Skocz do zawartości

Piotrek46

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotrek46

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wieliczka

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Piotrek46

0

Reputacja

  1. Witam. Nie mogę znaleźć, proszę niech ktoś napisze czy do A4 B9 wejdą kola 265/30/20 10j? Dzięki Piotr
  2. Witam. Przeszukałem forum ale mało jest info do B9. Mam A4 B9 2.0 TDI 190km 2016 na zawieszeniu 1BA. Chcę ją obniżyć bo bardzo wysoko stoi. Nie zależy mi na sportowych walorach a jedynie na wizualnym aspekcie, no i oczywiście żeby to było zrobione z głową. Wiem z forum że same sprężyny to za mało (przynajmniej część osób ma forum tak twierdzi) dlatego chcę zmienić też amory na takie o krótszym skoku, ale nie koniecznie twarde np. Bilstein B12 które widzialem w zestawach ( na allegro). Moze wystarczy amorek standard tylko od wersji zawieszenia 1BE plus sprężyna Eibach pro-kit? Może ktoś podać kody takich amortyzatorów? Totalnie nie wiem jak to znaleźć. Chciałbym zamówić właściwe. Czy taki set ma sens? Czy oprócz tego jeszcze coś zmienić, odboje, gumy itp? ew. proszę o sugestie lepszych rozwiązań. Będę wdzięczny za każdą odpowiedź. Dzięki. Pozdrawiam Piotr
  3. Dzieki za zainteresowanie z problemem. Co do Vaga to tak jak pisał Kobra - albo sie nie da połączyc z kontrolerem albo (kiedy kontrolki absu nie zaświecą sie -powiedzmy na mrozie) -wówczas nie pojawia sie zaden błąd. Zastanawia mnie jeden fakt. Stara pompa ABS nie działała - załozyłem używke na 100% sprawną. Problem ustapił - ale na chwilę. Teraz już ABS nie działa notorycznie. Czy usterka leży w samej pompie? Jak to jest mozliwe ze sprawna pompa zepsuła się niedługo od chwili jej wymiany? Nawet jeśli te moduły są wadliwe - i ja powiedzmy właśnie taki kupiłem to dlaczego działał po wymianie? A ma ktoś pomysł jak wyłaczyć tą kontrolkę na fisie ?
  4. Nie - no jak ABS sie zaswieci to w tym samym momencie system przestaje działać. Pozostają normalne hamulce. Nie ma zadnych niepokojących objawów. Do kobry7 Przy wymianie pompy abs zostawiłem starą bo myślałem ze jest zepsuta. Wieżyłem ze mam problem z głowy. Załozyłem nową pompe odrazu kontrolki znikły - wszsytko było jak należy - szkoda ze tylko na 20 min. Ale moge kupić jeszcze jeden sterownik - i wysłać Ci ten który jest aktualnie zamontowany. Ale ja mysle ze czego bym nie włozył to zaraz pojawi sie ten sam problem - bo coś uwala te sterowniki (sam nie wiem - na mrozie czasem zadziała). Może by tak pomierzyć napiecia w kostce?
  5. Objawy. Zapalam silnik, zółta kontrolka na liczniku nie gasnie, po chwili są trzy sygnały dźwiekowe i na fisie pojawia się migający wykrzyknik w nawiasach (!). Czasem w mróz wszystko zadziała chwile dobrze ale po około 20 min jazdy problem powraca. Vag nie łaczy sie z kontrolerem ABS. Raz udało mi sie na mrozie (jak abs zadziałał) połączyć z kontrolerem ale nie pokazało zadnych błędów. Sprawdzałem kable, czujniki, wtyczki, zmieniłem popmpe abs, płyn hamulcowy, sprawdziłem akumulator. nie mam pomysłu.
