
Bobi1104
Pasjonat-
Postów
36 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Bobi1104

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
KIELCE
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
U mnie obojętne czy jest zimny czy ciepły czasami pali za każdym od strzała czasami kręcę po 12 obrotów i zaczyna łapać cokolwiek
-
wrzucam zdjęcia z bloków pomiarowych silnika oraz licznika mam nadzieje ze zrobilem wszystko co istotne i mi pomożecie
-
narazie u mnie siedzi strumennica w zwykłej grubszej rurce nie prędko zobaczę jak to wygląda na przeglądzie ale po zmianie czegokolwiek na wieksze i mocniejsze co poprawi osiągi auta będzie powodować większe zadymienie więc każda modyfikacja silnika łączy się ze zwiększeniem emisji spalin przez nasze samochody
-
Jeśli nie masz katalizatora w dowodzie myślę że nie powinno być z tym żadnego problemy ale jeśli masz dużo obawy zobacz oferty na allegro są strumienica w kształcie katalizatora a na przeglądzie nie będą zaglądać do środka ?
-
powodów tego błędu może być wiele:1)zapieczone kierowniczki turba2) zardzewiała i źle pracująca gruszka3) rurki od układu turba mogą być dziurawe4) moze byc zabity przepływowierz5) albo zabity N75 polecam obejrzeć przewody gumowe wchodzące do N75 i rozebrać go na internecie znajdziesz instruktaż jak to zrobić
-
Pamiętaj żeby najpierw doprowadzić auto do stanu fabrycznego żadnych wycieków ani dysfunkcji żadnego podzespołu potem bierz się za zabawę a na początek radził bym wymienić wydech zamiast katalizatora strumienica z możliwe małą ilością kolanek i zagięć , kolektor ssący jak i dolotowy do wymiany na większy customowy pompa jeżeli jest w dobrym stanie wytrzyma , tylko pojawią się pytanie co że sprzęgłem i półosiami ponieważ jak tak podniesiesz moment obrotowy wszystko będzie straszne dostawać po tyłku a przeguby lubią często padać pod taką mocą a kolektory ssący i wydechowy dadzą ci wbrew pozorom dużo mocy i jest jeszcze fajny sposób na przerobienie turbo żeby brało ciągle zimne powietrze z zewnątrz bo fizyka jasno mówi że zimne powietrze ma większą gęstość niz ciepłe więc będzie dobrze współgrać z kolektorami i cała reszta da całkiem nieźle wyniki nie za dużym kosztem
-
Sprawdzę jutro temperatury ale kata wtrysku nie mogę ponieważ mam wersję beta vcds i jak włączam nastaw 000 to wyskakuje okienko że potrzebuje zarejestrować program chyba że ktoś ma jakąś odblokowana wersje to prosiłbym o link do takiego czegoś jeśli to możliwe
-
jak kreci gdy nie może odpalić to tak jakby wgl nie dostawał paliwa
-
a czy to ciężkie odpalanie możne się wiązać z złym kątem wtrysku lub dawką paliwa ponieważ dawkę paliwa mam ustawioną na ponad 4mg/suw niestety nie mam wersji vcds żeby sprawdzić kąt wtrysku ale może być to z tym związane czy raczej to przez te błędy ? dodam ze niedawno miałem pompę paliwa w regeneracji i mechanik ustawił ją tak jak była ponieważ nie miał możliwości sprawdzenia tego na komputerze . a jak nie chce odpalic to dawka przy starcie idzie od 25 do 50 mg / suw czy to normalne ?
-
Dziękuję za pomoc u mnie w przejściówce nawet kable były rozpinane i obyło się bez cięcia i lutowania Temat do zamknięcia
-
Map sensor , n75 jest ok ostatnio regenerowane a możliwe że od razu jak odpalę na zimnym i dodam gazu na biegu jałowym to zaczyna się mulic i nie chce iść więcej od 2-3 tys powyżej jest okej
-
Witam Mój problem polega na tym z gdy skręcam w prawo coś zaczyna mi szumieć strasznie a wręcz huczeć nwm czy to wina opony ,któregoś z wahaczy czy może jednak łożysko które jest w silniku na końcu półosi ponieważ jak sprawdzałem to lewa lekko chodzi od koła do skrzyni wyczuwalny jest luz a druga stoi sztywno Proszę o pomoc
-
W kostkach od samochody czy między kostkami od samochody a tymi które idą do radia ponieważ mam przejściówkę z 2 kostek z samochodu na jedną do radia