aprox99

Pasjonat
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O aprox99

    Informacje

    • Imię
      Piotr
    • Lokalizacja
      Bytom,Lünen

    Auto

    • Model
      BMW
    • Nadwozie
      Kombi
    • Rocznik
      2014
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      CJCB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    498 wyświetleń profilu
    1. aprox99

      Najgorszą opinię w Niemczech mają handlarze samochodami i agenci z ubezpieczalni!
    2. aprox99

      Cieszę się że jesteś zadowolony,a nawiasem mówiąc ten A6 twojego kolegi to jakiś ponton.Zawieszenie ma być w miarę twarde to po przejechaniu tysiąca km nic nie czuć,po pontonie ja jestem po takiej drodze słaby,tak jakby jechało się francuzem
    3. aprox99

      Mój był pewny i nic nie było kręcone i jak widać są jeszcze inni którzy ,,czują" podobnie a już myślałem że że mną coś nie tak.Apropo pomogłem dzisiaj kupić koledze ,,pietrz44" w zakupie A4B8 s Line w Niemczech.Dzisiaj odebrał i pojechał do domu.Jestem ciekaw na relację i wrażenia jego
    4. aprox99

      To normalny silnik z 177Km zrobiono 190Km i Euro6
    5. aprox99

      Bo to nie były felery,auto miało gwarancję i było ok.Po prostu mi to nie pasowało.Jak napisałem 95% ludzi nie wie o co chodzi a jak kumplowi pokazałem co mnie denerwuje to po prostu on nigdy na to nie zwrócił uwagi.Audi ,BMW czy Benz to 80% jeździ prestiż i pycha,reszta te 20% to auto no ale niech każdy ma co mu pasuje.Opisałem tylko moje doświadczenia i ewent.refleksje ,po to chyba to forum czy nie?I sorry za to że się odważyłem na krytykę.VORSPRUNG DURCH TECHNIK
    6. aprox99

      Myślę że problem może leżeć po stronie Update silnika.Po aferze z dieslem wszystkie silniki E189 zostały poddane w Niemczech Update,wentylator kręci się prawie bez przerwy ,czy wypala DPF czy nie a z tymi 35 km to naprawdę serio.Było wtedy na dworze tak może +2 stopnie i po przejechaniu uczciwie tak około 37km wskazówka temp była na 70 stopniach-Mam kolegę który robi tuning i chciał za 200 Euro ten Update wymazać z pamięci sterownika i powiedział że potem będzie około litra mniej palił ale nie doszłem tak daleko bo sprzedałem.Ergonomia wkurzała mnie,te 15 przycisków wokoło lewarka,to wchodzenie do Menu żeby zmienić temperaturę no i to trzeszczenie.Zobacz boczki w bagażniku ,siedzą tak tylko na słowo honoru w BMW ich nie wyciągniesz.Zawieszenie 1Be super na dobrej drodze poza tym za twarde parę razy roleta zaciągnięta w bagażniku sama poleciała do góry na nierównościach.Ale to inna historia.Mój przyjaciel z Tarn.Gór kupił takiego jak ja z 2013r i poszła pompa ze wtryskami,6500zł szkody bo była regenerowana i wtryski też,wszystko nowe nie do zapłacenia.Kupujesz diesla żeby był oszczędny i długowieczny a właściwie jedna naprawa układu zasilania pożera całe oszczędności z 3 lat jeżdżenia.Miałem tak 2 razy z Mondeo TDCI Mk III produkowanym do 2007r i po takiej przygodzie wsiadasz niepewnie do auta.Ogólnie to co mi w A4 B8 nie pasuje nie zauważa 95% ludzi,jak o tym mówię to patrzą zdziwieni.Jestem już trochę starszy i wierz mi miałem wiele samochodów i mam porównanie.samochodu np.nie wyczujesz przy jeździe próbnej,dopiero tak po miesiącu jak się tu i tam jeździ to wychodzą pewne rzeczy,pozytywne i negatywne.Koledze który założył temat pomogłem w kupnie A4 S-line koło Bielefeldu,auto cacy tylko nie wiem jak z zawieszeniem bo moje sportowe było o 20mm niżej i twarde a s-line jest ponoć twardsze.ale to jego problem.Sam lubię twardsze ale to w A4 było za twarde.Pozdr.
    7. aprox99

