Skocz do zawartości

montoy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O montoy

Informacje

  • Imię
    jakub
  • Miasto
    krosno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia montoy

0

Reputacja

  1. zrobione Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  2. A więc n75 przemyte i wężyki silikonowe też,wyjeżdżam na zimnym silniku a tu wszystko ok,parę prób aż do zagrzania i dalej spokój po logach widzę że jeszcze przeładowuje trochę ale przyśpiesza w miarę ok ,już niema tego szarpnięcia i wyhamowania. Więc czy problem był w samym n75 może jakiś wężyk? mam jeszcze pytanie o to jak szybko to turbo wstaje bo przeglądałem parę logów w innych seryjnych bexach i żaden niema 1400mbar przy 2000 obr. czy to objaw tylko tego że jest po regeneracji?Czy to że tak wyjątkowo szybko wstaje + wolna reakcja n75 = przeładowanie ? soul87 rozumie ze możemy wykluczyć mały otwór i przycinanie ,czy przycinanie się rozchodziło? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  3. No to podpiąłem się pod gruszkę i sprawdziłem na nowym manometrze( 0-1,6 bar) przy jakim ciśnieniu się zaczyna otwierać . Zaczyna zaraz przed 0,3 bara a kończy na 0,5 ,chodzi mięciutko bez zacinania. dla pewności podpiąłem ten manometr pod inny do pompowania kół mniej precyzyjny ale pokazują to samo wiec chyba jest ok. przemyłem trochę n75 i jutro spróbuję zrobić logi na zimnym silniku żeby spróbować wyeliminować zacinanie na gorącym turbo. pytanie;czy tak nisko wyregulowana sztanga ma prawo działać tak jak to na tych logach, bo z tego co wiem to powinno zaczynać około 0,55.
  4. Zostawić tak nie chcę bo strasznie faluje przy przyśpieszaniu jak dobije 1.3 bara a później odcina.
  5. A ile powinno pokazywać przy odpiętym n75 w bexie? I jakie ciśnienie powinno otwierać gruszkę?
  6. bez n75 jakie wnioski? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  7. Panowie witam ponownie. Od ostatniego razu trochę się pozmieniało a mianowicie. turbo zregenerowane(wirniki obydwa ,żeliwo,gruszka nowe) sai out(zaślepka na głowicy,zaślepka w puszce filtra,wężyk zaślepiony) czyszczenie smoka cat out (downpipe od custom hofman) nowy rozrząd(z przodu) mieżenie ciśnienia niestety narazie tylko na zimnym wszystkie 12,5 bara no i dziś zrobiłem pierwszą jazdę żeby się w końcu nacieszyć tymi 190 konikami atu znowu problem. Turbo przeładowuje!!!! kurna jego mać!!! Dlaczego? żle wyregulowana?(nakrętki na sztandze pomalowane na czerwono były)czy przycina sie i nie otwiera?Bo n75 chyba dobrze reaguje?http://vaglogi.pl/log-002_033_P67hSBE.html http://vaglogi.pl/log-115_118_wG5DH.html http://vaglogi.pl/log-002_033_3HZ3y7Z.html http://vaglogi.pl/log-003_020_hV4j850.html
  8. panowie oceńcie stan kata, żeliwo popękane dwuch miejscach na wylot ,klapka lata jak żyd po piekle(nie domykała i gniazdo wypalone. luz poprzeczny jak to luz,wzdłużny 0,8mm. 1.jaki koszt regeneracji i gdzie z wymianą żeliwa? 2.pchać się w hybrydę? jak tak to gdzie i ile? 250max ale 230 z seri turbo tez bym nie pogardził 3.wywalenie sai i kata.jaki koszt wywalenia z kompa? 4 jaki koszt strojenia na hybrydzie(wiadomo ze wtryski jeszcze trzeba) a jaki na seri?(rozumiem ze przy strojeniu sai out i kat out z kompa sa wliczone w strojenie? doradźcie coś bo w czerepie sie gotuje
  9. Witam ponownie. DV wymienione na ori przepływka założona bosch(wkład też bosch) przepłukany dolot z oleju proszę o ocenę nowej przepływki i logów ,rozumiem ze muszę podciągnąć sztangę ale czy macie jeszcze jakieś wskazówki? Dynamiczny: Grupy 002, 115, 118: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dynamiczny: Grupy 090, 093: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dynamiczny: Grupy 003, 020: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dynamiczny: Grupy 002, 033: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dynamiczny: odpięta n75 Grupy 002, 115, 118: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  10. Witam ponownie. Dziś zamontowałem nowy dv aso i zrobiłem parę logów .Odczucia takie same .Dodam ze w okolicach miedzy 3000 a 5000 przy przyśpieszaniu odczuwalny jest jednosekundowy spadek mocy a grupie 002 i 033 widać dziwny spadek parametrów 3880 obrotów natomiast w grupie 115 widać przeładowanie turbo? i nagły spadek.W grupie 090 tez widac przajscie na -2 i spadek na 0 w okolicach tych obrotów. logi 115 i 118 pierwszy jest normalny a drugi z odpiętą wtyczką n75 .trzeci nie brac pod uwagę bo musiałem zwolnić. 115 118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 90 93 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002 033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003 020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  11. niewiem dlaczego gupa 115 i 118 pokazuje razem z poprzednimi logami?
  12. dzisiejsze logi po czyszczeniu dv. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  13. Ps.dolot od przepływu do kolektora dolotowego trzyma 1.8 bar przez 10 minut.O co chodzi z tym bulgotaniem że ma być ,u mnie cisza.
  14. Takie znalazłem u siebie,tłoczek się nie ruszał to dałem wd40 i chodzi elegancko.Jeszcze rozbiórek żeby popatrzeć do środka.Petanie czy warte to coś czy szukać aso
×
×
  • Dodaj nową pozycję...