
Wajek
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Wajek

Informacje
-
Imię
Waldek
-
Miasto
Bydgoszcz
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 FSI
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Była robiona kompletna regeneracja głowicy, pierścienie,hanowanie cylindrów , popychacze zaworowe, uszczelka kolektora ssacego, panewki korbowodowe, pierscienie tłokowe, nowa odma , uszczelki. Silnik był już rozbierany 3 razy , mechanik sprawdził już chyba wszystko, wycieków brak , i oleju też .
-
Witam, mam ten sam problem, wykonałem remont silnika głowica, pierścienie, odma koszt ( 6 tyś) , problem został , 800 km i znowu brak oleju, oddałem na gwarancji do mechanika , głowica znowu do plantowania , hanowanie cylindrów, wymiana pierścieni , dalej ten sam problem , cała naprawa nic nie dała tylko kas a poszła. Żadnych wycieków , badanie spalin ok . Mechanik proponuje żeby wymienić blok bo może był przegrzany ale nie daje gwarancji że to pomoże. Może coś doradzisz?
-
5 w 40 przed naprawą i po , lecz problem pozostał , mechanik stwierdził że da gęściejszy to powinien się uszczelnić , zalał olej 15 w 40 i dalej bez efektu .
-
Od 3 lat mam auto i nie miałem problemu z braniem oleju, nie było konieczności sprawdzać co 100 km, po tej wymianie się zaczęło teraz to nie mam wyjścia i muszę sprawdzać co chwilę , chociaż po takiej kapitalnej naprawie spodziewałem się efektu a nie jeszcze większego kłopotu. Gdybyś wyłożył 7 tyś to też byś chciał mieć kłopot z głowy a nie pusto po kieszeni.
-
Wiesz żeby to było takie łatwe znaleźć przyczynę, wszystko o czym piszesz było sprawdzane i jest ok, żadnych wycieków ani mokrych części , była robiona analiza spalin ok . a ciągle bierze i po takim kapitalnym remoncie też, po prostu nic to nie dało a z kieszeni 7 tys poszło . szukam kogoś kto może naprowadzić na przyczynę tego nietypowego problemu . ;(
-
auto stoi już od miesiąca na gwarancji w warsztacie , teraz przetacza rowki pierścieni na pierścienie nad wymiar , może to coś da.
-
Z chęciom bym to zrobił ale po takiej naprawie mam gwarancje i nie znajdę mechanika , który się zgodzi to poprawić. Wtedy gwarancja przepada a kolejny mechanik jest odpowiedzialny z usterkę .
-
Z olejem nie było problemu do momentu wymiany przez mechanika, zastanawiam się czy go wymienił a może zapomniał dolać, bo nigdy coś takiego mi się nie zdarzyło . Właśnie od tej wymiany zrobiłem 400 km i kłopot , sprawdzam stan oleju nie spodziewałem się że po przejechaniu tylko 400 km będzie brak, zawsze mogłem dużo jeździć po prostu nie brał tak ole. Tylko co jeszcze mogę zrobić , jakaś rada dla mechanika ?
-
I jak z twoim olejem ? Ja już nie wiem co mogę jeszcze zrobić.
-
Witam, mam ten sam problem Po normalnej wymianie oleju i filtra przejechałem 400 km i pokazało się minimum, od tego się zaczęło. Mechanik stwierdził że trzeba robić silnik . Ok ogromne koszta ale nie było wyjścia. Po rozebraniu okazało się że pierścienie były zapieczone, - wymiana pierścieni, panewki korbowodowe, kompletna głowica po szlifie i nowa odma. Lecz nic to nie dało przejechałem 2000 i znowu brak potem 1000 i następnie już po 600 km, znowu wymienił olej na inny lecz to też nic nie dało, teraz zamówił nowe tłoki ale po sprawdzeniu okazało się że te co są to ok wiec ich nie wymienia. Możecie coś doradzić.
-
Witam, mam ten sam problem Po normalnej wymianie oleju i filtra przejechałem 400 km i pokazało się minimum, od tego się zaczęło. Mechanik stwierdził że trzeba robić silnik . Ok ogromne koszta ale nie było wyjścia. Po rozebraniu okazało się że pierścienie były zapieczone, - wymiana pierścieni, panewki korbowodowe, kompletna głowica po szlifie i nowa odma. Lecz nic to nie dało przejechałem 2000 i znowu brak potem 1000 i następnie już po 600 km, znowu wymienił olej na inny lecz to też nic nie dało, teraz zamówił nowe tłoki ale po sprawdzeniu okazało się że te co są to ok wiec ich nie wymienia. Możecie coś doradzić.
-
Gdy byłem pierwszy raz u mechanika to stwierdził że wymiana pomoże i będzie ok wiec się zdecydowałem na naprawę , gdybym wiedział że to nic nie da to bym nie robił tylko sprzedał na części . Po włożeniu takiej kasy, to lepiej znaleźć przyczynę. Może jednak ktoś coś ciekawego doradzi ?
-
Witam, mam ten sam problem Po normalnej wymianie oleju i filtra przejechałem 400 km i pokazało się minimum, od tego się zaczęło. Mechanik stwierdził że trzeba robić silnik . Ok ogromne koszta ale nie było wyjścia. Po rozebraniu okazało się że pierścienie były zapieczone, - wymiana pierścieni, panewki korbowodowe, kompletna głowica po szlifie i nowa odma. Lecz nic to nie dało przejechałem 2000 i znowu brak potem 1000 i następnie już po 600 km, znowu wymienił olej na inny lecz to też nic nie dało, teraz zamówił nowe tłoki ale po sprawdzeniu okazało się że te co są to ok wiec ich nie wymienia. Możecie coś doradzić.
-
Witam, mam problem z silnikiem olej , widzę że to już odwieczny problem. Zaczeło się od zwykłej wymiany oleju, po tej wymianie i przejechaniu 500 km okazało się ze jest minimum, samochód oddałem do mechanika , zrobił wymienione pierścieni, panewki korbowodowe, kompletna głowica po szlifie, nowa odma. I problem pozostał 1000 km i minimum . Zmienił olej lecz to nic nie dało, przerobił odmę to też nic nie dało. Możecie coś doradzić