karaluch8

Pasjonat
  • Zawartość

    866
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

5

O karaluch8

    Informacje

    • Imię
      Kamil
    • Lokalizacja
      Jawor

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1996
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AFN
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. karaluch8

      Jak zapowietrzony to wy***ie
    2. karaluch8

      Siemka. Koledzy doradzcie. Zaczelo mi szumiec lewe lozysko objawialo sie to na skrecie gdy lewe bylo bardziej bylo obciazone to huczalo. Wymiana na faga, po 300km jadac prosto skrecajac itd od 60 w gore zaczelo cos huczec. Mowie pewnie prawe padlo bo to zazwyczaj parami sie robi. Wymienilem prawe jazda i zalamka. Jak huczalo tak huczy. Wiec mowie no nie, posluchalem, rozebralem lewe koło bo po osluchaniu slychac lewe kolo. I co, krecac sama piaste wydaje z siebie jakies dźwięki, i czuc ze nie idzie plynnie tylko takie przeskoki, drgania ma. I co teraz w takiej sytuacji, fag takie gowno, czy co do jasnej cholery. Kasa wydana, szumi mi. Oczywiscie lozysko nie wbijane mlotkiem wszystko na prasie jak pan bog przykazal. Przegub dokrecony 115nm i 180 stopni, wiec nie wyobrazam sobie zeby cos bylo za mocno skrecone. Po za tym ogladajac piaste w lozysko widze ze przegub opiera sie na piascie a nie lozysku które moglo by scisnac. Komus sie zdarzyla juz taka sytuacja? Fag i piz*a?
    3. karaluch8

      Wygląda na zacinającą sie geometrie.
    4. karaluch8

      Turbo ujdzie przepalic i bedzie jechac. Przeplywka od 3.5tys tnie dawke.
    5. karaluch8

      No przestań toz to sie kupy nie trzyma... przez kawalek plastiku ...
    6. karaluch8

      Turbina wgl nie moze dobic do zadanego cisnienia. Zaczął bym od sprawdzenia szczelnosci dolotu ;)
    7. karaluch8

      Rurka od klimy ulawało
    8. karaluch8

      Ten egr jakos tak dziwnie pracuje
    9. karaluch8

      Logi
    10. karaluch8

      Gdzie ten plastik jest?
    11. karaluch8

      Dobra na razie zostawiam kodowanie 01111. Mijania ustawione na 51%. Tryb auto i w dzien na 51% swiatla swiecą a w nocy 100%. Ktoś ma jakiś lepszy pomysł co by tu mozna pomodzić? Światła dzienne po halogenach nie wchodzą w gre.
    12. karaluch8

      Dobra ogarnalem sam. Tylko niech ktos potwierdzi. Na poczatku chcialem zrobic dlugie za dzienne. Przekodowalem na 01121 swiatla ustawilem na 51 procent. Fajnie swieci itd. Na 0 za drogowe robiły mijania a tu zonk juz na auto czy na mijania brak dlugich. Mowie no nie, lipa. Wiec przekodowalem na 01111, w 5 grupie ustawilem na 51 procent. Wiec na 0 swieca mijania na polowe mocy a teraz ciemno i na auto na maxa. Wiec dobrze to rozumiem ze teraz na auto w dzien bedzie swiecilo na 51 procent mocy a w nocy na 100?
    13. karaluch8

      I co nikt nic nie wie? Przelaczajac z auto na 0 to swiatla lekko przygasaja. Moze cos jeszcze w adaptacjach cos trzeba pomodzic?
    14. karaluch8

      Kodowanie 01112. Zwykle swiatla tzw. Zwykle lampy plus halogeny. A kodowanie do b7?
    15. karaluch8

      Zmienialem na 1 i na przelaczniku ustawiajac 0 dalej swieca