Skocz do zawartości

witus83

Pasjonat
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O witus83

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia witus83

1

Reputacja

  1. A co myślicie o regenerowanych klapach gaszących? http://allegro.pl/przepustnica-03g128063j-1-9-tdi-passat-a4-a6-a3-i7244556016.html Na mój rozum to jedyne co się może popsuć to właśnie ten szajs w środku. Tutaj niby wszystko wymienione i gwarancja jest...a to jednak połowa ceny.
  2. Dzień dobry wszystkim. Chciałbym zmienić olej w swoim b7 jako że nalatane ma prawie 175 tyś i zapewne nikt tam nie zaglądał. Oznaczenie skrzyni to GYH. Oryginalnie było tam G052911A2 i niby wchodzi 3.2 L...czy coś polecacie w zamian czy tylko oryginał?
  3. Czyli jest szansa że to wina tej używki...a pamiętasz kolego jakiej firmy klapę kupiłeś?
  4. Witajcie. W maju 2016 padła mi w aucie klapa gasząca (2.0 TDI silnik BRD). Kupiłem sprawną używkę od kolegi z forum. Jeździłem do wczoraj bez żadnych problemów...gasiłem auto i znowu telepanie i zaraz po tym migająca kontrolka świec żarowych...zdjąłem rurę i widzę jak przy gaszeniu klapa stoi. Dzisiaj raz załapała a potem znowu to samo...zdycha powoli. Stąd moje pytanie do Was...co może być powodem że sprawna klapa znowu padła...czy trafiłem na słabą używkę czy to inna przyczyna? Dodam że mam DPF i komputer wykazuje dość mocne jego zapełnienie ale na hamowni auto wypluło 180 kucy więc chyba nie jest z nim aż tak źle. Obawiam się że kupię nową klapę i bez usunięcia przyczyny jej padania zbyt długo to ona nie podziała. Dzięki za pomoc
  5. Swapa nie chce mi się robić...nie szaleję więc i hamowanie 312stkami dla mnie wystarcza...pytałem raczej co polecisz w tym rozmiarze Pozdro
  6. witus83

    Problem z oil pressure

    Czujniki i wiązki które idą do nich są nowe?
  7. Dev...co polecisz za komplet tarcze + klocki pod rozmiar 312? Pozdr
  8. Przekładka z 1.9 to gdzieś około 2 tyś. A do tego żeby zrobić przekładkę trzeba mieć coś więcej niż siano w głowie...do wyjęcia pompy i wysłania jej na regenerację nie trzeba jednak aż takich zdolności
  9. Oczywiste jest że trwalsza będzie wymiana pompy na tą z 1.9 TDI...regeneracja bedzie tańsza także dużo zależy od budżetu jaki masz na to przeznaczony
  10. witus83

    A4 b7 bpw

    Wywalić dpf albo wstawić zamiennik...proste raczej. Na początek warto podpiąć kompa i zobaczyć w jakim stanie jest filtr...
  11. witus83

    A4 B7 [BPW] pomoc

    No rewelacja...ja mam BRD i u mnie w sterowniku nie da się odczytać przebiegu a jest on pewny na 200% więc coś kolego nie bardzo z tymi Twoimi rewelacjami ;-)
  12. witus83

    Kupuje BRD

    Ja mam BRD już prawie 4 lata i wymieniłem klapę gaszącą i to koniec. Olej...filtry regularnie i zero problemów.
  13. Ori to straszny koszt. Ktoś kiedyś pisał o 5-8 tyś. Zamiennik JMJ to koszt ok 1000 złotych... Ja też mam dylemat...wycinać czy zamiennik
  14. Ori czy zamiennik? Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  15. Dobrze prawi...ja mam 167 tyś nalatane i popiołu ~65g... Panowie...jak już się pałujemy nad tymi DPFami to jaka jest najprostsza rada...tak jednym słowiem. Jak się DPF skończy to wycinać czy wymieniać? Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...