      Może to i dobre spalanie dla A4.Mondeo Tdci palił przy tej samej jeździe 5,8L a BMW3 F31 5,2L.Wiem że te różnice nie są aż takie ale w każdym teście Audi a4 tdi spala najmniej dlatego jak go kupiłem to liczyłem że będzie palił pomiędzy 130-140 tak do 6L max.a nie można zejść poniżej 6,3L.Głównie dobija mnie spalane w mieście.po przejechaniu 35 km silnik w zimie nie osiąga temperatury ,spalanie miejskie jak benzyna.BMW 3 F 31 poj. 2l 184Km pali na autostradzie 1,1l mniej a w mieście 2 l mniej od audi .Ludzie na forach piszą o tym słabym zagrzewaniu silnika a wentylator chodzi prawie ciągle ochładzając EGR .Zresztą miałem 6 lat temu passata tdi 1,9l 105KM i też palił na autostradzie 6,4L dlatego w mniejsze zużycie paliwa u VW nie wierzę
    8. aprox99

      Witam,znanym problemem jest takie jakby świergotanie ,ustaje dopiero po wymianie rozrządu.akurat kolega z forum kupuje taki samochód .Byłem go przetestować i to wpadło mi do ucha.Na niemieckich forach pełno o tym.Dla mnie było to jakby świerszcz cykał.Może to to.
    9. aprox99

      Nie wiem,poczytaj o spalaniu a na autocentrum.pl są opinie o a4.Wszyscy piszą że pomiędzy 130-140 km/h pali koło 6,3 l może powodem był ten Update silnika po aferze spalinowej.Jak czytam testy a4 ostatnio w auto Bild to tam pali audi zawsze mniej
    10. aprox99

      Z dystrybutora.Nie miałem auta które by tak mało spalało,myślałem że Mondeo jest oszczędny.Miałem 5 lat temu Passata tdi,kupiony z mojej firmy i przy normalnej jeździe na autostradzie do Chorwacji miEdzy 130-140 też brał 6,5L a piszą w katalogach o 4,5L?????????????Już wtedy byłem zdziwiony ,teraz po a4 rozczarowany.Może update w związku z aferą spalinową to robi,nie wiem
    11. aprox99

      W BMW jak ściągam tę roletę to ona zwija się i klemuje w takim uchwycie i jest ok.Audi nie jest złym autem bo bym skłamał ale niektóre rzeczy idioci zaprojektowali.Największe rozczarowanie to zużycie paliwa i te skrzypienie
    12. aprox99

      Witam,po 16 latach Mondeo a ostatnio Mk IV postanowiłem kupić Audi A4 B8 TDI.Szukałem srebrnego albo szarego niestety 95% tych aut są czarne a czarny to problematyczna kolor.Kupiłem W Audi Leverkusen ,niestety czarny polisingowy,gwarancja ,bezwypadkowy itd.Silnik był 2L TDI 136KM ,ponoć mniej trochę od 143 KM ale za to silnik zestrojony na oszczędność.więc tak: Silnik paliwożerny na autostradzie,predkość 130-140kmH( 6,3L miasto 8,5L-Mondeo 5,8 i 7,2.W zimie po 35 kilometrach nie jest ciepły i żre jak smok Trzeszczenie w środku nie w czasie jazdy,gdy stałem na swiatłach ,w słupku coś trzeszczy i boczki w bagażniku,ogólnie słabe wykonanie Obsługę tych 15 przycisków koło lewarka projektował idiota,ergonomia(obsługa navi,radia czy temp.tragiczna(trzeba wchodzić do menu żeby ustawić temp.) W bagażniku roleta po zdjęciu lata jak zwariowana,miałem po tygodniu wymienianą antenę na dach,w 4 letnim aucie była od środka skorodowana. Były też inne rzeczy .Plusem było to że się dobrze prowadziło bo miałem zawieszenie sportowe 20mm obniżone,za to był po prostu za twardy. Czyli wykonanie,trzeszczenie,paliwożerny. ergonomiaTeraz mam BMW 3 i silnik 184KM diesel i nawet w mieście nie mogę przekroczyć 6,5L.Mógłby być dla mnie troszkę twardszy ale we wszystkich kategoriach bije A4 B8 polifta na łeb.BMW pali na autostradzie przy tych samych prędkościach 5,2L
    13. aprox99

    14. aprox99

      Witam,mojego też kupiłem u Audi,cenę można negocjować,historia jest jasna.Problemem jest to że Audi daje gwarancję tylko na Niemcy.BMW daje gwarancję na używane która obowiązuje w całej Europie.Miałem A4 TDI pół roku i sprzedałem,nie byłem zadowolony
    15. aprox99

      W Autohus jak kupisz prywatnie doliczają 600Euro ,JHWG nie napisze w umowie że bezwypadkowe.Niby te ceny u obu są ciekawe ale te wszystkie auta coś mają,tu próg ,tam drzwi do roboty itd.Mieszkam w Niemczech i też chciałem kupić w autohus,po dołozeniu 600Euro wygląda sytuacja całkiem inaczej cenowo,do tego jeszcze trzeba parę rzeczy naprawić i czar pryska.