Skocz do zawartości

zdancewicz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zdancewicz

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1990
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia zdancewicz

0

Reputacja

  1. Cześć Skąd zamawiałeś zregenerowaną przepustnicę ?
  2. Dzień dobry. Problem rozwiązała regeneracja modułu pompy oleju. Polecam firmę Futurum, fachowo oraz szybko przeprowadzona regeneracja oraz bardzo dobre wsparcie merytoryczne w tym temacie. Pozdrawiam
  3. co masz na myśli przez moduł ? samą pompę czy całą podstawę wraz z wałkami balansującymi ?
  4. Witam. W moim audi a4 2.0 Tdi po wymianie oleju pojawił się komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju. Po pomiarze ciśnienia poprzez manometr zdecydowano o zdjęciu miski olejowej. Niestety na pierwszy rzut oka nie widać żadnych uszkodzeń - imbus cały, gniazdo w wałkach też trzyma, możliwe iż uszkodzeniu uległa pompa olejowa? Pompa w moim aucie posiada oznaczenie 03G115105A czy istnieje możliwość zamiany na 03G115105B/C ? Dużo większa dostępność i lepsza cena. Dziękuje za szybką pomoc. Pozdrawiam Łukasz
  5. Witam. W moim audi a4 2.0 Tdi po wymianie oleju pojawił się komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju. Po pomiarze ciśnienia poprzez manometr zdecydowano o zdjęciu miski olejowej. Niestety na pierwszy rzut oka nie widać żadnych uszkodzeń - imbus cały, gniazdo w wałkach też trzyma, możliwe iż uszkodzeniu uległa pompa olejowa? Pompa w moim aucie posiada oznaczenie 03G115105A czy istnieje możliwość zamiany na 03G115105B/C ? Dużo większa dostępność i lepsza cena. Dziękuje za szybką pomoc. Pozdrawiam Łukasz
  6. Witam. W moim audi a4 2.0 Tdi po wymianie oleju pojawił się komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju. Po pomiarze ciśnienia poprzez manometr zdecydowano o zdjęciu miski olejowej. Niestety na pierwszy rzut oka nie widać żadnych uszkodzeń - imbus cały, gniazdo w wałkach też trzyma, możliwe iż uszkodzeniu uległa pompa olejowa? Pompa w moim aucie posiada oznaczenie 03G115105A czy istnieje możliwość zamiany na 03G115105B/C ? Dużo większa dostępność i lepsza cena. Dziękuje za szybką pomoc. Pozdrawiam Łukasz
  7. Witam. Bardzo proszę o pomoc Wczoraj podczas jazdy naglę na tablicy przyrządów pojawiła się pełna choinka, kontrolki :ESP, poduszki powietrzne, na komputerze pokładowym wyświetliły się kontrolka braku ciśnienia smarowania, oraz opadł prędkościomierz. Auto zgasiłem możliwie szybko (wydarzyło się to podczas przejazdu przez tory kolejowe) po zjechaniu na bok w pierwszym możliwym miejscu auto zostało zgaszone. Po odczekaniu i zmierzeniu ilości paliwa, auto zostało odpalone i chodziło w normalny sposób, przy pomocy przenośnego interfejsu diagnostycznego bluetooth odczytany został błąd P0600, błąd został skasowany a auto przejechało dalej w normalny sposób około 100 km. Czy ktoś może mi doradzić co jest przyczyną występowania takiego błędu? Jak to naprawić? z góry dziękuje za pomoc.
  8. Witam. Panowie wczoraj gdy zgasiłem rozgrzane auto, po chwili nie mogłem go ponownie uruchomić, po kilku próbach auto zapaliło i wyskoczył mi błąd P0321? Co może powodować ten błąd , od pewnego czasu auto ciężko pali. Czy słusznie podejrzewam czujnik położenia wału korbowego? Jeśli tak to może podpowiecie gdzie znajduje się ten czujnik w silniku BRD oraz czy istnieje możliwość wymiany bez kanału? Może ktoś już wymieniał i może podpowiedzieć jak to zrobić krok po kroku. Z góry dzięki
  9. Cześć . Jedna rurka jest bardzo zimna można powiedzieć że nawet zaszroniona. Temepreatura była na LO a nawiew w połowie mocy. Kejsi myślisz że to za mała ilość czynnika? Ciężko dostać ten czujnik ?
  10. Witam. Po zimie przestała działać klimatyzacja. Do końca lata wszystko było w porządku. poniżej wrzucam logi z vaga klimatyzacji. nie znam się na nich wiec mam nadzieje ze pomożecie je odczytać i na tej podstawie podsunąć możliwą usterkę zakładu? z góry dzięki logi: kanał 1: 1.0,64A 2.67,08% 3.27,5% 4.8 bar kanał 2: 1. 0 2. 1 3. 3 4. 1 kanał 3: 1. 25 2. 26 3. 29 4. 228 kanał 4: 1. 16 2. 17 3. 20 4. 227 kanał 5: 1. 116 2. 116 3. 26 4. 227 kanał 6: 1. 206 2. 207 3. 38 4. 220 kanał 7: 1. 42 2. 37 3. 40 4. 218 kanał 8: 1. 207 2. 208 3. 10 4. 205 kanał 9: 1. 31,8 2. 29,4 3. 27 4. 27,6 kanał 10: 1. 26 2. 24 3. 12,5 4. 13 kanał 11: 1. 28 2. 3360 3. 84 4. włączony kanał 12: 1. 874 2. 0 3. 4. 3Nm kanał 13: 1. 29 2. 1480 3. 100% 4. 0% kanał 14: 1. 14,8% 2. 14,8% 3. - 4. 40 kanał 16: 1. 1.62V 2. 612 3. 1,08V 4. 320 kanał 20: 1. 0% 23,22.stopni 3. -99 stopni 4. wyłączony kanał 21: 1. 0% 2. 20,8 stopni 3. -99 stopnu 4. wyłączony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...