  6. napisałem ze walcze z ABS - to znaczy ze bylem u najrózniejszych specjalistów w tym w ASO również. Wymieniłem częśći za ponad 1000zł w tym całą pompe ABS i nadal problem istnieje. Czytam najrózniejsze fora internetowe, nawet innych marek samochodowych zeby trafić na ślad. I nic. Nikt nie zdiagnozował usterki. Mozna wymienić cały układ hamulcowy od A do Z plus tarcze klocki i jeszcse moze tysiąc innych reczy - ale nie sztuka wyłozyć na stół worek pieniędzy których nie mam. Dlatego nie mam juz siły z tym ABS i chce tylko usunać tą migająca kontrolke Z fisa (!) Wiec prosze o jakieś pomysły jak to ominąć
  7. Cześć. Od 3 miesięcy walczę z ABS i mam juz dość. Sam fakt nie-posiadania ABS jeszcze zniosę ale tej migającej prosto w oczy kontrolki na fisie (!) juz nie. Wiec wpadlem na taki pomysl. Zeby oszukac komputer samochodu czyli pokazac mu ze np: ABS dziala. Przecież ze sterownika ABS musi iść jakiś kabel-sygnał do kompa który mu powie- ABS jest ok lub nie. Moze jest jakiś sposób. A moze da sie przy liczniku w kostkach coś odłączyć i wtedy to ostrzeżenie zniknie. Jak pozbyć się tej migającej cholery. Proszę o porady i pomysły.
  8. Jestem pewny ze w momencie zakupu sterownik był dobry. Tym bardziej ze po włożeniu do mojego auta na poczatku wszystko działalo jak trzeba. Awaria nastąpiła podczas jazdy na prostym odcinku - nawet nie podczas hamowania. Zbyt gesty płyn też nie wchodzi w gre - jest zmieniony swiezy. (sprawdze to jescze). Zvagować nie da sie na żaden sposób. Boje sie kupić nastepny sterownik bo to spory wydatek i sporo szukania a pewnie zaraz bedzie to samo. Pozostaje znaleźć przyczyne lub jakoś okłamać komputer ze ABS działa zeby nie pokazywał mi tych ostrzeżeń.
  9. Czesc. Mam taki problem. Swieci mi sie kontrolka ABS i miga (!) na fisie. Dodatkowo trzy sygnały dźwiekowe po zapłonie. Poszedłem po poradę na forum - opcja szukaj - co znalazłem na temat to zrobiłem. 1. Vag - brak połączenia z kontrolerem ABS 2. Przeczysciłem wszystkie styki w kostce i przy pompie ABS 3. Sprawdziałem bezpieczniki 4. Przeczyszciłem tez czujniki ABS Niestety nic nie pomogło. Obstawiłem więc sterownik ABS. Kupiłem urządzenie - dziś była wymiana u mechanika - po wymianie jak ręką odjął. Po zapłonie cisza - na fisie w końcu pojawiły sie oczekiwane symbole a nie (!). Radość jednak nie trwała długo - w drodze powrotnej od mechanika na prostym odcinku ni z tąd ni z owad trzy sygnały ostrzegawcze na fisie od nowa (!) i kontrolka ABS. (30 min po wymianie) Vag znowu sie nie łączy - żadne proby przywocenia do zycia tego układu nie działają. Mam już dość - ręce mi opadają. Pomocy - co moze być przyczyną? Moze jest jakieś zwarcie? Ja to sprawdzić? Czy istnieje jakiś sposób wyłączenia ABSu aby nie pojawiały sie te kontrolki? Dzieki Piotrek
  10. Czesc. Wczoraj zvagowalem autko i pojawil sie taki blad w silniku: 17695 - boost pressure control valve (n249): open circuit P1287 - 35-10 ---intermittent Jesli dobrze rozumiem - nalezy wymienic tez zawor ale.... ... nie mam pojecia gdzie go szukac - a zeby go zamowic potrzebuje numer tej czesci. Czy ktos moze mi przyblizyc do czego sluzy ten zawor i mógby go zlokalizowac lub pokazac go w etce? Auto to Audi A6 1999 APU 1.8T skrzynia EBY - (w etka - typ handlowy 4B20HK) Juz pisalem na forum kiedys ze mam problem z ukladem podcisnienia - auto reaguje czkawka na obciazenie silnika- moze gdybym wymienial ten zawor... - pojawilo sie swiatelko w tunelu. Dzieki Piotras
