Skocz do zawartości

Mrozu612

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mrozu612

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    3city

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Mrozu612

0

Reputacja

  1. Cześć, witam Mam problem, ucieka mi płyn chłodniczy. Wyciek namierzylem z tym że nie wiem jak nazywa się dokładnie ten wężyk, jak go szukać w sklepach? Nie ma na nim żadnych oznaczeń. Załączam kilka zdjęć może ktoś wie Dodam że dojście do niego jest po wyjęciu zbiorniczka wyrównawczego. Znajduje się on pod przepustnica, choć nie jest z nią połączony.
  2. U mnie problem rozwiązany (przynajmniej mam taką nadzieję). Co pomogło? Zdjalem przepustnice wyczyscilem ją znowu tylko tym razem gdy miałem wyjeta otworzyłem również potencjometr przepustnicy. U mnie ten plastik był tylko na zatrzaskach. Sprawdziłem jak wyglądają slizgi. Były ok więc jedyne co zrobiłem to trochę bardziej wygialem do góry te blaszki co właśnie pracują na slizgach. Od paru dni jest wszystko w porządku. Jest jednak mała różnica. U mnie ma VAGu był błąd właśnie na czujniku położenia przepustnicy
  3. Zapieczone? W tym wypadku nie powinny one wgl działać,przynajmniej na logikę tak powinno być a tu jest odwrotnie
  4. Cześć! Przeszukałem forum i nie znalazłeś akurat mojego problemu więc do rzeczy. Audi A4 b6 problem polega na tym że gdy użyje spryskiwaczy lub po prostu na chwilę włączę wycieraczki to nie chcą się one już wyłączyć. Cały czas pracują. Nawet wyłączenie i włączenie auta nie działa. Jedyne co pomaga to ponowne użycie spryskiwaczy lecz nie zawsze to pomoże. Czasem muszę tak zrobić ze 3-4 razy albo więcej i nagle im się przypomina że warto się w końcu wyłączyć. Gdzie może leżeć problem? Na komputer będę jechał na dniach, ale może za wczasu ktoś zna problem i umie pomóc
  5. Wyczyszczenie przepustnicy nie pomogło :/
  6. Chyba klasyka w tym silniku. Też szukałem i ostatecznie tylko w ASO zdobyłem
  7. Mam ten sam problem. VAG wskazuje że problemem może być przepustnica. Z początku myślałem że wina dziurawej rury idącej z filtra do przepustnicy jednak tak jak u Ciebie. Temperatury spadły i problem wrócił. Zastanawiam się nad wyczyszczeniem przepustnicy. Może u Ciebie będzie ten sam problem
  8. Siemka! Mam Audi A4 b6 z benzynowym silnikiem 2.0. Przyszedł czas na zmianę oleju i zastanawiam się czy lać dalej 5 czy przerzucić się już na 10. Przebieg 190tys coś tam dolewek oleju muszę robić ale jest to maksymalnie 150ml/1000km a może nawet i mniej. Jakie jest wasze zdanie na ten temat? PS. Jak jest już taki temat to sorka ale nie namierzylem nic takiego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...