krzysiek1980611
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O krzysiek1980611
Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Bielawa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia krzysiek1980611
0
Reputacja
-
Witam. Nie wiem dlaczego nie wyświetla się cały tekst a było tak - Witam wszystkich. W zeszłym roku stałem się szczęśliwym posiadaczem AUDI A4B5 o pojemności 1,6l z 1995 roku. I co się okazało, nagle płyn od wspomagania prawie uciekł - pomogła wymiana pękniętego węża i od tamtej pory jak na dworze temperatura jest poniżej +10 stopni, a temperatura silnika poniżej 75 stopni jest bardzo ciężko skręcić kierownicą od osi pojazdu w prawą stronę. Po rozgrzaniu się silnika i wykonaniu paru skrętów w prawą stronę jest tak jakby odblokowanie i nagle całe wspomaganie działa jak powinno.
-
Witam wszystkich. W zeszłym roku stałem się szczęśliwym posiadaczem AUDI A4B5 o pojemności 1,6l z 1995 roku. I co się okazało, nagle płyn od wspomagania prawie uciekł - pomogła wymiana pękniętego węża i od tamtej pory jak na dworze temperatura jest poniżej +10 stopni, a temperatura silnika poniżej 75 stopni jest bardzo ciężko skręcić kierownicą od osi pojazdu w prawą stronę. Po rozgrzaniu się silnika i wykonaniu paru skrętów w prawą stronę jest tak jakby odblokowanie i nagle całe wspomaganie działa jak...
-
Witam wszystkich. W zeszłym roku stałem się szczęśliwym posiadaczem AUDI A4B5 o pojemności 1,6l z 1995 roku. I co się okazało, nagle płyn od wspomagania prawie uciekł - pomogła wymiana pękniętego węża i od tamtej pory jak na dworze temperatura jest poniżej +10 stopni, a temperatura silnika poniżej 75 stopni jest bardzo ciężko skręcić kierownicą od osi pojazdu w prawą stronę. Po rozgrzaniu się silnika i wykonaniu paru skrętów w prawą stronę jest tak jakby odblokowanie i nagle całe wspomaganie działa jak należy. Nie pomogła wymiana płynu już 2 razy. A mechanik do którego oddaję auto mówi mi, że jeszcze się z takim czymś nie spotkał i nie wie co może być przyczyną. A wymieniać wszystkie części po kolei na chybił trafił to troszkę nie bardzo mnie stać i auto prawie cały czas jest potrzebne. Proszę pomóżcie.