Jump to content

humptydumpty

Pasjonat
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About humptydumpty

Informacje

  • First name
    X
  • Location
    wóz musi latać

Car

  • Car model
    Audi
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2016
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    DETA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Za mało na nich przejechałem żeby już miało coś stukać... póki co słychać tylko szum opon 255/30, co przy tak szerokim kapciu jest zauważalne i to jest na minus. Napisałeś że powyższy rozmiar jest dedykowany do 20? 225mm przy 9calowej feldze wydaje mi się że to już mega naciąg ale kto wie. Moje mają et 42 i kupiłem dystans 8mm ale po pierwszej przymiarce samych felg już nawet nie próbowałem dokładać dystans bo już jest ok.... może pobawię się z tym na wiosnę bo za chwilę czas wrzucić zimowki.
  2. Aaa i bierz koniecznie grafit do twojego... ja się wahałem nawet czy do mojego nie brać bo mi się bardzo podobała ale nie pasowałaby do niczego...u Ciebie będzie idealnie.
  3. Też się biłem z myślami... zobacz jaka jest różnica w wysokości gumy między 255/30 20 a 245/35 19- to jest 8-9mm. Jak wpadniesz w dziurę to te 9mm w 19tce raczej nic nie pomoże. Sądzę że na tych 19 będziesz musiał tak samo uważać jak na 20 i obie nie nadają się kiepskie drogi. Zostaje kwestia wyglądu i ceny. Nie wiem jak ta felga 19' wyglądałoby na aucie.... 20tka już wiesz: )...
  4. A tak wygląda antracyt 20 cali na Twoim kolorze w A6.
  5. Vvalery zdecydowanie do Twojego koloru antracyt. Czarne pasują do czarnego i tak to u mnie wygląda na 20'
  6. wiec tak : zostawiam auto na P ( czy sam nacisnę P czy też wyłączając zapłon samo się uruchomi - to nie ma znaczenia - auto po wyłączeniu zostaje w pozycji Parking )- co sygnalizuje deska i "P" przy dźwigni zmiany biegów. Wracam, otwieram po dłuższym czasie i świeci się N z komunikatem o możliwości stoczenia się auta. Fizycznie jednak skrzynia jest zablokowana - nie da się przepchnąć auta tak jak można to zrobić na luzie (N) Czyli mówimy o samoczynnym przełączeniu się wskazania P na N.
  7. niestety nie ma już, dlatego robię rozpoznanie czy takie zjawisko występuje u kogoś lub czym może być powodowane ( błędów na desce nie ma)
  8. taką sytuację miałem już, wracam na parking po pracy wsiadam i świeci się N , ale ręczny zaciągnięty ( stwierdziłem że nic się nie dzieje , stoczyć się nie stoczy bo Ręczny zaciągnięty i pewnie zapomniałem o P - teraz juz wiem że zapomnieć nie mogłem) nie ma w tym jakiejś prawidłowości - teraz po kilku godzinach wróciłem do auta i wszystko jest jak należy ( może za krótko stało ; może wykonuję coś ( co ?) źle , a może coś elektroniką ?)
  9. Raz na jakiś czas zdarza mi się że po długiej przerwie od zatrzymania (np. przez noc ) wracam i święci mi się komunikat a'la " N - możliwość stoczenia pojazdu .. włącz P i Ręczny" Jakiś czas temu żona powiedziała mi że wyświetlił jej się taki komunikat wiec stwierdziłem że pewnie źle zatrzymała auto ( nie wcisnęła P).... Ale ostatnio i mi to wystąpiło - sprawdziłem w instrukcji czy dobrze zatrzymuję auto i wygląda że tak ( z resztą nie da się wyjść z auta zapominając o P - bo od razy wali ostrzeżeniem; zatrzymuję się nożnym, wciskam P, wyłączam zapłon ; na wzniesieniu dodatkowo Ręczny). Wczoraj zaparkowałem w garażu, włączyłem P i zamknąłem auto .... potem w odstępach kilkunastu/kilkudziesięciu min wróciłem by sprawdzić czy po otworzeniu jest nadal P ( i tak było). Rano otwieram auto i świeci się N ( i komunikat o możliwości stoczenia pojazdu......) ale fizycznie auto/ skrzynia jest w pozycji Parkingu ( nie da się przepchnąć auta jak na luzie). Wsiadam, odpalam i jadę, żadnych błędów czy też problemów w zmianie biegów itp nie ma. Ktoś ma jakiś pomysł o co chodzi ? może jednak coś robię nie tak bo w wystąpieniach nie ma jakieś powtarzalności....
  10. Mam wrażenie że początkowo nie zwracałem na to uwagi aż trafiłem jakiś czas ten wątek.... i stwierdziłem : aha czyli ten trochę głośniejszy dźwięk ( jakby lekkie drgania) przy maksymalnym skręcie podczas ruszania to dyfer. Ciezko opisać ten dźwięk- raczej słychać go dopiero jak dodaję gaz w skręcie powoli ruszając. Koledzy wyżej napisali że to coś jakby opór, drżenie - ale biorąc pod uwagę zasadę działania dyfra i wyrównanie prędkości toczenia kół w skręcie tłumaczę sobie że to normalne.
  11. Podczas zmiany opon okazało się że nie mam czujników wew. Koła razem z wentylem. Czy to by znaczyło że ciśnienie jest u mnie ( może wszystkie B9 tak mają?)mierzone przez ABS na podstawie prędkości obrotowej koła- czyli ten mniej dokładny system?
  12. Panowie, zamierzam sam sprobowac podziałać woskiem przy aucie. Chce osiągnąć efekt wet look i by czarny uzyskał głębię. Lakier na 3letnim aucie. Czy CHEMICAL GUYS BUTTER WET WAX będzie dobry wyborem ? Czy w tej cenie inny produkt sprawdzi się lepiej do tego efektu ( np colli 476 s lub fk1000)? Wcześniej zamierzam użyć cleanera MEGUIAR'S DEEP CRYSTAL PAINT CLEANER KROK1. Czy to właściwie połączenie cleanera z woskiem, czy raczej nie powinno się łączyć produktów różnych marek?
  13. OEM to koszt + 8000 PLN. Zamiennik nie musi ustępować jakością...a za brak znaczka olimpiady zapłacę ok 3000 PLN Moim faworytem był nr 1 z tym ze to juz troche stary wzór. Zobaczyłem te nizej i jaram się na potęgę. To felga z S6 i tu prezentuje się świetnie. Mimo czarnych wstawek nie ginie na aucie. Myślicie że do a4b9 będzie też ok?
  14. OEM to koszt + 8000 PLN. Zamiennik nie musi ustępować jakością...a za brak znaczka olimpiady zapłacę ok 3000 PLN
×
×
  • Create New...