Chciałbym wymienić zawór ciśnienia turbiny - zawór N75. Mam problem tylko z doborem części. Na stronie http://pl.realoem.me/Audi/RDW - z katalogiem części znalazłem że do mojego auta (wersji silnikowej i rocznikowej), istnieją dwa różniące się oznaczeniem zawory. 1. 059906628A 2. 059906628B Czyli różnią się w oznaczeniu ostatnią literką. W moim aucie zamontowana obecnie jest wersja "A". Kolega który ma dostęp do katalogu jednej z większych hurtowni motoryzacyjnej po wpisaniu w ich wyszukiwarkę mojego numeru VIN zobaczył, że w moim aucie powinien być zawór z oznaczeniem "B" na końcu. Nie wiem, czy poprzedni właściciel olał sprawę przy wymianie poprzednio zaworu, nie wiem czy zawór był kiedykolwiek wymieniony w przeszłości oraz nie ma pewności czy w systemie w którym kolega sprawdzał po numerze VIN jest prawidłowo podane. A może nie ma to kompletnie znaczenia czy zamontuje wersję A lub B? Próbowałem oczywiście z ASO Audi rozmawiać i powiedziano mi, że nie udzielają informacji o numerach części. Więc na tym polu dużo nie zdziałam, a nie chciałbym utopić ponad 200 zł w część jeśli ma ona być niepasująca. Może ktoś z Was ma dostęp do katalogu części w którym mógłby się potwierdzić jeden ze scenariuszy? Bardzo proszę o pomoc. Podaje numer VIN: WAUZZZ8E55A522946
  10. rodzyn90

    bardzo sprytnie - dzięki za pomysł! O wiele lepiej rozwiązane niż emulator zmieniarki w schowku :)
  11. Cześć. Planuję zakup adaptera AUX do radia Audi Concert 2 - radio 1DIN, więc pod panelem od klimy mam wnęke/miejsce żeby odłożyć np. telefon/klucze. Nie mam zamontowanej zmieniarki i chciałbym móc podłączyć telefon do radia za pomocą AUX'a jak najniższym kosztem. Z tego co się zorientowałem jedyny tani wybór to adapter tego typu - https://allegro.pl/klucze-adapter-aux-audi-chorus-2-concert-symphony-i6736732811.html Zależy mi na tym aby poprowadzić kabel jack nie przez schowek - albo przez schowek, ale tak abym mógł podłączyć telefon do jacka i odłożyć go najlepiej we wnękę pod panelem od klimatyzacji. Czy macie jakieś pomysły/patenty aby zrobić to bez rozkręcania połowy auta? Tak żeby był schludny efekt końcowy?
  12. rodzyn90

    Dla potomnych - zawór znajduje się zaraz przy zderzaku. Numer części - 059906628A albo 059906628B
  13. rodzyn90

    Cześć wszystkim. Chciałbym wymienić sobie zawór N75 w swoim autku. Czy może mi ktoś podpowiedzieć gdzie go mogę dokładnie znaleźć pod maską? Jakieś rysunki/zdjęcia? Czy z wymianą jest problem? Czy trzeba demontować pół auta? Z góry dziękuję za pomoc. Znalazłem schemat gdzie on jest, jeszcze tylko pozostała lokalizacja pod maską:
  14. rodzyn90

    Witam, po dłużej przerwie. Co jakiś czas opisany problem wraca. Załączam poprawnie wykonane logi dynamiczne. Może ktoś coś z nich będzie mógł odczytać? Z góry wielkie dzieki za pomoc. p.s. czy dobrze wnioskuje, że nie powinienem zrobić po 4 wartości z każdej grupy? Widzę, że moje urzadzenie którym wykonuje logi nie pozwoli mi na przeprowadzenie jednoczesnie logów 3 kanałów po 4 wartosci na grupe. Czy lepiej wykonywać pojedyńczo grupami?
  15. rodzyn90

    Chyba muszę sam sobie odpowiadać i rozwiązać ta zagadkę. Tak patrze, że z loga wynika, że chyba w miarę okej jest ciśnienie w zakresie włączenia się turbiny - od ok. 2tys obrotów. Ale zastrzegam, że się nie znam. Jutro jeszcze sprawdzę log 03 - w celu sprawdzenia przepływomierza. Myślę, że najważniejszym tropem jest to, że błąd opisany w tym temacie pojawia się jedynie po dłuższym piłowaniu auta - jazda np. 20 minut ze średnią prędkością 120-150km/h. Po zgaszeniu auta po takiej jeździe i ponownym uruchomieniu pojawia się bład i turbina jakby nie chodziła. Z reguły jest ten problem, aż do momentu zgaszenia, odczekania chwili i uruchomienia silnika ponownie. Moc wraca, bład można wywalić vagiem i jest wszystko okej.