Skocz do zawartości

Diabelek1108

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Diabelek1108

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Wołomin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CAPA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Diabelek1108

0

Reputacja

  1. Powiedz mi chłodnicza jest Jedna czy dwie? Przy turbinie czy niżej jakby po prawej stronie filtra oleju? Będę musiał na Radzymińską ja zawiesc do sprawdzenia najprawdopodobnie ona sprawia efekt.
  2. Dzięki, pamiętam że one tam są bo jak montowałem Downpipa to musiałem je zdemontować i założyć. Ale ogrzewanie działa układ nie jest zapowietrzony. 2 dzień jeżdżę i jest bez usterek jutro dobiore się do klapy/ przepustnicy egr może tam coś się działo..
  3. Tak mogę bez problemu i bez większego syku odkręcić na rozgrzanym układzie korek. Ogrzewanie działa dobrze. A z tego co też wiem ten układ odpowietrza się podobno sam ciśnieniowo. Chłodnice egr mam sucha.
  4. Z Twojego tematu wyczytałem że w klapie/ przepustnicy EGR krąży płyn? Tam jeszcze nie zaglądałem.. Wczoraj zrobiłem trasę do pracy i z powrotem około 50km i efekt nie powstał. Z tego co widzę nasze zbiorniczki są przelewowe nie wyrzuci korkiem płynu. Zbiornik jak i pod nim suchy. Ja robiłem nawet próbę z odkręconym o obrót korkiem ale nie wyrzuciło mi ani razu płynu. Spuszczałem płyn 2 razy i 2 razy go odpowietrzałem korkiem spustowym na dole. Silnik jest suchy nie zbiera się na nim nigdzie płyn/glikol
  5. Witam A4 b8 2008r silnik 3.0 tdi 240km capa manual, (Przebieg 229tys) Od prawie 2 tygodni szukam usterki ubywającego płynu chłodniczego, który to ucieka wszystkimi możliwymi cybantami pod ciśnieniem. Mianowicie przejeżdżam odcinki około 20-30 km z różnymi prędkościami nawet pod 160km /h i nic się nie dzieje. A np następnego dnia po tym samym odcinku silnik jest obryzgany z lewej jak i prawej strony tak jak połączenia grubych rur od chłodnicy idą - widocznie najprościej tamtędy się mu wydostać. (Ubytki rzędu z poziomu MAX na poniżej minimum) Brak jest wahań temperatury silnik trzyma ładnie 90 stopni. Sprawdzałem kilkukrotnie z ostudzonego silnika grzejąc go czy wystąpi wyciek, usterka oczywiście brak nie występują jakiekolwiek dziwne objawy czy ubytki. Komputer sprawdzałem już kilkukrotnie VCDSem - zero błędów. Sprawdziłem ostatnio pompke dodatkową elektryczną również chodzi 100 na 100. Nawet dla pewności rozciąłem ją za kostką aby sprawdzić z żarówka. Brak oznak bąbelkowania w zbiorniczku i tym podobnych ustrojstw więc wykluczyłem na pewno nie głowica, uszczelka. Termostat wymieniony w marcu na nowy ORI. Mam jedynie myśli że czasem ten płyn wywala na zimnym silniku jakby na krótkim obiegu ciśnienie się robiło (zagotowywał się). Czy ktoś borykał się z podobnym tematem ewentualnie podpowie żebym to pół auta w ciemno nie wymieniał co sprawdzić ewentualnie wymienić? Edit: Nie mam DPFu, zamontowany jest Downpipe z wydechu nie wydobywa się nic po za spalinami
  6. U mnie puki co także nie mam problemów po założeniu ogranicznika własnej roboty z tego co po zdjeciach widać tragedi nie ma ale jak miales to wyjęte to było przeczyscic bo to od groma rozbierania.. aby wszystko lekko chodziło to że jest w takim stanie to po chwili dalej takie bedzie jakość paliwa itd naszego..
  7. to najprawdopodobniej ciegno do wymiany tam na dole nie moze byc luzu sa filmiki na YouTube jak to zdjąć itd tak dla pomocy. A ograniczniki na nastawnik i tak musisz założyć ponieważ jak mówiłeś że zacina się w górnej pozycji to znaczy ze nie działa prawidłowo, zaobserwuj jeszcze jak się zatnie po odpaleniu silnika czy jak ruszysz go palcem to zaczyna działać wtedy masz 100% pewności że to będzie to. Po co odrazu nastawnik wymieniać jak działa.
  8. Jesli po zdjeciu cięgna z nastawnika poruszasz nim i chodzi ono luzniutko góra-dół to najprawdopodbnie klapki Ci sie nie zacinaja, chyba że faktycznie jest tylko luz na ośce ktorego nie powinno być ale nie jest to wina ciegna chyba że masz luz na samym dole jego mocowania bądz wypadnie ono. Ten zestaw naprawczy co ja Ci podesłałem jest do zacinającego sie nastawnika klapy a sam nastawnik ma w sobie ograniczenie ktore komputer mierzy przy odpalaniu zakres i jeśli jest zacięty w górnej pozycyji tak jak napisałeś tzn że jest po za zakresem stąd check i dalej komp tego nie steruje. Mocowanie jego jest od góry nastawnika..
  9. P2020 z tego co ostatnio sie zorientowałem to błąd związany z nastawnikiem jeśli zacina Ci się w gorze (a u mnie dokladnie przerabiałem ten sam problem pare dni temu) to zrób sobie ograniczenie żeby nie szedł za wysoko albo na allegro 120 zeta kosztują reperaturki czyli ograniczniki i w komplecie prawa lewa strona. Bo nastawnik wychodzi po za skale i tak sie zacina te typy tak maja nie kiedy - ruszysz go palcem przeskoczy i bedzie działać. http://allegro.pl/ogranicznik-nastawnik-klap-2-7-3-0-tdi-blad-p2015-i7124942700.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...