aprox99

Pasjonat
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O aprox99

    Informacje

    • Imię
      Piotr
    • Lokalizacja
      Bytom,Lünen

    Auto

    • Model
      Audi
    • Nadwozie
      Kombi
    • Rocznik
      2014
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      CJCD
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    620 wyświetleń profilu
    1. aprox99

      Piłowanie pomp to jak 20 sek. kręcę i nie odpala. Wymieniłem u mnie filtr paliwa, ten nowy napełniłem nowym paliwem i zamontowałem. Po przekręceniu kluczykiem 3 razy zakręcił i już chodzi do dzisiaj bez problemu. Nie opowiadajcie mitów że poprzez to pompa sypie opiłkami. Opiłkami sypie bo materiał pompy do d..y i tyle.
    2. aprox99

      Od niedawna znaczy od wymiany maglownicy i to jest powodem tak samo jak w Bmw f31
    3. aprox99

      A co ma pompa i wysprzęglik do tego? Pompa i wysprzęglik działają tylko w czasie nacisku na pedał sprzęgła, potem nie biorą udziału w przenoszeniu jakichkolwiek sił. Mechanik powiedział:bo nie było wymieniane, czyli sam nie wie o co chodzi. Nie masz silnika podrasowanego? Nie wiadomo co też tam zamontowano.
    4. aprox99

      Niech w Audi nie opowiadają że te typ tak ma tylko niech powiedzą gdzie znikają te 20 stopni temperatury,co chłodzi plyn o 20 stopni?Jesli jadę po autostradziei mam 90 stopni,duży obieg jest otwarty to nie może być przy zjeździe tak że 20 stopni znikają dlatego pytanie :co chłodzi tę wodę.Chyba myślę logicznie?
    5. aprox99

      Podłączam się pod temat bo to wytłumaczenie:ten typ tak ma to chyba dla idiotów. Miałem wiele dieslów innych marek, ostatnio bmw3 z 2014 roku i czegoś takiego też nie było. Jeśli temp. spada nagle z 90 do 70 stopni to gdzie podziały się te 20 stopni? Silnik jest gorący, a przy zjeździe z autostrady spada o 20 stopni. Woda nie może się tak ochłodzić, czyli jest jakieś przekłamanie czujnika albo sterowników. Muszę zaopatrzyć się w plany układu chłodzenia i popatrzeć, tak samo to długie nagrzewanie nie jest normalne,. Teraz nie mam czasu ale jak go będę miał to odetnę chłodnicę od silnika i zobaczymy co wtedy. Nie może tak być ze po 35 km jazdy silnik ma 70 stopni według wskazówki. Bmw palił o 0,5 l mniej i nic tam ie spadło, to dla tych co twierdzą jaki ten silnik nie efektywny
    6. aprox99

      Witam,w ASO wygrali ten update w związku z aferą spalinową i auto dużo paliło, jeżdżę po autostradzie tak między 130-140 i nie mogłem zejść poniżej 6,3 l na 100km. Teraz przy tej samej jeździe pali 5,4.Pojechałem do kolegi który robi tuning i on wymazał z programu ten update zostawiając jednocześnie wszystkie numery i znaki tego update, nawet jak auto podłączyć się do komputera to pokazuje że update było zrobione. Powiedział mi że ściągnął program, elementy update usunął i wgrał na nowo. Odtąd pali mniej i nie leci ciągle wentylator, przedtem przejechałem na zimnym 3 km i po wyłączeniu często kręcił wentylator, dziwne bo przy zimnym silniku. Poinformował mnie też że ten wgrany update szkodzi silnikowi a Egr zawory padają ja muchy. Kosztowało mnie to trochę ale teraz jestem zadowolony
    7. aprox99

      A4 b8 palił mi też dużo dopóki nie pojechałem do tunera i wywalił soft update, ten soft co wygrywali w związku ze spalinami. Na autostradzie koło 130 nie mogłem zejść poniżej 6.3l teraz mam 5.4
    8. aprox99

      Najbardziej prawdopodobne jest rozrzedzenie oleju związane z DPF,jesli przy wymianie nikt za dużo nie wlał.Trzeba jechać na autostradę i przegonić wtedy powinno się zmniejszyć,po zalaniu zbyt dużą ilością odessać albo spuścić
    9. aprox99

      Silnik 136 KM to wersja eko,masz na pewno zawieszenie sportowe obniżone o 20 mm.Wersja ma mniej spalać
    10. aprox99

      Mannol olej kosztuje 21 euro za 4 litry a u audi chcą za litr niby oryginalnego 25 euro
    11. aprox99

      Coś te automaty nie takie super jak o nich piszą
    12. aprox99

      Napisz na Google VW G052 532,bo taką normę ma on spełniać
    13. Witam,pozwoliłem sobie dzisiaj na wymianę oleju w 6 biegowym manualu silnik 2L tdi 150KM rocznik 2014,przebieg 115tys.Nie miałem problemów z wrzucaniem biegów ale po takim przebiegu i cenie 20 Euro za 4L oleju syntetycznego nie ma co żałować.Niby smarowanie jest na całe życie skrzyni ale też to widzę tak trochę z przymrużonym okiem.Olej kupuję zawsze marki Mannol,tym razem Mannol MTF4 75W80.Firma ta regularnie wygrywa w Niemczech testy olejów a cenowo są bezkonkurencyjne.Zapłaciłem 21Euro z przesyłką a ponoć audi chce 25 Euro za litr!!!!W skrzyni sę tylko dwa korki,spustowy powyżej wzmocnienia,krzyżaka i kontrolny z boku,widać je zaraz.Pierwszy szok,do skrzyni wchodą 4 L ,bylem u Audi i sprawdził w kompie,u mnie wyleciało dokładnie 3L,gdzie reszta?Wlałem te 4L i troszkę wyleciało z otworu kontrolnego,może z 20ml,czyli pasują te 4 L.Przełączanie biegów jest o niebo lepsze,lewarek się śmieje i sam chce wskoczyć na wybranybieg.Dlatego te stwierdzenie że smarowanie wystarcza na całe życie to chyba taki Fake,pozy tym co znaczą te 3L?Audi oszczędza czy jak?gdybym wiedzał że tam są ,,tylko"3litry to już bym to dawno zrobił.Polecam każdemu wymianę po większym przebiegu.Pozdr
    14. aprox99

      Witam,nie umiem jakoś w silniku CJCD znaleźć zaworu EGR.Rurka stalowa wychodzi z bloku silnika i łączy się z dolotem powietrza i tam jest taki malutki zaworek,ale nie ten EGR chłodzony wodą
    15. aprox99

      Szukam pokrowiec na fotel przedni A4B8 szary kratka albo cały fotel