Skocz do zawartości

pawson89

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawson89

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Liszki

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawson89

0

Reputacja

  1. Po diagnozie, jak słusznie sugerowaliście do wymiany jest wałek rozrządu. Czy może być taki do wersji bez dpf? Ewentualnie jak znaleźć odpowiedni kod wałka?
  2. Czyli rozumiem, że sam ogarniałeś robotę?
  3. @piotrsob1 - spróbuję sprawdzić to dudnienie. @Tomex1981 - pamiętasz może jakie były koszty?
  4. W sumie to chodzi jak traktor (zwłaszcza po dodaniu gazu), no i bardzo ciężko mu się rozpędzić.
  5. A jakie byłyby objawy przy uszkodzonych pompowtryskach?
  6. Witam wszystkich. Bardzo proszę kogoś o pomoc... Przeszukałem forum ale objawy, które zaczęło miewać moje auto nie rozwiązało mojego problemu... Mianowicie 2.0 tdi BPW, 241 tys., 'imbus' od pompy oleju wymieniony na solidny, do tej pory bez żadnych problemów z silnikiem. Aż do zeszłej soboty, kiedy to rano po odpaleniu auto zaczęło mocniej wibrować, było to widać, zdecydowanie słychać i czuć choćby pod pedalem gazu. Brakowało mu mocy, chodził jak traktor. Przejechałem 4km, pod domem czuć było mocniej spaliny. Droga powrotna, to samo ale tylko przez kilkaset metrów plus jasny dym, który też ustąpił. Następnego dnia rano odpalam, znów chodzi jak traktor i znów po kilometrze objawy zanikają. Połączyłem to z zimnym silnikiem i zacząłem szukać tutaj informacji. Jednak kolejnego dnia żadnych problemów z autem, nawet rano. Dojechałem do sklepu, zgasiłem, auto rozgrzane. Odpalam po może 3 minutach i od razu te same problemy. Później jednak ustąpiły, by po kilku dniach wrócić już na stałe. I tak, brak mocy, głośne klekotanie, czuć wibracje, czasem kopci, ale nie jest to regułą. Na domiar złego zapaliła się kontrolka DPF... pierwszy raz odkąd mam to auto. Mechanik po krótkiej przejażdżce stwierdził: "wygląda jakby nie chodził na jeden cylinder, chyba wałek rozrządu (krzywka?) albo pompowtryski". Dopiero w przyszłym tygodniu ma ściągać pokrywę zaworów, żeby dokładnie zdiagnozować...Czy po tym co napisałem, jest ktoś z Was Kolegów w stanie przybliżyć mi problem? Już się pogodziłem, że tanio nie będzie, ale żebym chociaż wiedział na co być przygotowanym... Z góry dziękuję za pomoc. Edit. Jeszcze dwie kwestie, żeby przekazać jak najwięcej... Podpinałem pod komputer, żadnych błędów, ale być może dlatego, że wtedy akurat działał prawidłowo. Druga sprawa - zauważyłem ostatnio odbite ślady łapek być może kuny, może kota. Sprawdzałem już pierwszego dnia przewody ale nic nie znalazłem. A z drugiej strony... co ta kuna musiałby przegryźć, żeby takie problemy z autem były ? Dlatego bardziej to traktuje jako zbieg okoliczności.
  7. Czyli kolejna wymiana... Dzięki
  8. Cześć wszystkim, miałem i mam podobny problem. Mianowicie już wcześniej słychać było wycie/buczenie przy skręcaniu, mechanik polecił wymianę pompy wspomagania. Kupiłem nówkę, wymieniona w zeszłą sobotę...i jest chyba jeszcze gorzej. Wycie jest głośniejsze, nasila się wraz ze spadkiem obrotów, na postoju przy skręcaniu kierownicą również słyszalne. Odgłosy są słyszalne z okolic alternatora. Ktoś z Was jest w stanie podpowiedzieć co jest jeszcze do naprawy?
  9. Witam. Czy ktoś z forumowiczów,mógłby za niewielką opłatą udostępnić taka płytkę,żebym mógł zmienić język? Jakąś dostałem przy zakupie auta,ale to chyba nie od navi. Pozdrawiam
  10. pawson89

    A4 B7 [BPW] pomoc

    @piotrsob1 Oczywiście,zawsze jest kilka procent prawdopodobieństwa,że kumpel mógł już kupić kręcona. Ale znając jego, dokładnie wszystko sprawdził,bo nie wydałby kilkudziesięciu tysięcy na auto niewiadomego pochodzenia. Poza tym,gdyby nawet miało teraz te prawie 300 tys przebiegu,to myślę,że coś by już w nim poszło. A kumpel przez te cztery lata tylko płyn od wspomagania wymienił i szybe czołowa bo pękła od kamienia.
  11. pawson89

    A4 B7 [BPW] pomoc

    Taniusio,bo mu na kasie nie zależy. Poza tym dostał teraz auto od teściowej Ale tak jak pisałem - jestem pewny co do jego przeszłości. Kumpel kupił go cztery lata temu z przebiegiem niecałe 90 tys. I gdyby nie to, podobna oferta bym się raczej nie zainteresował.
  12. pawson89

    A4 B7 [BPW] pomoc

    No właśnie tych 'cyrkow' jak to nazwałeś najbardziej się obawiam. Do tej pory jeżdżę Toledo z LPG i z samym silnikiem nigdy nie miałem problemów.
  13. pawson89

    A4 B7 [BPW] pomoc

    Witam. Mam możliwość kupić Audi A4 B7,rocznik 2007 (konkretnie grudzień 07) z silnikiem 2.0 TDI, z potwierdzonym przebieg 190 tys. Naczytałem się różnych rzeczy na temat tych silników i nasłuchałem się wielu opinii. W związku z tym mam kilka pytań,aby rozwiać wszelkie wątpliwości. 1. Kod silnika to BPW. Jedni piszą,że zły, inni,że jeden z lepszych z 2.0 TDi. Jak jest naprawdę? 2. Czy ten silnik jest na common railu czy to PD? 3. Słyszałem że jest bardzo duże prawdopodobieństwo zatarcia pompy oleju. Ponoć można temu zapobiec albo poprzez podmianę pompy z 1.9tdi albo przy każdej wymianie rozrządu wymienić ten trzpień czy 'olowek' jak on tam jest nazywany. Ktoś robił coś takiego u siebie? Generalnie jestem pewny co do historii auta i tego jak był traktowany. Znajomy chce za nie 20 tys. Warto,czy lepiej poszukać czegoś innego, ewentualnie z innym kodem silnika. Z góry dzięki za pomoc
  14. Witam serdecznie,mam na imię Paweł i mieszkam niedaleko Krakowa. Z marką Audi dopiero mam zamiar zacząć przygodę (dlatego tutaj jestem,żeby wiedzieć co i jak;), natomiast od czterech lat jestem związany z grupą VAG poprzez Seata Toledo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...