Jump to content

aprox99

Pasjonat
  • Content Count

    148
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

36

About aprox99

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Bytom,Lünen

Car

  • Car model
    Audi
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    2014
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CJCD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,362 profile views
  1. Na wlepce w książce przeglądów. Po lewej pisze:Motor und Getriebekennbuchstaben-kod silnika i skrzyni. U mnie CJCD i MVS
  2. Nie kupowałbym auta bez xenonu i z tego roku z tym przebiegiem dostaniesz takie. Inne duperele jak s-line jest niepotrzebne ale xenon to inna jazda i bezpieczeństwo. Xenon, tempomat, navi i podgrzewane siedzenia powinno auto mieć, reszta ot tak sobie
  3. Pompa olejowa smarowania silnika ma problemy do roku 2009 z prętem sześciokątnym który po jakimś czasie staje się okrągły i zamiast przenosić napęd po prostu ślizga się w siedzeniu.Pompa ta znajduje się na dole silnika i zasysa olej z miski olejowej Pompa cammon rail, czyli wysokociśnieniowa pompa paliwowa ma problemy do dzisiaj z łuszczeniem i produkuje opiłki. Pompa ta napędzana jest paskiem rozrządu i jest pod maską silnika. Zadaniem jej jest wytworzenie ciśnienia paliwa do 1600 bar i transport tego do wtryskiwaczy Teraz chyba jasne
  4. W pompie olejowej czyli tej która daje ciśnienie oleju i widać ją po zrzuceniu miski olejowej jest jest zabierak w kształcie sześciokątnego pręta, jak ołówek i to się po czasie wyrabia powodując zatarcie silnika
  5. aprox99

    A4 B8

    Silnik na łańcuchu, jeden z tzw. pożeraczy oleju do 2011 roku
  6. Szukasz diesla? To dobry krok, uważaj tylko w przedliftach na problem pompy olejowej, tzw. ołówek
  7. Jechałeś tdi cammon rail? Jak nie to nie pisz o klekotach, poza tym jakich porad oczekujesz? Kilku napisze że ten silnik jest niedobry a potem ktoś że jest ok. I zacznie się kołomyja z której nie będziesz mądry. Dla mnie osobiście silniki benzynowe VAG nie są dobre bo mam w pracy kilku co mieli tylko problemy. I nawet te co nie miały problemu olejowego też biorą olej. Nasłuchasz się opinii z lewa i prawa i co dalej?Poza tym nie chce mi się wierzyć że oprzesz swoje kupno na opini kogoś z forum.To tylko takie,, macanie"
  8. Te wszystkie,, przedmuchania" brał bym tak z dystansem. Jak pierwsze zajrzałbym do intercolera i węża czy tam nie ma oleju, jak jest to już wiesz że turbo się poci. Troszkę wilgotne jest ok. Powinien ten mechanik to i odmę sprawdzić
  9. Pytanie laika:A co ma DPF z braniem oleju?
  10. Przy zużyciu oleju 0,8 l /1000km raczej nie będzie kopcił. Jak nie ma wycieków to po prostu silnik spala olej, turbo nieszczelne, uszczelniacze na tłokach albo na zaworach. Zmiana na inny olej może coś pomóc ale raczej nie a to co poprzedni właściciel mówi to tak jak obiecanki polityków
  11. Tę gwarancję to weź tak z przymrużenien oka. Napewno z udziałem własnym a dużo elementów nie jest objętych. Auto lepiej zawieźć do Aso i przetrzepać.
  12. aprox99

    Silnik CJCD

    Problem opiłków to problem pompy, nie silnika i to zdarza się w każdym silniku
  13. Wymienia się to co naprawdę padło, trzeba kilkakrotnie przepłukać system i wymienić pompę.
  14. Pompa i czujnik to dwie różne rzeczy, mógłbyś zapytać:czy przy wymianie pompy wymieniać wtryski
  15. aprox99

    Plukanka

    Silnik będzie ciszej chodził, zawsze jest tak po wymianie oleju a czy poza tym coś się zmieni? Chyba tylko samopoczucie i przeświadczenie że zrobiło się silnikowi dobrze
×
×
  • Create New...