Rafa(ł)

Pasjonat
  • Zawartość

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Rafa(ł)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Rafał
  • Lokalizacja
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rocznik
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

138 wyświetleń profilu
  1. Również dzięki za spota Super,że tak duża frekwencja, oby tak zawsze tyle osób a nawet jeszcze więcej Zapomniałem zapytać na spocie, kto z Nas był tą czarną B7 sline Avant (rejestracja BSI...) Nie wszystkich jeszcze tak kojarzę z imienia i pewnie trochę potrwa nim zapamiętam
  2. Foto waszych 4 kółek będą dobrze wyglądać. "moje" raczej uniknie zdjęcia. Passerati gdzie wszystko w serii i nie pielęgnowane słabo pasuje do Audi
  3. A sosy typu musztarda, ketchup ktoś bierze?
  4. "Zwykłe" S8 zapewne będzie wolniejsze niż RS7 ale S8 plus już równie szybkie co RS7 To ja wobec tego zorganizuje te różne chusteczki itp.
  5. Myślałem o S8 Plus Też ma nie złego kopa
  6. Najlepiej od Targowej i skręt w Zamoyskiego
  7. Czego będzie brakować to ja mogę to przywieźć? Pieczywo załatwie, jakieś serwetki również + ewentualnie nawilżane chusteczki by łatwiej było umyć ręce
  8. Niech każdy kto będzie, napisze co weźmie by się nie dublować a żeby też raczej niczego nie zabrakło. Ja tak jak pisałem na fb, wyjątkowo będę nie swoim Paseratti bo moja A4 w dalszym ciągu w większej naprawie z którą już zbyt długo zwlekałem
  9. No tak macie rację, trochę za mało informacji Auto faktycznie świeży zakup bo w moich rękach od lutego tego roku. Po pierwsze, w BRE fabrycznie nie ma DPF-u więc chociaż z tym dziadostwem nie będę miał problemu Po otworzeniu maski zobaczyłem,że bagnet nie jest dociśnięty do końca jakby go coś wybijało do góry co jakiś czas bo już nie raz go dociskałem. Więc dymienie jest zarówno na tym nie dociśniętym do końca bagnecie jak i po jego wyjęciu (w tedy dymi prawie jak lokomotywa). U góry wrzuciłem krótki filmik, gdzie jest odkręcony korek wlewu oleju a silnik pracuje. Chlapie olejem na wszystkie strony,że cała obudowa silnika obrzygana olejem. Niektórzy straszą mnie,że mogą być to pierścienie. Modlę się,żeby tylko nie to. Tę odmę jak najszybciej sprawdzić??
  10. Zalany olejem MOTUL 8100 x-clean 5w30. Silnik był rozgrzany do temp.roboczej po dystansie jakieś 25km. Mając na uwadze zapaloną kontrolke oleju nie piłowałem go by silnika nie zajechać
  11. Jak by tylko delikatnie dymił z pod bagnetu nie był by to żaden problem ale sporo dymi. Tak jak wspomniałem wyżej, zauważyłem to gdy otworzyłem maskę po zapaleniu się kontrolki oleju. Jak silnik ostygł, sprawdziłem stan oleju i jest jeszcze co najmniej pół bagnetu. otworzyłem korek wlewu oleju na włączonym silniku VID_20170909_092614.mp4
  12. Dymienie z pod korka oleju mógłbym zrozumieć ale z pod bagnetu? Dodatkowo po długim czasie zapaliła mi się kontrolka oleju, niski poziom. Czy możliwe,że to pierścienie tłokowe poszły??
  13. Co raz bardziej nabieram obaw o ten silnik. Odkrece korek od wlewu oleju to strasznie chlapie olej,że aż na błotnik, lampę. Chyba tak nie powinno być, co nie?
  14. No to co jest z tym silnikiem,że dymi mi z pod bagnetu? Dodam,że zauważyłem to gdy zaświeciła mi się kontrolka od oleju, niski poziom. Czujnik do wywalenia to wiem, ale olej jest bo sprawdziłem na bagnecie. Czy to może być jakiś problem z pompą oleju? Ona nie była ruszana, nic z nią nie było robione
  15. Co masz na myśli? Zmianę silnika czy całego auta?