Skocz do zawartości

pnelektronik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pnelektronik

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Jarosław

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia pnelektronik

0

Reputacja

  1. Witam usterka zlokalizowana okazało się że przewód z zaworu n75 idący od turbiny był odkręcony tak to jest kupić auto ... od mechanika dziękuję za pomoc Po naprawie usterki auto zaczęło jechać równo i dopiero czuć moc
  2. Witam Mam mały problem z swoim nowo zakupionym samochodem : Passat B5 1.8t 180km 2004r automat Mianowicie Auto ciągnie od 2,5tys obr/min do 3tys obr/min powyżej tych obrotów auto staje się mulaste jak zwykły silnik bez doładowania po podpięciu do komputera za pomocą Vga wyświetla się błąd regulacji ciśnienia ciśnienie za wysokie Address 01: Engine Labels: 06B-906-018-AWT.lbl Control Module Part Number: 4B0 906 018 DH Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0004 Software Coding: 11551 Work Shop Code: WSC 00533 Additional Info: WVWZZZ3BZ5E069676 VWZ7Z0D0562868 VCID: 6ADBA8CE16BEC3121E-515E 1 Fault Found: 16618 - Boost Pressure Regulation P0234 - 35-00 - Limit Exceeded (Overboost Condition) Readiness: 0000 1000 Po wykasowaniu błędu Auto do pierwszego wkręcenia się na obroty odzyskuje moc niestety po zmianie biegu błąd powraca i przy przy trzymaniu gazu auto szarpie powyżej 5tys obr/min z logów wychodzi mi że niestabilne ciśnienie doładowania Co sugerujecie sprawdzić aktualnie próbuję się dostać do dźwigni regulacji geometrii na turbinie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...