Skocz do zawartości

karadzio10

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O karadzio10

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Zamość

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia karadzio10

0

Reputacja

  1. Ktoś jeszcze mi coś doradzi w sprawie tych błędów ? Coś na własną rękę mogę kupić i zrobić czy wszystko mogę zrobić na spokojnie w Polsce ?
  2. Nie mam gazu, auto sprowadzilem sam z Niemiec 3 miesiące temu ,zrobiłem nim ok.5tysiecy km. Na razie wymieniłem tylko oleje i filtry po zakupie.
  3. A bledy ktore pokazal vag ? nic strasznego?
  4. Witam, jestem posiadaczem audi a4 b6 2.0 benzyna 130km 2002r od 3 miesiecy. Gdy jechalem do holandii wyskoczyl mi check engine. Sprawdzilem bledy , sa w zalaczniku. Auto na trasie przez chwile doslownie pol minuty nie mialo mocy jakby wtedy ten 1 cylinder padl, ale juz 700km zrobilem w holandii i auto jezdzi dobrze, oprocz tego gdy zdjalem jakas klapke kolo silnika zobaczylem ze mam pekniety plastik "2 zalacznik" i gdy dodaje gazu tlok nie wchodzi, tylko caly czas jest jest w miejscu,wyglada to jakby bylo do przepuszczania powietrza. Musze teraz zrobic do domu trase 1400km i chcialbym wiedziec czy moge jechac czy musze zostawic tutaj u mechanika auto,bo tutaj musze liczyc sie co najmniej z 2x/3x drozszym remontem. Nie bardzo znam sie na autach,to moje 1 prywatne, wiec przepraszam jesli cos zle nazwalem i jesli temat jest w zlej czesci forum.Pozdrawiam i licze na wasza pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...