Skocz do zawartości

Ryba2007

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ryba2007

Osiągnięcia Ryba2007

0

Reputacja

  1. Witam Mam taki problem z zegarami o tuz gdy prze kręcę kluczy stacyjki to ledwo jarzy się kontrolka poduszek powietrza.Jeśli próbuje odpalić silni to się nie da.Dopiero po kilku krotny prze kręceniu kluczyka w stacyjce wszystkie kontrolki przed rozruchem silnika się zapalają i w tedy mogę odpalić silnik. Co może być powodem dolegliwości w moim autku? Pozdrawiam i z góry dziękuje za podpowiedzi. Ryba
  2. Witam Nie o ten elektozawór mi chodzi.On nie jest przy turbie montowany ale przy kolektorxe dolotowym obok przepustnic.Dałe sobie juz rade z tym problemem Dzieki
  3. Witam Potrzebuje pomocy w kwestii: w jaki sposób powinny być podłączone przewody podciśnieniowe wychodzące z zaworu sterującego turbiną który znajduje się pod kolektorem dolotowym (przykręcony jest od spodu kolektora) są tam trzy przewody.W etce jest słabo pokazane. -jeśli na vagu pokazuje sporadyczny błąd iż ma brak doładowania co może być uszkodzone turbina czy katalizator?Turbina wydaje mi się że działa prawidłowo bo brzy ostrym gazowaniu rozgrzewa sie do czerwoności(smarowanie jest-sprawdzałem) i otwiera się zawór-jeśli jest za dużo powietrza w układzie.Chodzi o bajpas. Pozdrawiam i dziękuje za każdą pomoc. Ryba oprócz znaczników [ i ] staraj się po ludzku nazywać temat (pomocy jest niedopuszczalne ) [pre_pl]
  4. Ryba2007

    [B5 APU] Brak mocy

    mozesz podpowoedziec jak zrobic logi dynamiczne bo robie w grupie 11 i nic ta oprócz obrotow i temperatury nie mam. To nie jest diesl tylko bezyna.jesli wiesz na w jakiej grupie zrobic logi dynamiczne to prosze o pomoc
  5. Ryba2007

    [B5 APU] Brak mocy

    Witam.Mój problem polega na tym ze samochód stracił moc.Byłem na vagu i pokazał błąd przepławki i czujni przepływu temperatury który znajduje się w kolektorze dolotowym obok przepustnicy.Oczywiście zostało to wymienione, vag już nie pokazuje błędów a auto nie ma mocy.Mogę samochód rozpędzi do 140km/g i to wszystko.Jak jadę to przy dodaniu gazu słychać coś podobnego do tego jak by spuszczać powietrze ze sprężarki(tak to mogę opisać ).Oglądałem przewody od turbiny czy nie są sparciałem czy nie ma dziury,ale wszystko wygląda cało. Proszę o jakąś podpowiedz.Z góry dziękuje
  6. Witam. O to mój problem: Padł mi elektrozawór turbiny znajduje sie on pod kolektorem dolotowym obok przepustnicy.Oczywiście byłem na vagu przed i po usterce i nadal pokazuje vag ze elektrozawór - wejście otwarte.Elektrozawór Kupiłem w serwisie, wymienili go na nowy i nadal ten sam błąd. Mechanicy stwierdzili, że nie jest to już elektrozawór, ale nie wiedzą co. Proszę o jakąkolwiek pomoc lub chociaż sugestię. Z góry dziękuję za pomoc. Robert proszę uzupełnij profil, żebyśmy mogli cos więcej wiedzieć o Twoim aucie
  7. Witam.Miałem rozwalony przepływomierz. :biggrin:
  8. przepływka to to samo co przepływomierz?a jesli nie to gdzie znajduje sie przeplywka?
  9. a gdzie sie moze znajdowac przepływka a jest inny sposób sprawdzenia cewek niz komputer serwisowy?Oczywiscie oprucz kupienia wszystkich nowych?
  10. sonde lamda wymieniłem bo na komputerze pokazywała bład jak by cewka padła tez by pokazał komputer [ Dodano: 27-04-2007, 20:00 ] Ryba to moja ksywka za szkoły podstawowej i tak zostało do teraz
  11. Sorry Schiller czy to ci pachnie?
  12. Witam Mam taki problem 1) Jak samochód pracuje na jałowym biegu i jak trzymam go na wysokich obrotach np.6000 to po kilku sekundach spada silnik jakby tracił moc i wraca z powrotem na obroty. 2)Silnik pracuje na wolnych obrotach dodaje gazu odpuszczam i dodaje gazu to strzela w rurę .Efekt jest taki jak by chodził jak Subaru 3)Podczas jazdy :gdy przyspieszam płynie nic sie nie dzieje, ale gdy od puszcze pedał gzu i raptownie dodam to sie zadławi i po kilku sekundach przyspieszy.Tak tez sie dzieje jak jadę z stałą prędkością to tez potrafi sie przydławic i po kilku sekundach wróci na obroty. Co robiłem: Wyczyściłem i zaddaptowałem przepustnice Wymieniłem świece zapłonowe Wymieniłem filtr paliwa i sprawdziłem ciśnienie pompy paliwa Wyczyściłem filtr powietrza i przepustnice. Oczywiście samochód był podłączony do komputer i brak błędów Co myslicie na temat moich usterek w aucie?
  13. Pozdrawiam wszystkich. Jestem z Gdańsk posiadam samochód audi a4 1.8 turbo z którego jestem bardzo zadowolony chodz od pewnego czasu mam z nim problem ,ale mysle ze koledzy z forum mi pomogą w moim problemie :biggrin: szkoda ze wywalili mój temat po kilku godzinach.
  14. Audi A4 1.8 turbo 2000r.Pozdrawiam wszystkich. :biggrin:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...