karaluch8

Pasjonat
  • Zawartość

    872
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

5

O karaluch8

    Informacje

    • Imię
      Kamil
    • Lokalizacja
      Jawor

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1996
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AFN
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. karaluch8

      Oswietlenie bagaznika ma osobny uklad na przekazniku w pompce centralnego. Jesli switch w zamku dziala to problem jest w pompce. U mnie byla przepalona sciezka. Kawalek drucika przylutowanie z punktu a do b i juz z rok dziala
    2. karaluch8

      Taaa. Ktorys wahacz.
    3. karaluch8

      Turbina nie moze dobic cisnienia, dawka cięta. Szukac nieszczelnosci w ukladzie dolotowym.
    4. karaluch8

      Klapa zimno ciepło, sterowanie. Pianka pewnie powypadala
    5. karaluch8

      vag
    6. karaluch8

      Mi ostatnio nowe lozysko faga padlo po 300km xddd
    7. karaluch8

      Zależeć to może też od kodowania. Jakbyś podał kodowanie MCE to bym ci powiedział.
    8. karaluch8

      Ja też mam patent. Ale powiem za darmo. Sprzedać problem :)
    9. karaluch8

      No to ci się dziwisz że ci pompa jęczy xDDDDDDDDD Nie ma płynu :)
    10. karaluch8

      Jak zapowietrzony to wy***ie
    11. karaluch8

      Siemka. Koledzy doradzcie. Zaczelo mi szumiec lewe lozysko objawialo sie to na skrecie gdy lewe bylo bardziej bylo obciazone to huczalo. Wymiana na faga, po 300km jadac prosto skrecajac itd od 60 w gore zaczelo cos huczec. Mowie pewnie prawe padlo bo to zazwyczaj parami sie robi. Wymienilem prawe jazda i zalamka. Jak huczalo tak huczy. Wiec mowie no nie, posluchalem, rozebralem lewe koło bo po osluchaniu slychac lewe kolo. I co, krecac sama piaste wydaje z siebie jakies dźwięki, i czuc ze nie idzie plynnie tylko takie przeskoki, drgania ma. I co teraz w takiej sytuacji, fag takie gowno, czy co do jasnej cholery. Kasa wydana, szumi mi. Oczywiscie lozysko nie wbijane mlotkiem wszystko na prasie jak pan bog przykazal. Przegub dokrecony 115nm i 180 stopni, wiec nie wyobrazam sobie zeby cos bylo za mocno skrecone. Po za tym ogladajac piaste w lozysko widze ze przegub opiera sie na piascie a nie lozysku które moglo by scisnac. Komus sie zdarzyla juz taka sytuacja? Fag i piz*a?
    12. karaluch8

      Wygląda na zacinającą sie geometrie.
    13. karaluch8

      Turbo ujdzie przepalic i bedzie jechac. Przeplywka od 3.5tys tnie dawke.
    14. karaluch8

      No przestań toz to sie kupy nie trzyma... przez kawalek plastiku ...
    15. karaluch8

      Turbina wgl nie moze dobic do zadanego cisnienia. Zaczął bym od sprawdzenia szczelnosci dolotu ;)