Skocz do zawartości

Janek28

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Janek28

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Lwówek Śląski

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Janek28

0

Reputacja

  1. Który numer potrzebuje z wtrysków żeby zamówić nowe bądź używany.a DPF po regeneracji czy lepiej nowy
  2. Dziś odwiedziłem warsztat tuningowy z porządnym kompem .pojechałem na sprawdzenie stanu DPF i się okazuje że w środku pusto brak wkładu DPF ale winowajcą jest wtrysk 3ci bo strasznie duże odchyły ma .wymienię wtrysk i powiem co i jak .a firma która sprawdza wtryski i mi to robiła wcześniej chyba leci po łebkach że tego nie zauważyła jak spr wtryski
  3. Dlaczego wątpisz w przebieg.dzis rano odpaliłem i nic nie puszcza dymka ale jak delikatnie dostanie gazu to lekko dymil znów ale jak się nagrzał i już ciepły to nic nie puszcza pary nawet
  4. A to co piszesz to do oleju czy do ropy uszlachetniaczy czy co to
  5. Olej Valvoline 5w30 SYNpower z tego co pamiętam .wymianę miałem z 500km więc za jakieś 9tys nowa wymiana .
  6. Można tu filmiki dodawać?jak będzie dymil dorzucę jak to wygląda
  7. Dziś wymienił termostat bo nie trzymał 90stopni a do 70fochodzil .tylko co ma piernik do wiatraka chyba to że mam mniej 360zl w portfelu a to miałem to zrobić ale czy dymienie znikło dziwnym trafem hehehe za 3h się dowiemy
  8. Dziś odebrałem na d mechanika .coś tam robił już sam nie wiem co .jak przyjechałem to był zagrzany i zagrzany gasiłem i odpalałem to chmurki nawet nie puści .za 3h jak ostygnie bardziej odpalę i zobaczę jak to wygląda .
  9. Ale co później by nie dymil podczas jazdy jak palił by olej z ropą?tak 210tys a pierścienie można jakoś spr bez rozbierania ?może sprawdzenie ciśnienia na cylindrach?
  10. Mam bagnet z miarką.dym myślę że pachnie hmmm olejem no nie wiem ciężko powiedzieć .ale po nagrzaniu do 70stopni jakoś lub po 2km przestaje dymić a oleju nie ubywa.a płukanka silnika.musle że jak wycięty w środku DPF to program zmienili ale po zakupie dwa lata nic się nie dzialo
  11. DPF jakiś miesiąc temu chcieli z kompa wypalić ale nie da się nie może osiągnąć jakaś temperature
  12. Przebieg 210tys .auto zaczęło dymić od pół roku.nieraz słabiej nieraz mocniej .chlodniczka EGR pominięta i to samo dymi,wymienią termostat bo nie łapie 90stopni a co DPF to widzę jakiś pospawany może wypruty ale po zakupie już taki był i od zakupu przez dwa lata nic nie dymił.nigdy nie świeciła kontrolka od DPD na kompie zero błędów czy palących się kontrolek.olej co 10tys max wymieniany
  13. Witam i przepraszam jak pisze nie tu gdzie powinienem,ale jest tu nowy . Więc Audi a4 B8 2008r 2.0tdi 143kM CAGA . Auto po odpaleniu strasznie dymi na biało niebieski tak mi się wydaje .Nieraz przestaje dymić po 500m a nieraz jak osiągnie jakąś temperaturę około 70stopni .Chlodniczka EGR pominięta i EGR zaślepiony.wtryski były wyciągnięte i sprawdzone .oleju i płynu chłodzącego nie ubywa i nie są wymieszane ze sobą.auto ma moc i przyśpiesza jak wcześniej .na pewno to nie jest różnica temperatur bo jest ciepło ,odpala bez pracy byłemu ciepłe zimne .auto posiadam od 3lat i wszystko przez 2,5roku było super dymka nie puszczal.prosze o jakąś pomoc lub podpowoedzenie co to może być
×
×
  • Dodaj nową pozycję...