
Tricky
Pasjonat-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Tricky

Informacje
-
Imię
Franek
-
Miasto
Świdnica
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Chowają się bez problemu
-
Zaczynam się zastanawiać czy może pompa hamulcowa nie ma jakiegoś wpływu na to, dzisiaj np. jeździłem około 30km po mieście i nic. Ostatnio jak jeszvze było dość ciepło 28 stopni to koła zaczęło blokować już po 2-3km.
-
Na dole przy zaciskach wszystko gra jak trzeba, sprawdzaliśmy już to.
-
Tak, hamuje normalnie, czasami jak już zaciski się zacisną to jadąc samochodem czuje że coś go spowalnia.
-
Witam, problem polega na grzejących się hamulcach przednich, zaciski jak by nie odbijają do końca i po wyjściu z auta koła są tak gorące że nie mogę ich dotknąć. Czasami problem pojawia się po kilku km a czasami po kilkudziesięciu. Bylem u mechanika, wymienił mi przewody elastyczne, zestawy naprawcze tłoczków, zregenerował zaciski i wymienił klocki, sprawdzał również jakiś czujnik hamulca pod pedałem czy coś takiego. Niestety problem nie ustąpił, macie Panowie jakieś pomysły?
-
Brak mozliwosci ponownego odpalenia na rozgrzanym silniku Audi a4 b6 1,6 alz
Tricky odpowiedział(a) na Mieczu009 temat w Audi A4 B6/B7
Miałem ten problem i również diagnozowali mi wszystko co tylko było można... U mnie winna okazała się cewka(Dostawała się woda) po wymianie problem ustał. -
Nie
-
U mnie również był zielonkawy nalot a cewkę założyłem firmy behr
-
U mnie ostatecznie pomogła wymiana cewki, okazało się że dawała zbyt słabe napięcie. Po wymianie przejechałem już ponad 1000km i żadnego problemu.
-
Właśnie tego nie wiem, mechanik nie pamięta co wymienił.. Ale nie wsiadzalem tez żadnego najtańszego tylko wziąłem valeo, jest jakaś możliwość żeby sprawdzić jaki tam siedział oryginalnie?
-
U mnie te same objawy, ostatnią rzeczą która wymieniłem jest przekaźnik, również się tu odezwę jak się poprawi(mam nadzieje). Pozdrawiam.
-
Wymieniłem regulator napięcia i byłem pewien że pomogło, niestety... ostatnio znów te same objawy, najpierw nie odpalił a po kilku dniach zgasł podczas jazdy. Tym razem wymieniłem przekaźnik 167, zobaczymy jakie to przyniesie efekty. Powoli kończą mi się pomysły, pozdrawiam.
-
Miałem identyczną sytuacje, wymieniałem wszystko co mogło mieć coś z tym wspólnego. Wymieniłem regulator napięcia i wszystko wróciło do normy.
-
Temat do zamknięcia, problem rozwiązany.
-
Witam, chodzi o to że miesiąc temu samochód nie chciał mi odpalić(pompa paliwa pracowała, rozrusznik kręcił, akumulator nie padł), następnego dnia wróciłem do samochodu i odpalił od razu bez najmniejszego problemu. Po podłączeniu komputera wyskoczył błąd z czujnikiem położenia wału więc został wymieniony(błąd nie powrócił). Około tydzień od wymiany podczas dojeżdżania do skrzyżowania samochód zgasł i nie chciał odpalić, po kilku próbach odpalił i dojechałem nim pod dom, tam po zgaszeniu już nie chciał odpalić, dopiero następnego dnia się udało(tutaj komputer nie pokazywał już żadnego błędu). Oddałem samochód do mechanika, wymieniliśmy drugi czujnik(czujnik położenia wałka), od wymiany przejechałem około 100km i znów ta sama sytuacja. Samochód rano nie chciał odpalić(po kilku godzinach odpalił bez problemu). Czy ma ktoś z Państwa może jakiś pomysł gdzie może leżeć przyczyna? Samochód nie posiada instalacji lpg, komputer nie pokazuje żadnego błędu.