Skocz do zawartości

Ombree

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ombree

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ombree

0

Reputacja

  1. Ombree

    Czujnik przy wentylatorze

    Witam, mam problem. Ostatnio przy przeglądzie silnika zauważyłem, że mam przypalone przewody idące do jakiegoś czujnika, a z trzech przewodów, które wchodzą w kostkę jeden (czarny) jest przerwany. Co to za czujnik. Nie wyskakują mi żadne błędy. Pozdrawiam
  2. Ajj, miałem na myśli przepływomierz
  3. A gdy wymienię przepustnice na nową to od razu mogę zrobić logi ? Czy najpierw trzeba trochę pojeździć, żeby komputer się nauczył itp
  4. A jeśli chodzi o przepływomierz to taki za 200 zł z Boscha jest ok ? Czy raczej to też padło?
  5. Tak, może nie od samego początku, ale od 1800obr na pewno. A co do odmy to mam sprawdzić czy nie ma pęknięć, czy jest jakiś konkretny sposób na to?
  6. Cześć, zrobiłem logi. Rozkręciłem altka do 7k obrotów A co do skomplikowania to samo przyciśnięcie startu nie jest problemem. Gniazdo diagnostyczne mam pod kierownicą i kabel ledwo mi starcza gdy laptop leży na siedzeniu pasażera xD Ale tym razem wziąłem go na kolanka i nie było problemu Pozdrawiam LOG-01-033-002-05-01-18 - 2.csv
  7. Odświeżam, pomoże ktoś?
  8. Cześć. Dziś przyszedł mi kabel, więc zabrałem się za testy. Testy sondy lambdy wyszły ok, a gdy przeszedłem do testu katalizatora, nie przeszedł go. A na stacji diagnostycznej pomiar katalizatora sugerował, że jest on w pełni sprawny. Przy auto teście wywaliło mi błąd: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 557 Component: 2.0L R4/5VS G 0006 Coding: 0011501 Shop #: WSC 66565 1 Błąd Zapis.: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded Readiness: 0000 0001 Skasowałem go, ale odkąd używam auta nigdy mi taki nie wyskoczył. Dopiero po wywołaniu zdalnie testu. Proszę o analizę logów. Ten dynamiczny test z poradnika wyszedł mi tylko do 5tys obrotów zamiast do 7, bo nie miałem gdzie się rozpędzić, a robiłem ten test sam, więc nie chciałem się rozbić xD Pozdrawiam LOG-01-003-020-091 zmienn faz.csv LOG-01-031-033-002 z grupą 031.csv LOG-01-032-033-002 - wolne obroty.csv LOG-01-032-033-002 butowanie.csv LOG-01-033-032-002 log dynam.csv Temp po odpaleniu silnika: Temp na zimno po nocy: Wywołany test kata: Okno kodów gotowości:
  9. Dobra, zamówiłem już ten kabel. Po weekendzie przyjdzie, więc zrobię testy i wtedy się zobaczy
  10. Więc gdzie może leżeć przyczyna?
  11. Dzięki, zapoznam się. Aczkolwiek wolałbym zrobić to swoim sprzętem. Mam Auto Skaner Dominator MAX
  12. Witam. Byłem dziś na przeglądzie i diagnosta mi powiedział, że mam trochę przekroczone spaliny. Dokładniej to nie spala mi całej mieszanki. (A ostatnio zauważyłem większe spalanie) Miałem robioną głowicę, bo auto brało mi olej. Diagnosta stwierdził, że komputer auta nanosi poprawki na mieszankę i skoro wcześniej brał olej to była poprawka naniesiona, a teraz jest inna mieszanka. Powiedział, żeby przywrócić komputer do ustawień podstawowych. Mam komputer do diagnostyki, ale żeby przejść do takiego głębszego menu muszę znać kod kanału. Macie może spis tych kanałów po polsku, ewentualnie podpowiedzieć gdzie mam tego szukać. Może to zły odczyt z sondy, też musiałbym znać nr kanału, żeby dobrać się do takiej informacji. Samochód to Audi A4 B6 2.0 benzyna ALT z 2001r. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...