
Adam562
Pasjonat-
Postów
52 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Adam562

Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Kutno
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam . Też mam problem od jakiegoś czasu z ubywajacym płynem.. Auto normalnie się dogrzewa, z nagrzewnica też wszystko jest ok . Podczas jazdy raz na jakiś czas zapali się kontrolka płynu chłodniczego ale nic się innego nie dzieje . Dopiero po otworzeniu maski widać że w zbiorniczku nje ma plynu prawie w cale lecz po odkreceniu korka płyn nagle się nabiera ? Może mi ktoś poradzić co należy zrobić
-
Witam. Wymieniłem dziś kompletny wielowahacz na przodzie + locnziki stabilizatora + końcówki drążków kierowniczych. Pojechałem na zbierznosc i ustawili. Ale żeby jechać prosto nadal lekko kierownica leci w lewo żeby jechać prosto i znosi. Co należy jeszvze sprawdzić i wymieni IC żeby usunąć to.?
-
Panowie potrzebna pomoc. Tydzień temu wymieniłem kompletne polosie z przegubami na nowe. Po paru dniach jazdy w okolicach od 80+ km/h zaczyna się wycie i buczenie. Podczas zwalniania dzwiek pomału ustaje. Pomyślałem że któraś z półosi może być wadliwa ale okazało się że polosie są ok. Czy wielowahacz może dawać takie objawy? Czy łożysko koła? Czy jeszcze coś innego? Poduchy pod silnikiem i skrzynia biegów też wymienione. 1.9 AWX Avant 2002r. Po wymianie łożysk w kołach wycie nadal jest od około 80+ km/h. Przy około 140 km/h wyje i to bardzo. Opony wywarzone są dobrze. Może to być wina słabej jakości np półosi z przegubami i wyją? No bo co może dawać jeszcze taki efekt. Źle ustawiona zbieżność?
-
Witam. Panowie powie mi ktoś co to za jakby (piłka) kolo turbo w AWX. Za co to odpowiada bo lata u mnie luźno
-
No upg to może nie bo były by jakieś inne objawy niż wyciek płynu? Auto jeździ normalnie zero problemów poza uciekającym plynem
-
Od kilku dni podczas jazdy wyskakuje komunikat o niskim stanie płynu chlodniczego. Dolalem litr wszystko było ok przez 2 dni dzisiaj od nowa wyskakuje komunikat o niskim poziomie płynu. Cały układ szczelny zero wyciekow. Po odkreceniu korka od zbiorniczka wyrownawczego wydostaje się w miarę dużo powietrza i płyn się podnosi lekko. I tak jest non stop co chwilę płynu ubywa i muszę dolewac. Skoro nie ma wyciekow to ten płyn musi gdzieś się podizac czy może to być zapowietrzony układ chłodzenia?
-
Witam. Jak w tytule. Jak założyć OCT gdzie ma iść poszczególny wąż i co z dziura w turbinje po odmie? Cały dolot a oleju, IC zalepiony olejem i syfem że nie ma milimetra przepływu powietrza. Jaki najlepszy oct by ktoś podrzucił i jakie szerokie zloczki maja być do AWX 2002 r
-
Dzięki wielkie za podpowiedź .
-
Nie o to chodzi ze nie mam co forsą robić ale jedni mówią że wymienia sie komplet inni że jak nie daje oznak 2m do zostawić w spokoju i same kompletne sprzęgło . Sprzęgło lepiej LUK-a czy Sash-a ?
-
Panowie jest sens pakowac nowa dwumase jak ta nie daje o sobie znac ?
-
a wiesz moze ile tych zebow jest na wielowypuscie i wysokosc tarczy ?
-
ROzumiem moze orientujesz się jak to jest z tym AWX bo są dwa rozmiary sprzegla niby 228 i 230 i slyszalem ze to to samo ale nie wiem na 100 % ?
-
Tak właśnie myślę nad kompletem LUK-a , od razu ładować nowe koło 2masowe ?
-
Witam . Panowie czeka mnie wymiana sprzęgła bo sie slizga na 3-4-5 biegu przy agresywnym depnieciu gazu . Posiadam AWX 2002 r . Obecnie 170 koni i nie cale 400 niuta. Moje pytanie brzmi jaki komplet sprzegla polecacie albo czy warto obijac sama tarcze ta stara kevlarem zeby to wszystko przenioslo ten moment obrotowy .
-
To panowie podzielcie się informacją jak tego dokonać bo dolna śruba blokuje o wiatrak