  11. Dzieki za pomoc. Nie chcialem ryzykowac i postapilem jak radzila wiekszosc - zalalem Mobila S polsyntetyka 10w/40. Mialem pewne watpliwosci dlatego bo auto dlugo jezdzilo na syntetyku i mysle ze jeden sezon dopiero na półsyntetyku. Tak ze powrót do syntetyka był możliwy. Ale przebieg nie jest maly, silnik sie lekko poci tak ze moglem narobic bigosu lejac syntetyka. Dzieki jeszcze raz pomoc. Pozdrawiam Piotrek
  12. Czesc. Wiem ze bylo i przeczytalem cale forum na temat olejów. I co? No to ze jestem głupszy niz zanim zaczałem czytać. Bo co osoba to inna opinia. Krótko do rzeczy. Audi A6 1.8T 1999 APU Tiptronic przebieg 220tys km - pelny serwis audi do 2006 W 2007 serwis robiony poza audi - zalany olej jakis Eurolite 10w/40 - chce go zmienic. Co zalać w mojej sytuacji? Castrol Magnatec 5w/30 czy Mobil S 10w40? Moze Mobil 1 0w/40? Gdzie moge znalezc informacje na temat normy olejów do mojego auta? Czy moje auto ma wydłuzone przeglady serwisowe? (nie wiem jakich modeli to dotyczy - wtedy leje sie inny olej?) Jutro chce zmienic oliwe i juz mnie głowa boli od czytana i szukania-moze ktos pomoze? Dzieki
  13. Chcialbym sie podlaczyc pod temat. Mam taki sam silnik - i problem z tymi przewodami. Otoz przewod gumowy od zaworu pod kolektorem ssacym idący do kolektora jest odczepiony. Przy takim układzie silnik pracując na wolnych obrotach chodzi w miare równo i nie reaguje tak gwałtownie wibracjami na obciązenie. Jesli doczepię ten gumowy przewód do wystającego króćca przy kolektorze ssącym lub zatkam króciec palcem to odrazu auto zaczyna sie dławic spadają obroty (po chwili to sie stabilizuje) - ale silnik ma wibracje i bardzo mozcno reaguje drganiami na obciązenie (np właczenie klimy). Aha - podczas pracy silnika odłączałem zasilanie od tego zaworu i nie miało to wpływu na prace silnika. Do czego służy wspomniany zawór i co to ma wspólnego z faloaniem obrotów? skanowałem vagiem ale nie wykryło błedu. Dzieki Piotrek
  14. Dzieki za pomoc. Auto nie zagazowane. Aktualnie czekam na Vaga. Wydaje mi sie ze problem bedzie lezal po stronie ECU jak napisal mateogda. Po wlaczeniu klimy na postoju auto tez dostaje dreszczy. Podobnie zreszta przy kreceniu kierownica w miejscu. Tak jakby nie radzil sobie obciazeniem. Skoro ECU pracuje w trybie awaryjnym to dalej - resetowanie, wymiana? czysam vag pomoze? Pozdro - Piotrek
  15. Czesc. Pytanie dotyczy audi A6 C5 1.8T tiptronic z 1999. Mam nadzieje podacie jakies wskazowki. Na wolnych obrotach (N i P) silnik pracuje rowno (obrotomierz nieruchomy). Ale na biegu D podczas postoju czuc drgania silnika (wskazowka obrotomierza faluje). Z kolei na wstecznym, zaraz po wrzuceniu na R - auto dostaje czkawki - tak jakbym druga noga dodawal gazu trzymajac jednoczenie noge na hamulcu. Po chwili te drgania sie stabilizuja i wszsytko wraca do normy. W tym czasie wskazowka obrotomierza wychyla sie dosc mocno. Czy problem dotyczy skrzyni czy moze tez problem zwiazany jest z silnikiem. Dodam ze na zimnym silniku wszsytko jest w normie. Z gory dzieki za pomoc. Pozdrawiam Piotrek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...