Skocz do zawartości

Samniewiem

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Samniewiem

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Zamość/Lublin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Samniewiem

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Odgrzewam temat. Posiadam A4 B8 2.0 TDI Q z DPF 170KM. Zastanawiam się nad dodaniem trochę mocy. Z tego wątku oraz tego: wnioskuje, że warto wymienić IC na większy. Proszę was o radę ponieważ się na tym wszystkim nie bardzo znam, a nie chce nakupić części i wydać niepotrzebnie pieniędzy. 1. Wymienić IC - mam kupić IC z a4 b8 3.0 TDI czy z a6. Czytam i już sam nie który IC (z tego co piszecie to da rade samemu go wymienić tylko te kierownice trzeba kupić albo nożyk do tapet) 2. Mechanik mi mówił, że dwumasa jeszcze daje rade i on nie bardzo teraz by to wymieniał (dwumasa kupiona czeka na swój czas). Gdybym się zdecydował na chipa to wymienić dwumase przed czy po strojeniu? 3. Sprzęgło lubi się ślizgać ale z tego co wyczytałem w wersjach 120 i 140 jak to jest z 170 w quattro? Jest jakieś mocniejsze bo napęd na 4 łapy czy przygotować się na wymianę. Auto kupiłem rok temu i jak na razie nic złego się nie dzieje. 4. Co jeszcze zrobić przed tuningiem? Sprawdzanie EGR, wtrysków, DPF itd? Posiadam VCDS więc mogę cześć rzeczy sprawdzić/naprawić przed pojechaniem i zmarnowaniem czasu zarówno swojego oraz kogoś kto to będzie robił. 5. Nie wiem czy to mit czy tak jest. Możliwe jest takie wystrojenie silnika aby zwiększyć moc i nm a zmniejszyć spalanie? Powiedzmy z tych 170 KM na 200 KM + ileś nm a spalanie zejdzie o 0,5l/100km? Auto chciałbym wystroić tak aby dodać mu trochę ale bez przesady. Nie chcę zrobić z niego wyścigówki. Wszystko z głową. To mój pierwszy post więc przy ewentualnym linczowaniu proszę o możliwie łagodny wyrok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...